Mikä vaivaa finvip.org sivustoa

Anonyymi

En pääse finvip.org sivustolle onko kyseinen paikka suljettu.

85 kommenttia

Vastaukset

• Juu domain vanhentunut ja olis kiva tietää että eikö lahjoituksia tullut tarpeeksi vai miksi on nurin.

• jos joku tietää ositteen tai ip:n ni liittää tähän.

• Omistaja veti lahjotukset välistä

• jotain tommosta tapahtunut aika varmaan, nimittäin ei toi lahjoitusten vähyyteen voinut kaatua :)

• Onneksi on finelite.org!!!

• siellä pitäsi olla kohta puoliin ovet auki ;)

• olihan siellä ennenkun sivut meni kiinni että ois lahjoituksia tullut vuodenverraksi jo

• mitä helvetiä, onko finvipin staffi mennyt nuin ahneeksi

• Samaan tyyliin meni bitaddict aikoinaan... eli juurikin rahan keruun jälkeen...

• Ainakin se oli maksettu melkein vuodeksi eteenpäin, kun tuossa viikon alussa oli ilmoitus etusivulla.

• saisko invitee?

• Kelpaisi toi invite mullekin ;)

• DoggyStar kirjoitti:

Kelpaisi toi invite mullekin ;)

Nii ja sähköposti olisi tohon DATATALLI Inviteen JRS8205@live.fi

• waree sulle ois pyyntö :)

Olisko sulla tonne Datatalliin kutsuja käytettävissä ja jos on niin voisitko laittaa mulle kutsun sinne? :) Mä voisin kutsua sut vastapalveluksena finvip sivustolle. Olis tosi jees juttu jos voit laittaa mulle kutsun! :)

Tässä sähköposti johon voit laittaa kutsun: matias@isosomppi.fi

• huono tulla kun eioo ovet auki )(

• Ei ainakaan nyt ole

• Rikosilmotus finvipstä. Kyllähän siellä tilinumero on mihin "lahjoituksia" on tehty. sen verran paljon rahaa kyseessä että voisi poliisia asia kiinnostaa.. http://finvip.org.w3snoop.com/

• etenkin kun tää meidän jakaminenkin kestää niin hyvin päivänvaloa =D

• Domain näyttää tosiaan vanhentuneen, mutta kysymys kuuluu, mikä kestää sen uudelleenhankkimisessa? En oikein usko, että ylläpitäjä on häipynyt rahojen kanssa. Onhan Finvippi ollut pystyssä jo vuosia

• Eihän tämä ensimmäinen kerta ole, kun hieman viime tipassa lahjoitusten jälkeen näitä maksellaan ja domain ehtii vanhentua muutamaksi päiväksi. Luulisi muutaman päivän sisällä toimivan taas normaalisti.

• Laittakaa Hosts-tiedostoon rivi
    195.154.181.161 finvip.org
    niin rupeaa toimimaan ainakin väliaikaisesti. Kyllä näyttää kestävän domainin uusiminen...

• kuka kutsuis vaikka RP FB Datatalliin uppia on
    50/30 24/7 ratio ok!

poweruuser@suomi24.fi

• FinVip välillä alhaalla sit taas pystössä ja taas kii..?

• Datatalliin kutsu nopeimalle.
    Muista pitää ratio kunnossa! :)

• meikälle! samppahaso@gmail.com kiitos :)

• Jos löytyy Poweruserille käyttöä niin vwjetta@luukku.com.

• nooo eiköhä se joksus aukene onneks on portti se paremmpi paikka olemas

• ***Vanhentunut domain!***
    Domain on mennyt vanhaksi ja tästä syystä varmasti tulee olemaan ongelmia sivustolle pääsyn kanssa.

Koitamme saada mahdollisimman pian domain uusittua.

