Micro SDHC -muistikortti
Kapasiteetti: 8 Gt
Musiikin, elokuvien, videoklippien, kuvien y...
Paljonko tuohon mahtuu kuvia 5... kännykkäkameralla?
Kuvat Micro SDHC 8 GT
3
123
Vastaukset
Tarkoitatko viiden megapikselin kameralla? Niitä mahtuisi ehkä 4000. Määrä voi toki vaihdella, mutta tuhansia. Älä kuitenkaan jätä varmistuksia tekemättä.
jormalaiset kirjoitti:
Kyllä tuota tarkoitin. Maksimi on 32GB mutta taitaa pienempikin kortti mahtuu.
Toki käy pienempikin. Tosin kannattaako säästää, jos vaikka laittaa sinne muutakin. Nykyään ne ovat niin halpoja. 16 gigaisen kymppiluokan kortin saa kympillä, joten miksi ostaa kahdeksangigainen. 32 gigaisenkin saa parilla kympillä. Kun ostin ekan kameran maksoi 256 megainen 30 euroa ja gigainen olisi ollut satasen. Silloin kannatti pihtailla. Nuo maksimirajatkaan eivät aina pidä paikkaansa. Minulla on 64 gigainen puhelimessa, jossa maksimi on 32 gigaa. Piti vain alustaa puhelimessa, jotta toimi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991546Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131236- 2321226
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2671098Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81999- 141990
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179983Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15979Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33832- 74829