Hei, voisiko joku tehdä tulkinnan asioista jotka mielessäni eivät nyt saa rauhaa? Olen tumma neitsyt nainen,tapasin kala miehen tai hän on oikeammin minun vanha ystäväni, meillä roimahti vuosi sitten palava rakkaus, sitä kesti aikansa,nyt mies ollut kovin hiljainen ja vaitonainen,on toinenkin nainen hänen elämässään, uskonko turhaan hänen suuriin lupauksiin meidän yhdestä omasta elämästä? Entä olen hakemassa uusia työkuvioita elämääni, saankohan sen paikan,entä se talo joka minulle on puhuttu että saisin muuttaa siihen, onko puheet vieläkin niin että muuttaisin tuohon taloon vielä? Kiitos sinulle joka jaksoit tulkinnan tehdä!
Tulkinta rakkaudesta,töistä ja talosta
1
148
Vastaukset
- erer
Tulipas kuvaukseesi sopiva tulkinta
Menneisyys: Vaunut, jotkin asiat vetävät sinua eri suuntiin.
Nykyhetki:Uupumus
Tulevaisuus:Rikkaus, kortti maa elementissä edustaa lähinnä maallisia asioita
Tulevaisuus lisäkortti 1: Mielihyvä, tulisiko sinun kenties miettiä mikä aiheuttaa sinulle mielihyvää.
Tulevaisuus lisäkortti 2:Miekkojen kuningatar ilman vesi elementti (mieli johon vaikuttaa tunteet) tämä kortti mielestäni kertoo sen että tulevaisuuden suhteen täytyis älyn olla se mihin tunteet vaikuttavat eikä päinvastoin
Tulevaisuus lisäkortti 3: Nopeus, sauvojen 8 eli tahdonvoiman ja energisyyden kortti. Nopeus mielestäni tarkoittaa lähinnä sukkeluutta ja sitä että välillä täytyy toimia nopeastikkin asioiden suhteen, saavuttaakseen sen mitä haluaa
toivottavasti näistä heräsi jotain ajatuksia jotka auttavat ratkomaan tilannettasi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2184559
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.283290Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1082453Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek342055- 1861748
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341715Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131423Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs71350Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211276- 421272