Finvip.org -Staff
    Ilmoitettu 2016-05-26 22:51:05 (1 week ago)

Tuollasta on sivuilla ilmoitettu

• Onko kellään tarjota invitee fineliteen tai datatalliin, mulla ei oo enää ollenkaan suomalaista torrent sivustoo,höh... sasu_hilden@hotmail.com

• Ota yhteyttä fe face sivuilla. Mulle tekivät tunnuksen

• Saiskos johki suomalaiselle sivustolle invitee`? pidän ratiosta huolta...
    toropainentoni@gmail.com

• tonnekki voi lähettää
      nnurmi84@gmail.com

• finvip toimii taas

• Tili on ajallisesti bannittu!
    until 2016-06-21 18:18:42
    Reason: Auto Hit & Run Warning

Siistii toimintaa, kun sivut kaatu finvipistä ja tästä syystä bannit.. eipä pääse vieläkään sisälle (viikon venanneena). Ratio huuti kuitenki sen miltei 5. ei kellää ole porttiin vaikka invitee?

• minunn iskän kaveri keksi finvipin ja mun iskä oli suomen suosituin koodaaja ja auttoi niiitä koodamaan

• ai minun iskäkö?

• Hahahaa :_D

• RP FINVIP FB DATATALLI jos pääsis johkin iso kiitos jo

miroxfiles@gmail.com

• Voisko joku heittää invitee tonne datatalliin?????

pettersson.guy@gmail.com

Kiitos etukäteen.

• finelite.org tai datatalliin invitee kiitos
    Shade_ranger@hotmail.com

• Fineliteen, datatalliin tai finvippiin jos saisin kutsun, olisin tosi kiitollinen!
    1000down/100up 24/7 ratio

mr-swagga@hotmail.com

• Voisiko joku lähettää kutsun finvippiin olisin tosi kiitollinen
    joona.forssten@gmail.com

• Rautaportti, finelite, Datatalli, näihin jos johonkin löytyy inviteä niin ottakaa yhteyttä repju@suomi24.fi

• tai Finvip, sekin käy jos vielä siis on pystyssä.

• FinVip jos sais kutsun. voisin kutsua esim RP Tai Data Talliin
    tepe2plus@gmail.com

tepe2plus@gmail.com

tepe2plus@gmail.com

tepe2plus@gmail.com

• kutsu esim finvip kutsun sinut johonkin suomi traksulle

petekape@suomi24.fi

• tahtoo myös esim finvip . saat myös johonkin traksulle :=)
    marco6969@suomi24.fi

• FinVip kiitos ratio ok uppia 50/35 24/7 :=)

kipepata@suomi24.fi

• tahtoo finvippiin jeesiä.

kipepata@suomi24.fi

• finvip kutsukaa.kutsun johkin 50/30 24/7

kipepata@suomi24.fi

• saisko invitee
    finvip
    finelite
    voin kutsua vaikka RB

MarcoKuusYsi@gmail.com

• Onkse taas kaatunut?

• vissiinki. itekkää en pääse

• Mulla Finvip kutsu kone on aina auki ratio pysyy kunnossa tonne voi pistää Helikopterilol1@gmail.com

• He joku laittaa mulle Finvip kutsun tonne helikopterilol1@gmail.com mun kone on aina auki ratio pysyy kunnossa kokemusta jo vuodesta 2006.netti 100megaa.

• Hei jos joku sattuisi vielä näkemään niin pyytäisin myös kauniisti kutsua, f_hayek@outlook.com

• FinVip kutsua laittaa.kutsun sut johonki suomi traksulle

miiro@suomi24.fi

• Finvip datatalli kiinostaa

100/100 kuitu

MarcoKuusYsi@gmail.com

• Moro!
    Voisinkos saada finvip kutsun?
    Kiitos jo etukäteen!

• Palvelin maksettu vuodeksi eteenpäin!

Haluamme kiittää lahjoittajia sekä kaikkia käyttäjiämme.

Palvelinmaksut seuraavalle vuodelle on siis maksettu ja muutama kolikko jäikin vielä kirstun pohjalle.
      Kiitoksena tästä ajalla 24.05-07.06 rekisteröinti on avoinna sekä koko sivuston kattava freeleech aktiivisena, enjoy!

-FinVip Staff

• Anonyymi kirjoitti:

Palvelin maksettu vuodeksi eteenpäin!

Haluamme kiittää lahjoittajia sekä kaikkia käyttäjiämme.

