saako pikkupomo huutaa ?

heip
Saako pikkupomo huutaa alaiselleen suoraa huutoa turhaan ? Ja sol-
vata tätä mielin määrin ja antaa sitten POTKUT syyttä suotta ? Olin ollut yhdessä paikassa töissä aiemmin, kuin se haahka narsisti on ol-
lut pomona....ja se saasta kehtasi väittää, et mä oon mukamas laiska
....ja katit olen ! siellä on ainakin yks toinen kyttääjä, joka on vieläkin laiskempi, eikä se sano sille ikinä siitä..........miksi ei ? Onko se oikein muita kohtaan ? ei. Entäs, kun tää pikkupomo häipyy kesken työpäi-
vän jonnekin, ja joskus jopa päiväkausiksi....eikä viitti sanoo, et minne on menossa, ja koska tulee takas...ehei ! Vaikka menis vaan vessaan, niin sekin pitää sanoo , et jos joku tulee kysyyn sitä, niin on se noloa, ku ei tiiä..........nimittäin sen osaston pikkupomo jäi eläkkeelle tässä reilut 2 vuotta sitten, ja se vaihtui just sen vuoden joulun alla täksi uudeks narsistiks, joka heti ekana päivänä alko jankuttaan jotakin, et uudet tuolit kaikille, vaikka ne tuolit, joilla me kukin istutaan ja teh-
dään töitämme, oli ihan hyvät.....jos tää entinen tulis takas kattoon, mitä uus on saanu aikakseks juuri nyt, niin kyllä se vaatisi erotta-
maan tän uuden saastan, ku se on kehannu antaa mulle potkut, eikä oo viittiny maksaa ees loppupalkkaani ! vaik se on vähän, se on kui-
tenkin jotakin............ja tää entinen kun oli niin hyvä ja kunnollinen, ku se kehu mua paljon ja lähes aina, mut tää uus kappa- lainen ei oo kehunu mua koskaan yhtäkään kertaa ! vaik oon tehny töitä hiki ha-
tussa, ei mitään kiitosta eikä kehuja tule eikä kuulu. Eikä siellä ole ollut mulle omaa ohjaajaakaan, joka olisi pitänyt olla koko ajan....... se ku on niin narsistinen haahka, et ei se välitä meistä ja niistä, jotka sinne jäi sureen mun pakollista lähtöö.......sinne jäi erityisesti yks van-
ha koulukaverini..............ei sillä akalla pomolla ole sydäntä ollenkaan !

0

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
        Maailman menoa
        176
        4967
      2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
        Maailman menoa
        18
        4346
      3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
        Maailman menoa
        9
        3087
      4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
        Maailman menoa
        248
        2910
      5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
        Maailman menoa
        143
        2852
      6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
        Ikävä
        52
        2491
      7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
        Ikävä
        27