Hei! Olen kolmetoista vuotta ja alapäähäni ilmesty n. puolivuotta sitten outo patti. Se lähti pois, mutta pari viikkoa sitten huomasin että häpyhuulen alapuolella lähellä jalkataivetta on piene herneen kokoinen patti. Yritin puristella sitä mutta sieltä ei tullut mitään. Eilen älysin että siihen sattuu ihan hirveesti ja puristin sitä. Sieltä tuli sellasta vihertävää "litkua" ihan tosi tosi vähän, mutta tuli kuiteskin. Nyt se on ison herneen kokoinen ja siihen sattuu edelleen. Mutta mitä pitäisi tehdä koska pelottaa mikä se on?? Oon lukenu kyllä siitä jonku rauhasen tulehduksesta, mutta onko teillä jotain omaa kokemusta?! Kertokaa!!
ALAPÄÄSSÄ PATTEJA? Auttakaa!
Huolissaanolevanuori
0
95
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161