Paracelsus: "Parantamisen taito on peräisin luonnosta, ei lääkäristä!"
JO PARACELSUS TIESI!
9
93
Vastaukset
- Paracelsius
Toki asia on näin. Yrteissä ja muissa kasveissa, mineraaleissa (-vesi)... Auringonpaiste, raitis ilma, puhdas vesi. Mutta homeopatia on huijausta ja tieteen vääristelyä.
- Homeopaatti
Homeopatia luonnollista ja luonnonmukaista hoitoa, jolla ei ole sivuvaikutuksia, vaan ainoastaan parantavia vaikutuksia.
- nez09-123-81911
Mihin väitetyt parantavat vaikutukset perustuvat?
- kjhgku8769086
Mikset guugleta, pölvästi???
Vaan kyselet turhia itsestäänselvyyksiä!!! - parakelvin
Homeopatia on tosiaan turhaa, se on itsestäänselvyys.
- kissan_väri
nez09-123-81911 kirjoitti:
Mihin väitetyt parantavat vaikutukset perustuvat?
Hällä väliä jos ihmiset tuntevat saavansa homeopaattisistahoidoista apua itselleen.
- väritönkatti
parakelvin kirjoitti:
Homeopatia on tosiaan turhaa, se on itsestäänselvyys.
Sinä olet kelvoton skeponen ja se on itsestäänselvyys.
- lakkaako2132131
kissan_väri kirjoitti:
Hällä väliä jos ihmiset tuntevat saavansa homeopaattisistahoidoista apua itselleen.
Miksi homeopatiaa ei sitten saa tutkia? Meneekö se rikki?
- koska_keskustelen
kjhgku8769086 kirjoitti:
Mikset guugleta, pölvästi???
Vaan kyselet turhia itsestäänselvyyksiä!!!Onko tämä nyt sitä vaihtoehtoilijahoitajien "hyvää käytöstä"? Eikö tämä ole keskustelu- eikä guugletuspalsta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854910- 1902298
- 402181
- 791966
- 1331899
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231708- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3451214- 351136