Tapsa tylttää Frederikkiä ;)

oukkidoukkii

23

559

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höpöhöpöä-Tapsukka

      Osui ja upposi Tapsukan "arkaan paikkaan". ;-) Olisi varmaan halunnut kiertoon itselleen ne reetun käyttämät paerirullat niinkuin tuossa vihjaisi. Ei toki, Tapsukka käytti pehmeitä tennissukkia fyllinkeinä. Kävi aikoinaan urheiluliikkeissä ostamassa sadottain tennissukkia ja esitti niin tennisammattilaista että! Ei tiennyt urheilukaupan täti mihin ne sukat joutuivat ja mihin tarkoitukseen! Hahhahhaa.
      Reetulle tiedoksi: ette olleet nuorina komeita ettekä taatusti nykyään. Harvinaisen harmaita hiirulaisia kaikki kolme.

      • No ei kyllä varmaan olisi halunut mitään Dannyn hikisiä ja haisevia paperirullia itelleen. Enkä usko että Tapsan on koskaan mihinkään lisätoppauksiin tarvinnut turvautua. Tapsa ei yleensäkään ole edes esiintynyt missään piukeroissa housuissa ( kuten esim. Danny tai Reetu ), jossa sitä pullotusta pyrittäisiin jotenkin esiintuomaan.


      • jaamutta

        Myönnä pois ,että oli aika hyvä ja tilanteeeeen osuva tuo Tapsan läppä :D


      • mummotkintykkää

        Reetu on monen eri ikäisen naisen ihailema. Reetu on hyvin säilynyt, jota miehet voi kadehtia. Katsoin kun olivat tv:s ja Reetu erottui kolmikosta parhaiten säilyneenä. Mitkä lihakset ja naamaki aika silee, moni 50v mies kalpenee Reetun rinnalla. Hyvä Reetu:)
        Jos paperrullahylsy pitää paikkaansa, nii Reetu on käyttänyt sellasta "hyvässä mielessä" ikäänkuin huumorin lisämausteena ja antamaan pontta hänen sexyimagolleen...:)


      • Entykkää

        Vai että monen naisen ihailema ! HAH! Reetu on ällöttävä limainen ukko, jonka tarvii kokoajan korostaa sitä miten macho hän on.


      • Love-Reetu

        Reetu on ihana. Minäkin nakkaisin alushousuni hänelle. <3 Reetu <3 Smack.


    • hyväpoijjaat

      Aikahyvin Tapsa laittaa tossa Dannylle ja Reetulle jauhot suhun :) Juontajakin repesi totaalisesti :) Tapsalla on hyvä tilannehuumori .

      Kyllä toi on kova jengi. Veikaan että nähdään ja kuullaan noiden kunkkupoikien keikoilla jotain niin säväyttävää ettei ennen olla koettu.

      • Kolmen-kivaa

        En uskalla edes kuvitella !!!! Tulossa kolmen kimppakivaa...? YÄK.


    • vekkulit

      On toi Frederik aika mahdoton hölötin. Mahtaako Dannyn tai Tapsan hermot jossain vaiheessa mennä sen höpötykseen ???

      • pöhjahöh

        Tervettä miehen touhua. Toista se on Tapsukalla jolla on kaapit, hyllyt ja seinät täynnä korkkareita, naisille tarkoitettuja pikkumustia, sukkahousuja ja tissiliivejä. Dildoista puhumattakaan.


      • niinvarmaan
        pöhjahöh kirjoitti:

        Tervettä miehen touhua. Toista se on Tapsukalla jolla on kaapit, hyllyt ja seinät täynnä korkkareita, naisille tarkoitettuja pikkumustia, sukkahousuja ja tissiliivejä. Dildoista puhumattakaan.

        Ja mistähän sen tiedät ? Oletko käynyt siellä kylässä vai ?


      • pöhjahöh
        niinvarmaan kirjoitti:

        Ja mistähän sen tiedät ? Oletko käynyt siellä kylässä vai ?

        Westendin tietotoimisto (naapurit) tietävät kertoa ja paljon, paljon muuta. Niistä muista stten myöhemmin. Toivottavasti jaksatte odotella!


    • Mainosta-Mainosta

      Täällä on kova mainosrumba käynnissä, kun Finnhittien kuningailla on tämä kesäkiertue menossa.

      Se on tätä päivää se.

      • K.Orjaus

        Tarkoitat FinnhiNttien kuningattarilla. Oikeastaan nuo ovat prinsessoja kaikki kolme. Reetu leikkii Tuhkimoa ja nuo kaksi muuta sen pahoja sisarpuolia.


      • OnJooHyvääMainosta

        Aivan se ja sama miksi heitä kutsut(aan). Pääasia on että puhutaan/mainostetaan ja homma toimii :)


    • velikullat

      Reetua haastateltiin eilen radiossa ja hän kertoi ,että kun hänelle heitellään joka keikalla lavalle naisten pikkupöksyjä, niin hän tekee kiusaa Tapsalle ja laittaa ne Tapsan mikrofonitelineestä roikkumaan. Kun Tapsa tulee lavalle on mikkitelineeensä täynnä naisten kalsareita. Reetu sanoi , että Tapsa ei tykkää yhtään hyvää siitä. Tapsa huutaa aina ,että : " Reetu perkele! Heti nää kalsarit pois täältä mun mikrofonitelineen päältä!", ja heittää rumpalin päälle ne kalsarit sitten.