Palvelinmaksut seuraavalle vuodelle on siis maksettu ja muutama kolikko jäikin vielä kirstun pohjalle.
      Kiitoksena tästä ajalla 24.05-07.06 rekisteröinti on avoinna sekä koko sivuston kattava freeleech aktiivisena, enjoy!

-FinVip Staff

Paska paikka poisti tilin mitään ilmottamatta monta vuotta vanha tili paljon bonuspisteitä.Voisin kirjoitella tuosta rahankeruusta vaikkapa vähän enemmänkin

Se siitä FinVipistä

• Moro

Voisko joku lähettää mulle kutsun tonne finvip sivustolle? Mulla on ollu tili sinne monta vuotta mutta nyt sitä ei enään muka sieltä löydy ja se on ilmeisesti poistettu.... Syytä tähän en tiedä koska en oo siellä tehnyt mitään sääntöjen vastaista. Voisko joku olla ystävällinen ja lähettää mulle kutsun tonne finvip sivustolle? :)

Kutsun voi lähettää tähän osotteesee: matias@isosomppi.fi

Kiitos jos joku viittii auttaa! :)

• Moro :)

Olisko joku ystävällinen voinu laittaa mulle kutsun datatalliin? Netti on kunnossa ja siitä löytyy poweria 1G/100 joten riittävästi on voimaa. Voisin jakaa 24/7 dataa.

Kutsun voi laittaa tänne
    matias@isosomppi.fi

Kiitos! :)

• Mikä on kun ei pääse finvipin sivulle?

• Taas kai alhaalla.. hohhoijaa

• Toivottavasti olis edes freeleechiä sit tarjolla kun joskus taas pääsee sivuille.

• Kenelläkään mitään hajua finvip:in tilanteesta ?

• Hei onko mitään hyvää suomitrackeriä olemassakaan enää ? FinVip on ainut mitä enää käytän, FinElite on aivan kusinen paikka, ei jakajia eikä julkaisuja.

• Eniten julkaisuja päivän aikana sekä ei pahemmin ollu ongelmia sivulle pääsyn suhteen... Jakajista vielä puhuttaessa 90% on seedbox, joten en tiedä mitä siellä vingut vai etkö vain osaa.

• Toivottavasti saavat taas serverin pystyyn. 195.154.181.161 sanoo että dedi-palvelin "huollossa"

• Eräs palvelintenpyörittäjä ilmoittaa sivuillaan, että koska Keski-Euroopassa on tällä hetkellä lämpöaalto, laitteet voivat helpommin hajota ja/tai sammuttaa itsensä:

On 24th & 25th July we will reach record highs, with 42°C being the highest recorded temperature in the last 20 years.
    ensure the BMC automatic server shutdown temperature is set to at least 40 ° C (ILO, iDrac, IPMI...).

• No viime kerrallahan selitys oli jotain sellaista että palvelimenpyörittäjän tai jonkun sellaisen naapurissa oli ollut tulipalo. Jännä juttu että aikalailla tasan kuukautta myöhemmin on taas nurin. Pitäiskö tuosta palvelimenpyörittäjästä olla huolissaan? No ehkä se on nää säät. Katellaan.

• Vuosi maksettu etiäpäin ylläpitäjät jakoivat parin tonnin potin keskenään ja lopettivat palvelun, vähän samanlailla kuin ba. Eihän homma tuolla ollut kehittynyt enään sitten 2010 vuoden jälkeen että sen jälkeen pyörinyt omillaan ja kerätty bonukset käyttäjiltä. Empä usko että enään avautuu. Suomi trakkerit loppuvat yksi kerrallaan ja jäljellä on enään suoratoistopalvelut.

• Näin uskon myös itse, turha haikailla enään FinVipin perään. Olen kanssasi pitkälti samaa mieltä.

• Nyt on taas elävien kirjoissa. :P

• eikä ole nurin on kun mummo jäätiköllä

• Hyvin toimii. Serverin BackUp 07/04/2019. Eli riippuu koska olet rekannut sinne.

• Siis miten sinne pääsette? Tänne aukee vaan sivu missä sanotaan, että huolto hommia menossa.

Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös