Voiko olla emo ilman lävistykisä/tatskoi

WannaBeEmo

Voiko olla emo ilman lävistyksiä tai tatuointeja. Aika monella emolla niitä on, niin voiko olla ilman niitä emo?

12

243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyttö15v01

Ite oon 15v (tyttö) 2 tatuointia (nilkassa ja kädessä) venari,nenäkoru enkä oo mikään emo tai punk. Monet luulee et kuuntelen jotain metallia koska ulkonäköni ja pukeutumis tyylini näyttää siltä mutta en ole sitä. Joten... Ei tarvii olla mitään tatskoja tai läväreitä.

• mitähelvettiä

öö miten heles oot saanu suomes ton ikäsen tatskoi

• Tyttö15v01

Kun olin 13v en tietenkään kertonut kavereille siitä tai mitään perheeni oli ainut jotka tiesivät. Mutta 15v saa ottaa vanhempien luvalla tatuoinnin eli nyt kaikki tietää että mulla on 2 tatuointia. Ja en usko et hirveen moni olis tehny 13 vuotiaalle tatskaa mut oli vanhempieni hyvä kaveri joten miks ei.

• buahhahaha

Kyllä voi, mutta miksi äitieläimille eli emoille pitää tehä lävistyksii tai tatskoi? Sehän on eläinrääkkäystä.

• perseenhaju1

emot ovat perseestä

• Emopetrol

On parempi olla emoji kuin emo

• err235

Pitää olla semmonen ku Olli monster Hermann. Se on kaikkien emojen äiti

• w345tw5

Oho, se oliki blondage, niiq Marylin Mondeo, t; Jone "herranen aika" Niinkula, joka hakkaa tatskoja nahkaan ja potkii ristittyjä mahtimaihareillaan nii että taskussa roikkuvat ketjut vaan helisee

• ysiseiskaemopoika

tietenki voi olla emo ilman noit mut onha se aika perus et o esim venytykset korvis jne ^^^^^itel o venarit ja sit tatskoi ei oo mut olin lontoos just ja tutustuin siel aika monee emo jätkää nii kyl melkee kaikil on leimoi siel. joskus tosi nuorillaki

• 18vtyt

emo=emotional. ite oon happy emo

• Emouz

Tsekkaa emofoorumini miten voit olla emo

• Ei tietenkään voi!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      190
      2708
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2417
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1132
    4. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      101
      1007
    5. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      921
    6. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      834
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      820
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      288
      791
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      91
      786
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      718
    Aihe