Elikkäs, kaverini on aina ollut erittäin manipuloiva ihminen, eikä pidä siitä jos asiat eivät mene niinkuin hän haluaa. Emme enään haluaisi parhaan kaverini kanssa olla tämän kyseisen "kaverin" kanssa, mutta hänellä on meistä paljon salaa otettuja alastonkuvia joissa näkyy kyllä kaikki paikat. Hän uhkaa jakaa niitä eteenpäin jos emme ole hänen kanssaan. Kaverini on kanssa lyönyt ja haukkunut minua ja toista ystävääni. Ja hän on vasta 17-vuotias. Mietimme että mitä voisimme tehdä asialle? Voimmeko nostaa jonkun syytteen tai miten saisimme hänet vain pois elämästämme?
kaveri otti minusta salaa alastonkuvia ja kiristää
apuaaaaaa
1
122
Vastaukset
Tapa se ;)
(en suosittele, katso vähän lakia läpi & nosta syyte sen mukaan)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372