Mielestäni Madonnan vanhempi tuotanto on ehdottmasti parempaa kuin uusi. Oma suosikki albumin onkin Like a Prayer. Mitä te muut tykkäätte?
Madonnan paras levy?
24
1718
Vastaukset
- like a virgin
En tiedä parasta levyä mutta Madden parhaimpia biisejä on Vogue, Express yorself ja Take a bow.
- pirates
madonna on paras vaikka on pian viis kymppinen
parhaat kappaleet on american pie ja like the prayor
- anna
levy mun mielestä on Bedtime Stories
- midde
like a virgin tai hanky-phanky...
- kihveli83
Paras levy on ehdottomasti Erotica. Siinä on sitä jotain mikä vie aineskin mut ihan uusiin ulottuvuuksiin :)
- leo
minusta madonnan albumeista top 5:
1.Like A Prayer
2.Something To Remember
3.Music
4.Like A Virgin
5.Bedtime Stories
Lauluissa :
1.Vogue
2.Music
3.American life
4.Die Another Day
5.Like A Prayer
Entä Te Muut???? - noitatohtori
Parhaita albumeita on Bedtime Stories ja Ray of Light, biiseistä on vaikeampi sanoa, "Frozen" on aina ollut suosikkini Madonnalta. (en ole kauhea Madonna-fani, mutta joskus tulee kuunneltua kun minulta pari vinyyliä ja muutama CD löytyy) =)
- sininen
suosikkini on "Madonna", vuosi oli 83 tai 82.
Ihastuttavaa ajan patinaa niissä piiseissä nyt 2000-luvulla... eli suoraan sanottuna kuulostaa aika vanhentuneelta, mutta tässä tapauksessa ei huono asia ollenkaan :) - Ville
sininen kirjoitti:
suosikkini on "Madonna", vuosi oli 83 tai 82.
Ihastuttavaa ajan patinaa niissä piiseissä nyt 2000-luvulla... eli suoraan sanottuna kuulostaa aika vanhentuneelta, mutta tässä tapauksessa ei huono asia ollenkaan :)Ensimmäinen albumi on ehdottomasti paras. Burn It Up ym. siis aivan loistava! Like A Virgin oli myös kuunneltava ja True Blue. Sitten tulikin pitkä notkahdus.
- the man with sand in he's...
oon suuri fani. En oikeestaan tiiä mikä olisi lempi levy tai biisi mutta like a virginin jälkeen kaikki ray of lightiin asti on niitä lemppareita. madonna ja music on loistavia myös. uusin on hyvä mutta jotenkaan ei yhtään madonnamainen
- Pjotr
Täytyy sanoa, että vaikka en itse muuten kuuntele Madonnaa, on Frozen-biisi ja koko Ray of Light-levy aika hienoa kuultavaa. Pidän kovasti.
- pipo
mä en ole ikinä ymmärtänyt Ray of lightin suosiota... se on monien mielestä paras.
Musta siinä on liikaa outoja kappaleita, kuten ne "ihmekieliset".
Ray of light biisinä ja videona on myös mun mielestäni huonoimmasta päästä.
Toisaalta Nothing really matters ja The Power of goodbye on hienoja, Madonnan parhaimmistoa; videoita myöten.
- maijamai
Ray of light. Ainoa, joka mulla enää kyseiseltä artistilta on tuolla hyllyssä.
- -kukka-
toimii aina ja kaikkialla. Jorattavaa ja rentouttavaa. IHANA!!!
- ToyBoy
Oh ja sen ajan Madonna on kaunein nainen joka koskaan on maapallolla astellut.
- fanii
...on paras. Näin kolmenkympin paremmalla puolella olevalle ekat albumit iskevät paremmin.
- jani
Ehdottomasti Like A Prayer,siinä mun Madonna-lemppari-biisi Express Yourself.Myös Ray of Light ja Music hyviä!
- Madonna-konkari
Mielestäni parhaita Madonnan biisejä ovat vanhat biisit kuten Material Girl, Into the Groove, Holiday jne.
Olin teini-ikäinen, kun Like a Virgin oli hitti ja sen jälkeen olenkin tiiviisti seurannut Madonnan uraa ja ollut "vähän niinku fani" ;))
Nää uudet levyt ei oo mitään niihin vanhoihin hyviin aikoihin verrattuna mun mielestäni.
Mulla oli joskus kauan sitten sellanen "älppäri" kun Spotlight, siinäpä hyvä levy, muistaako joku sellaista. Pahus, että hävitin sen mahtaako missään enää olla saatavilla..- Fani viiden vuoden ajalta
En ymmärrä yhtään ray of lightin suosiota. Ihan kuunneltava mut ei mun makuun. Parhaimmat kaikista levyistä mun mielestä on:
1.True Blue
2.Erotica
3.Like A Prayer
4.Bedtime Stories
5.I'm Breathless
Kannattaa ehdottomasti kuunnella myös levyt You Can Dance, The Immaculate Collection & Something To remember. Hyviä biisejä myös Rescue Me, The Look Of Love & Time Stood Still - jami
Fani viiden vuoden ajalta kirjoitti:
En ymmärrä yhtään ray of lightin suosiota. Ihan kuunneltava mut ei mun makuun. Parhaimmat kaikista levyistä mun mielestä on:
1.True Blue
2.Erotica
3.Like A Prayer
4.Bedtime Stories
5.I'm Breathless
Kannattaa ehdottomasti kuunnella myös levyt You Can Dance, The Immaculate Collection & Something To remember. Hyviä biisejä myös Rescue Me, The Look Of Love & Time Stood StillLike A Prayer!!
- livenä nähnyt
jami kirjoitti:
Like A Prayer!!
Vautsi!Vogue ehdoton suosikki!
- QueenOfTheDawn
En ole varma onko tuo sen kyseisen levyn nimi mutta tuo levy on suosikki...
- Sarimari
Mun mielestä 2 parasta albumia on "Like A Prayer" ja "Ray Of Light"... tykkään kyllä tosi paljon viimeisimmästäkin, siinä on joitakin tosi hyviä ja puhuttelevia biisejä.
- Anonyymi
mun lempparit top 3
1. True blue
2. Madonna
3. like a virgin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346