nyt alko ärsyrtää

kukkahattutantateatashit

Kirjoittajana noin 18v nuori. Ja mua on alkanu ärsyttää sellanen pikkujuttu kun kukkahattutantat/äidit ei anna pelata pelejä joissa vähänki hakataan. Ettekö te tjajua että nuorille gta v ja muut semmoset pelit on se juttu ni te kyl eristätte nuorenne ku se ei tiiä mistään mistä nuoret puhuu! Ihan oikeest mä oon pelannu K18 pelejä 8 vuotiaast asti eikä must oo tullu mitään murhaajaa! Mus alkaa vaa ärsyttää ku jotkut kertoo ettei saa pelata esim gta v! Siis oikeesti jos ne saa lapsesta murhaajan ni sillon lapsel on muutaki vikaa päässä. Peli ei sitä aiheuta. Ja muuten jotkut sitäpaitsi tienaa pelaamalla elantonsa. Meillä ainaki saa kaverit pelata niitä ja jos kaverin äiti ei pelin takia anna lapsen tulla ni mä haen sen meille pelaamaan riippumatta äidistä. Vapaus kunniaan! Ihmisen pitää ite saada päättää itestään. Ei ihme et masentuneita nuoria tulee ku eristetään lapsi nykynuorista ja ei ees anneta 15-vuotiaanakaan päättää asioistaan. Kattokaa ku ne pelit ei vaikuta kaikkiin nuoriin negatiivisesti. Ja tää ärtynmyskään ei johdu peleistä vaan siitä että oon turhautunu siihen että pelaajat mollataan maan rakoon ja sit ei älytä et nykyään se on se juttu yhteiskunnassa! Olen puhunut. Toivottavasti mammat oppi jotain!

3

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainoa syy miksi jostain nuorista tulee murhaajia on kukkahattutätien syytä

    • Runeonhyväpeli

      Pelaa vaikkei antas, niin teen ainaki ite xD.

    • dwadaw

      rajoituksia pitää olla, muutoin tapahtuu kummia. kuvittele kakara kenelle ei anneta mitää rajoituksia, ei se niitä itse opi. vanhempana tekee mitä lystää ajattelematta seurauksia koska ei ole tottunut siihen että saa mitään ja niistäpä vasta niitä murhaajia yms tuleekin. myös väkivaltaiset pelit aiheuttaa lapselle stressiä mikä taas vaikuttaa vanhemmiten siihen että masentuu tai ei kestä aikuisena maailman menoa ja joutuu hoitoon erinäisistä mielenterveys vaivoista. tämä ei päde jokaiseen koska ihmiset ovat erilaisia mutta silti vaikuttaa niin moneen. kannattaa ihan mielenkiinnosta lukea mistä maailmaan keksittiin rajoitukset niin ymmärrät niiden merkityksen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1857
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1553
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1256
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      8
      1139
    Aihe