      • Muistuttaisin

        Tapsukkahan ei tunnetusti pidä sillin eikä silakan hajusta. Ymmärrettävää, että suuttuu. Sen sijaan Tapsukka rakastaa pallihien imppaamista joten miesten käytetyt kalsarit olisivat enemmän kuin tervetulleita Tapsukalle.


      • rauhotutaanpas

        Joopa joo... Tapsa vaan ei ole sen tyyppinen laulaja, joka naisten alushousujen heittelystä innostuisi. Ei sillä ole sellaista machoroolia ja imagoa päällä, kuin Reetulla. Tapsa on niin erillainen , kuin Reetu tai vaikka Danny jutuissaankin. Danny ja Reetu touhuavat haastatteluissa aina naisista ja retostlevat naissuhteillaan, mutta Tapsa hyvin harvoin on perhe-elämästään on mitään puhunut julkisuudessa esim. silloin kun oli avoliitossa. Jos perheestään jotain puhuu, niin useimmiten lapsistaan.
        ps. kuka nyt sitäpaitsi heittelisi likaisia alushousujaan ? Ei kukaan. Kyllä ne lavalle lentävät kalsarit puhtaita ovat.
        Toisekseen jos naisen alushousut haisevat silakalle tai sillille, niin sitten kannattaisi housujen omistajan mitä pikimmin mennä lääkäriin. Ei ole mikään normaali haju se, vaan merkki tulehduksesta alapäässä .


      • loimii
        rauhotutaanpas kirjoitti:

        Joopa joo... Tapsa vaan ei ole sen tyyppinen laulaja, joka naisten alushousujen heittelystä innostuisi. Ei sillä ole sellaista machoroolia ja imagoa päällä, kuin Reetulla. Tapsa on niin erillainen , kuin Reetu tai vaikka Danny jutuissaankin. Danny ja Reetu touhuavat haastatteluissa aina naisista ja retostlevat naissuhteillaan, mutta Tapsa hyvin harvoin on perhe-elämästään on mitään puhunut julkisuudessa esim. silloin kun oli avoliitossa. Jos perheestään jotain puhuu, niin useimmiten lapsistaan.
        ps. kuka nyt sitäpaitsi heittelisi likaisia alushousujaan ? Ei kukaan. Kyllä ne lavalle lentävät kalsarit puhtaita ovat.
        Toisekseen jos naisen alushousut haisevat silakalle tai sillille, niin sitten kannattaisi housujen omistajan mitä pikimmin mennä lääkäriin. Ei ole mikään normaali haju se, vaan merkki tulehduksesta alapäässä .

        Voi nyt... kun on taas mielenkiintoista juttua. Täällä pitäis keskustella Tapsan musasta eikä jostain helkkarin kalsareista ja siitä mille niiden pitäis haista.


      • Kalsarit.Kunniaan

        Paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaljon mielenkiintoisempaa nämä jutut ovat kuin ne iänkaikkiset keskustelut Tapsun "musasta" (ei voi nimittäin kutsua edes "musaksi", en tiedä sopivaa substantiivia...ehkä "möly"/"musiikinraiskaus"/"kidutus"...). Sama wanha gramofooni Tapsun faneille päivästä toiseen, viikosta toiseen, kuukaudesta toiseen, vuodesta toiseen, vuosikymmenestä toiseen, vuosisadasta toiseen jopa vuosituhannesta toiseen. Kiitos, teidän samat huulenhöpinänne kyllästyttävät.


      • Vaginaalinen
        rauhotutaanpas kirjoitti:

        Joopa joo... Tapsa vaan ei ole sen tyyppinen laulaja, joka naisten alushousujen heittelystä innostuisi. Ei sillä ole sellaista machoroolia ja imagoa päällä, kuin Reetulla. Tapsa on niin erillainen , kuin Reetu tai vaikka Danny jutuissaankin. Danny ja Reetu touhuavat haastatteluissa aina naisista ja retostlevat naissuhteillaan, mutta Tapsa hyvin harvoin on perhe-elämästään on mitään puhunut julkisuudessa esim. silloin kun oli avoliitossa. Jos perheestään jotain puhuu, niin useimmiten lapsistaan.
        ps. kuka nyt sitäpaitsi heittelisi likaisia alushousujaan ? Ei kukaan. Kyllä ne lavalle lentävät kalsarit puhtaita ovat.
        Toisekseen jos naisen alushousut haisevat silakalle tai sillille, niin sitten kannattaisi housujen omistajan mitä pikimmin mennä lääkäriin. Ei ole mikään normaali haju se, vaan merkki tulehduksesta alapäässä .

        5 asiaa, jotka voivat vaikuttaa vaginan tuoksahteluun

        http://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/2016080522004457_se.shtml


      • ikinuorekasReetu

        Reetu oli tänään Markku Veijalaisen haastattelussa studio 55:ssa. Oli pakko todeta, että Reetu näyttää ja näytti Markkuun verraten 10 vuotta nuoremmalta vaikka on kaksi vuotta Markkua vanhempi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1350
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1199
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1010
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      899
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      877
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      755
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      21
      753
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      35
      744
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      719
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      629
    Aihe