Finelite.org ovet auki

Badampts

Ovi on auki! :O

42

4544

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huhhu

      ei ilmeisesti kauaa ollu. Hiton finvip ensin ba sitten toi. prkl jos ei aukee. Tuli oltua pitkälti 247 paikalla niin pikkasen vituttaa aina vaihdella.

      • Tytytötö

        Tunnuksia voi varmaa viel pyytää


      • Anonyymi

        Ms näkee mitä imutat..

        Microsoft sanoo suoraan: Käyttäjien puheita tallennetaan ja kuunnellaan

        Microsoft teki tietosuojalausekkeeseensa muutoksen, mutta ei sanonut keskeyttävänsä käyttäjien kuuntelua.
        Yhdysvaltalainen teknologiayhtiö Microsoft on muuttanut tietosuojalausekettaan. Yhtiö kertoi uutistoimisto Reutersille, että syynä on viime viikkoina pintaan noussut eri teknologiayhtiöiden tapa antaa käyttäjiltä tallennettuja ääninäytteitä muiden ihmisten kuunneltaviksi.
        Lue lisää: Microsoft tallentaa Skype-puheluita – avustajat voivat kuunnella keskusteluja
        Kyse on pienestä osasta äänikomentoja, joita käyttäjät ovat antaneet puhetta tulkitseville digitaalisille avustajille. Microsoftin tapauksessa sen nimi on Cortana, mutta samaa kuuntelua harjoittavat myös ainakin Apple, Google, Amazon ja Facebook. Yhtiöitä on arvosteltu muun muassa siitä, että komentojen päätymisestä vieraiden korviin ei ole kerrottu selvästi käyttäjille.

        – Tajusimme viime aikoina esitettyjen kysymysten perusteella, että meidän pitäisi paremmin täsmentää että joskus ihmiset tarkistavat tätä sisältöä, Microsoft totesi Reutersille.

        Tietosuojalausekkeen muutokset näkyvät myös sen suomenkielisessä versiossa. Siinä sanotaan nyt, että "käsittelemme henkilökohtaisia tietoja [...] sekä automaattisilla että manuaalisilla (ihmisvoimaan perustuvilla) menetelmillä".

        Lisäksi Microsoft sanoo, että "tarkistamme manuaalisesti esimerkiksi lyhyitä ääninäytteitä, joiden alkuperän tunnistettavuuden olemme pyrkineet poistamaan. Niiden avulla parannamme puhepalveluitamme, kuten tunnistusta ja käännöstä".

        Microsoft käyttää paitsi Cortanasta, myös Skypestä kerättyjä ääninäytteitä palvelujensa parantamiseen. Näytteitä kuuntelevat ihmiset ovat sekä Microsoftin että ulkopuolisten yritysten palkkalistoilla.

        Yhtiö ei kuitenkaan sanonut keskeyttävänsä näytteiden kuuntelua. Näin ovat luvanneet tehdä esimerkiksi Apple ja Google.

        kirkeet perästä


      • Anonyymi

        Waretus tuo viiruksii..


    • P2c4

      no joo aika teinipaikka ylläpito mitä on en ees suositele pahimalle viha miehelle

      • Tyyvitavi

        Mielipiteitä on yhtä monta ku on käyttäjiäkin.. Itellä vain positiivisia kokemuksia sivustolla. :)


      • Nysi

        Eikös muiltakin suomi traksuilta potkita jos perseilee? Tuskin fe on poikkeus ja oma henkilökohtainen kokemus traksusta on hyvä. Custom leffapaketit on hyvä ja chätissä on mukava höpötellä. Ylläpidonkin kanssa.


      • Hohhoijaaaa

        mulle tehtii tunnukset fb kautta ja tyytyväinen oon. vastausten perusteellabei tullu mitenkää teinimäinen vaikutelma sieltä suunnasta ja kaikki toimi hyvi. tuolla käyttäjällä joku ongelma ja tulee tänne itkee kyllä noita o nähty ennenki


      • Lallaa

        trolololo yks teini käyttäjä tääl. Omasta mielestä paras traksu koska rento meininki


    • Bowerpower

      Itellä toiminu kaikki miten pitääkin kyllä varmasti muillaki jollei perseile tms

    • C00ll

      Rekisteröinti mennyt jo kiinni. Hyvä mesta

    • Miksi en pysty kirjautumaan sivulle sisään, edes salasanan palautus ei toimi?

