Eli mul on prossu jonka Ghz määrä pitäis olla 1,9Ghz,mutta nyt kone pyörii sen 1,06 ghz koko ajan.Aikasemmin Ghz määrä vaiheli 2,7ghz-1,9ghz välillä. Prossua ei ole ylikellotettu. Tietoa jollain?
Tietokoneen prossu
8
198
Vastaukset
Varmaankin virransäästöt toimii kuten pitääkin.
- nojaa22
ai että virransäästö olisi päällä?
nojaa22 kirjoitti:
ai että virransäästö olisi päällä?
Niissä sellaista automatiikkaa, että kun on vähemmän kuormaa niin lasketaan kellotaajuuksia ja jos on vain yhdellä corella kuormaa niin voidaan nostaa nimmelliskellotaajuutta. Joten ei silleen paljoa merkitystä mitä jossain mittareissa näkyy, toimii todennäköisesti aivan normaalilla tavalla.
- Jalaa
Ihan normaalia tuo on. Itellä käy AMD FX-6350 matalimmillaan 1,33 GHz:n kelloilla, kun kaikki teho tarvitaan, niin kellot on 4,07 GHz.
- Nojaa22
No, mulla toi lukema ei paljon nouse '' kun sitä tarvitsisi'' kun pelaan niin sen kyllä huomaa milloin kone on ns lukittautunut 1,06ghz. Yleensä käynnistän koneen uudelleen mikä auttaa silloin tällöin. Onko koneessa jotain asetusta millä sen saisi pois, te viisaat jotka tiedätte?
- Jalaa
Käy laittamassa virranhallinnasta päälle täysi suorituskyky.
- Jaa22
Nyt toimii ainakin kun käynnistin koneen uudellee!
- Ohjelmallinen_säätö
Joo no se voi olla jollain työpöytäsovelluksellakin hallittu toi profiili, turbon voi pakottaa päälle kokoaikaisestikin .... Jos jäähy riittää ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193124Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622812Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o672623Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä322522Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582078Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181589Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121582- 491569
- 791569
- 571469