Voiko olla emo ilman lävistyksiä tai tatuointeja. Aika monella emolla niitä on, niin voiko olla ilman niitä emo?
Voiko olla emo ilman lävistykisä/tatskoi
12
193
Vastaukset
- Tyttö15v01
Ite oon 15v (tyttö) 2 tatuointia (nilkassa ja kädessä) venari,nenäkoru enkä oo mikään emo tai punk. Monet luulee et kuuntelen jotain metallia koska ulkonäköni ja pukeutumis tyylini näyttää siltä mutta en ole sitä. Joten... Ei tarvii olla mitään tatskoja tai läväreitä.
- mitähelvettiä
öö miten heles oot saanu suomes ton ikäsen tatskoi
- Tyttö15v01
Kun olin 13v en tietenkään kertonut kavereille siitä tai mitään perheeni oli ainut jotka tiesivät. Mutta 15v saa ottaa vanhempien luvalla tatuoinnin eli nyt kaikki tietää että mulla on 2 tatuointia. Ja en usko et hirveen moni olis tehny 13 vuotiaalle tatskaa mut oli vanhempieni hyvä kaveri joten miks ei.
- buahhahaha
Kyllä voi, mutta miksi äitieläimille eli emoille pitää tehä lävistyksii tai tatskoi? Sehän on eläinrääkkäystä.
- perseenhaju1
emot ovat perseestä
- Emopetrol
On parempi olla emoji kuin emo
- err235
Pitää olla semmonen ku Olli monster Hermann. Se on kaikkien emojen äiti
- w345tw5
Oho, se oliki blondage, niiq Marylin Mondeo, t; Jone "herranen aika" Niinkula, joka hakkaa tatskoja nahkaan ja potkii ristittyjä mahtimaihareillaan nii että taskussa roikkuvat ketjut vaan helisee
- ysiseiskaemopoika
tietenki voi olla emo ilman noit mut onha se aika perus et o esim venytykset korvis jne ^^^^^itel o venarit ja sit tatskoi ei oo mut olin lontoos just ja tutustuin siel aika monee emo jätkää nii kyl melkee kaikil on leimoi siel. joskus tosi nuorillaki
- 18vtyt
emo=emotional. ite oon happy emo
- Emouz
Tsekkaa emofoorumini miten voit olla emo
Ei tietenkään voi!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167180- 1992567
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1062026En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761548Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911089- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46969- 78870
- 45739
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7728