KATO TÄÄ PLIIS

yksinäinenaaaaaaa

Oikeasti pliis vastatkaa asiallisesti. Ei oo pakosta oikeessa aihealueessa mutta olkoot.

Tässä on mun ongelma:
Minulla on koulussa 5 kaveria. Heistä kukaan ei voi ikinä olla vapaa-ajalla, eikä he kysy minua vaikka minä kysyn aina heitä. Ja yksi siitä porukasta jauhaa selkäni takana hirveästi sontaa.
Tämä oikeasti sattuu. Tunnen itseni NIIN yksinäiseksi ja masentuneeksi. Olen siitä porukasta VAIN yhden kanssa kerran 2-6 kk.

Haluaisin uusia kavereita, mutta he ovat ainoat luokaltani ketkä eivät "esitä". Ja en voi vaihtaa koulua enkä luokkaa. Olen siis 8:lla luokalla.
Ja vanhempieni kanssa en ole hyvissä väleissä ja sisaruksia ei ole.

Kohtalon tovereita tai kertokaa mitä voisin tehdä? Pliis vastatkaa...

9

319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksinäineeeeeeeee

      Kertokaa vaikka omia kokemuksia, mitä mun pitäs sanoo niille, yms.

    • Viimap

      Jos vaikka kysyisit,miks he eivät ota sua mukaan? Varmaan kurjaa :(

    • MunMielipide

      Ala olemaan niitten "esittäjien" kanssa. Tutustut niihin paremmin ja ehkä ne ei enää esitä niin paljon.

    • lolol69

      yritä hankkii muita kavereita? tiiän et se on hankalaa (mulla on 1 kaveri ja se ei oo ees mun koulus ku se on mun kummitädin lapsi...) mut puhu niille ja koita saada selvää mistä ne tykkää ja mistä ei :D Mä ainakin tein ala asteella silleen et katoin mitä muut teki mun entisille kamuille ja mä tein vaa samalla tavalla niin sain niiden huomioo vähän ja sitku oot niiden tosi hyvä kamu niin oo vaan oma ihttes niin ne aika varmana hyväksyy sut :D (mä sain ala asteella kamuja tolleen) en nyt oo sanomassa et muuta ittees täysin mutta korjaa asioita jne enkä sano et sussa opn mikään vikana :DD

      jos oot tosi äänekäs niin koita kontrolloida sitä koska yks mun vanha luokkalainen oli tosi äänekäs eikä kukaan halunnu olla senkaa joten sekin on mahdollisuus. :/

    • Moi,
      kiitos kirjoituksestasi.
      Toivottavasti syksysi on lähtenyt käyntiin hyvin. Haluaisin tukea sinua uuden harrastuksen pariin. Löytyisikö paikkakunnaltasi uutta porukkaa, esimerkiksi liikuntaseuraa tai muuta. Myös Nuorisotaloilla voisi olla tarjota sinua kiinnostavaa toimintaa. Me aikuiset huolehdimme, että ketään ei Nuorisotalotalojen tapaisissa paikoissa kiusata tai suljeta porukan ulkopuolelle.
      Jos tarvitse lisää tukea, niin voit esimerkiksi kirjoitella Tukinettiin tai keskustella koulukuraattorin kanssa.

      Tsemppiä!

    • Puhu niille suoraan

    • Uuden harrastuksen parissa saattaa saada myös uusia kavereita.

    • Jjggklökhddh

      Älä yritä liikaa... esitä vaihteeksi välinpitämätöntä sillä se herättää kiinnostusta tai ole aidosti välinpitämätön ja etsi sisältöä elämääsi muualta kuin näistä kavereistani..... ovatko he edes kaveruutesi arvoisia... jos he eivät välitä sinusta niin miksi välittäisit heistä. Kasvata itseluottamustasi ja ole oma itsesi, sinun ei pidä miellyttää ketään.... jos ei seura kelpaa... niin se ei ole maailmanloppu... löytyy niitä muitakin ihmisiä.

    • yhyksinäistä

      ihan samanlainen tilanne

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe