heip
Saako pikkupomo huutaa alaiselleen suoraa huutoa turhaan ? Ja sol-
vata tätä mielin määrin ja antaa sitten POTKUT syyttä suotta ? Olin ollut yhdessä paikassa töissä aiemmin, kuin se haahka narsisti on ol-
lut pomona....ja se saasta kehtasi väittää, et mä oon mukamas laiska
....ja katit olen ! siellä on ainakin yks toinen kyttääjä, joka on vieläkin laiskempi, eikä se sano sille ikinä siitä..........miksi ei ? Onko se oikein muita kohtaan ? ei. Entäs, kun tää pikkupomo häipyy kesken työpäi-
vän jonnekin, ja joskus jopa päiväkausiksi....eikä viitti sanoo, et minne on menossa, ja koska tulee takas...ehei ! Vaikka menis vaan vessaan, niin sekin pitää sanoo , et jos joku tulee kysyyn sitä, niin on se noloa, ku ei tiiä..........nimittäin sen osaston pikkupomo jäi eläkkeelle tässä reilut 2 vuotta sitten, ja se vaihtui just sen vuoden joulun alla täksi uudeks narsistiks, joka heti ekana päivänä alko jankuttaan jotakin, et uudet tuolit kaikille, vaikka ne tuolit, joilla me kukin istutaan ja teh-
dään töitämme, oli ihan hyvät.....jos tää entinen tulis takas kattoon, mitä uus on saanu aikakseks juuri nyt, niin kyllä se vaatisi erotta-
maan tän uuden saastan, ku se on kehannu antaa mulle potkut, eikä oo viittiny maksaa ees loppupalkkaani ! vaik se on vähän, se on kui-
tenkin jotakin............ja tää entinen kun oli niin hyvä ja kunnollinen, ku se kehu mua paljon ja lähes aina, mut tää uus kappa- lainen ei oo kehunu mua koskaan yhtäkään kertaa ! vaik oon tehny töitä hiki ha-
tussa, ei mitään kiitosta eikä kehuja tule eikä kuulu. Eikä siellä ole ollut mulle omaa ohjaajaakaan, joka olisi pitänyt olla koko ajan....... se ku on niin narsistinen haahka, et ei se välitä meistä ja niistä, jotka sinne jäi sureen mun pakollista lähtöö.......sinne jäi erityisesti yks van-
ha koulukaverini..............ei sillä akalla pomolla ole sydäntä ollenkaan !
saako pikkupomo huutaa ?
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3238459Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1056667Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1783840- 863629
- 1663034
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee432959- 472937
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista412809Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222486Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962084