      • Anonyymi

        Mulla sama homma.


    • tontzaDee

      finelite.org ovet auki

    • Anonyymi

      näin herjaa------>>>>> Firefox havaitsi ongelman, eikä jatkanut sivustolle finelite.org. Sivuston asetukset on määritetty väärin tai tietokoneesi kello on asetettu väärään aikaan.

      On todennäköistä, että verkkosivuston varmenne on vanhentunut, mikä estää Firefoxia muodostamasta suojattua yhteyttä.

    • Anonyymi

      näyttäis olevan rekisteröinti auki

    • Anonyymi

      rekisteröinti auki

    • Anonyymi

      eipä oo auki enää :D oon ollu kehittämässä saittia ja mun tunnaritki poistettu mukavasti. meh.

    • Anonyymi

      olis ok päästä näihin

      finelite ja finvip

      1000/100 kuitu uppii 24/7 ratio hyvä

      [email protected]

    • Anonyymi

      olis ok päästä näihin

      finelite ja finvip

      1000/100 kuitu uppii 24/7 ratio hyvä

      [email protected]

    • Anonyymi

      olis ok päästä näihin

      finelite ja finvip

      1000/100 kuitu uppii 24/7 ratio hyvä

      [email protected]

    • Anonyymi

      olis ok päästä näihin

      finelite ja finvip

      1000/100 kuitu uppii 24/7 ratio hyvä

      [email protected]

    • Anonyymi

      olis ok päästä näihin

      finelite ja finvip

      1000/100 kuitu uppii 24/7 ratio hyvä

      [email protected]

    • Anonyymi

      olis ok päästä näihin

      finelite ja finvip

      1000/100 kuitu uppii 24/7 ratio hyvä

      [email protected]

    • Anonyymi

      olis ok päästä näihin

      finelite ja finvip

      1000/100 kuitu uppii 24/7 ratio hyvä

      [email protected]

    • Anonyymi

      olis ok päästä näihin

      finelite ja finvip

      1000/100 kuitu uppii 24/7 ratio hyvä

      [email protected]

    • Anonyymi

      olis ok päästä näihin

      finelite ja finvip

      1000/100 kuitu uppii 24/7 ratio hyvä

      [email protected]

    • Anonyymi

      olis ok päästä näihin

      finelite ja finvip

      1000/100 kuitu uppii 24/7 ratio hyvä

      [email protected]

    • Anonyymi

      olis ok päästä näihin

      finelite ja finvip

      1000/100 kuitu uppii 24/7 ratio hyvä

      [email protected]

    • Anonyymi

      PRKL TÄTÄ HOMMA TULI BANNIT TEIN PARI HUOLIMATONTA JULKAISUA
      OLEN SINNE LAHJOITTANUT 80E PARIN VUODEN AJALTA

      KERTOKAA JOKU SINNE TERVEISIÄ NIC.-->>> DCMAN

    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Itellä oli tunnarit mut nyt ei pääse enään sisään eikä palautus toimi.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      mitäs tonne finelitee oikein kuuluu.olis kiva jos sinne portit aukiaa joskus

      jr-99

    • Anonyymi

      ...ei pääse rekisteröitymään, eli ei se ovi ole auki, ainkaan minulle...

      Mitä erikoista tuolla nyt sitten olisi verrattuna muihin vastaaviin palveluihin?

    • Anonyymi

      olis kiva päästä finvip ja datatalliin myös
      entinen rautaportin käyttäjä

      pc open 24/7 ja ratio ok jos joku kehtais antaa inviten
      myös muut DVD Nordic mestat kiinostaa;=)


      [email protected]

    • Anonyymi

      kertokaa sinne fineliteen.jos ootte sisällä. sais edes hetkeks ovet auki tulijoita olis

      kiitos!

    • Anonyymi

      olis ok päästä näihin

      finelite ja finvip

      1000/100 kuitu uppii 24/7 ratio hyvä

      [email protected]

    • Anonyymi

      pääseekö kukan fineliteen mie en pääse

    • Anonyymi
    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4674
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1894
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      225
      1445
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe