Maanviljelijän tavaratalo ?

okkivaari

Onko kokemuksia virolaisesta maatalouskaupasta ? Täältä voi myös tilata tavaraa.
Hinnat näyttää olevan roimasti edullisempia kuin Suomessa.

7

6843

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Akseli_Kampi

No, en nyt niinkään sanoisi, tai riippuu paikasta.Kokemus toki 10 vuoden takaa, kun kävin Tallinnassa IKH:n liikkeessä. Kyllä tavara tuolloin oli halvempaa Kauhajoella, kuin Tallinnassa. Myyjäkin sen toki myönsi, kun otin puheeksi. Tietysti virolaisilta otettiin silloisilla hinnoilla löysät pois. Tilanne saattaa toki olla muuttunut.

• Laatu_vaihtelee

Olen minä jotain pientä tilannut. Postimaksut pakettiautomaatista noutaen ovat halvemmat kuin Suomesta tilattaessa.

• mäntäjatiiviste

min oun tilannu muutaman kerran aina akin muulle on tavara tuullu ok ja ollu just sitä mitä tilasin.

• er.j

hyvin toimii.varsinkin itätraktoreihin kaikki palikat löytyy todella halvalla.

• halpuutetaan

Olen tilannut useasti. Viimeksi mm. Claas Rollanttiin noukkimen kaaret. Suomessa keskolla 39 € virossa 11.70 €. Pronar terälaput suomessa 3.5 € kpl virossa 0.76 €/kpl. Sisuskumit siellä n. 35 € senkokoinen mikä suomessa IKH:lla 99€. Ja on painavaa kumia. Viimeksi tuli paalaimeen pyörät vanteineen 130 € kappale, suomessa 300 samat kumit samoin vantein.

Renkaita olen tilannut protyre.ee tallinnasta. Nopea toimituskin oli. Samoin agritekin ryöstämillä kverneland varaosilla on virossa myyjä, Flint kaubandus ja sieltä olen tilannut Kvernelandin alkuperäisosat noin puolella ja jopa alle hintaa mitä agritekin kauposta esim LH-osa.

• rattorinkuljettaja

ei olekokemusta kun en ole saanut selville miten sinne pääsee rekisteröitymään en ole löytänyt mistään paikkaa jossa voisi rekisteröityä ja muutenhan ei tilaus onnistu jos joku tietää niin voisiko neuvoa minuakin

• koneharrastaja

Kai sitä tämän verran voi mainostaa kenenkään tästä pillastumatta. Nettiosoite on: http://vana.pmkaubamaja.ee/index.php?lang=fi
      Tuolta voi rekisteröityä ja tehdä ostoksia. Satasen ylittävät ostokset tulevat postin automaattiin ilman rahtimaksua. Olen itse tilannut sieltä paljon erilaista tavaraa ja olen erittäin tyytyväinen tuohon liikkeeseen. Kannattaa kysyä vaikka sopivuutta ensin sähköpostilla sillä muutamassa tuotteessa olen huomannut olevan hieman huonot esitiedot netissä. Aivan suomenkielellä sieltä vastaavat. Esimerkiksi ostokseni käynnistinmoottori Ursus 914 maksoi noin 80 euroa ja on todella tehokas. Täällä saa maksaa huonostakin vastaavasta 250 euro tai ylikin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      375
      2944
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1589
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1380
    4. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      17
      1175
    5. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      58
      1042
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      29
      1020
    7. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      82
      973
    8. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      81
      955
    9. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      918
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      206
      864
    Aihe