Lemi siirtyi Linuxiin

Ent_lemiläinen

13

244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lapset.leikkivät

      Taitaa mennä hieman jälkijunassa. Saksassa nimittäin on linuxia kokeilleet kaupungit palanneet takaisin Windowsiin.

      Pidetään ne leikkikalut leikkikaluina ja työkalut työkaluina, eikä yritetä rakentaa leegopalikoista oikeita rakennuksia.

      • lkklhhgbsdd

        Juuri Microsoft teki tietokoneesta leikkikalun.


      • windows_tuhoaa

        Microsoft palasi takaisin entiseen ja epäonnistui puhelimissa taas kerran


      • windows.rules
        windows_tuhoaa kirjoitti:

        Microsoft palasi takaisin entiseen ja epäonnistui puhelimissa taas kerran

        Kuinka niin epäonnistui? Windows phone on ollut hyvä jo 8 versiosta saakka ja paranee jatkuvasti. Kilpailevista käyttöjärjestelmistä ei voi sanoa samaa. Android keskittyy vakoiluun ja IOS on jumahtanut 10 vuoden takaiseen käyttökokemukseen.

        Mikään muu käyttöjärjestelmä ei toimi yhtä sulavasti eri laitteiden kanssa kuin Windows.


      • windows_tuhoaa
        windows.rules kirjoitti:

        Kuinka niin epäonnistui? Windows phone on ollut hyvä jo 8 versiosta saakka ja paranee jatkuvasti. Kilpailevista käyttöjärjestelmistä ei voi sanoa samaa. Android keskittyy vakoiluun ja IOS on jumahtanut 10 vuoden takaiseen käyttökokemukseen.

        Mikään muu käyttöjärjestelmä ei toimi yhtä sulavasti eri laitteiden kanssa kuin Windows.

        Minä sitten ymmärsin väärin jos pyyhkeen heittäminen kehään ei ole epäonnistuminen.


      • windows.rules
        windows_tuhoaa kirjoitti:

        Minä sitten ymmärsin väärin jos pyyhkeen heittäminen kehään ei ole epäonnistuminen.

        Niin siinä on näköjään kohdallasi käynyt. Rocky-elokuviako olet katsonut vai mikä on tuo pyyhejuttusi?


      • windows_tuhoaa
        windows.rules kirjoitti:

        Niin siinä on näköjään kohdallasi käynyt. Rocky-elokuviako olet katsonut vai mikä on tuo pyyhejuttusi?

        Typerä kakara ei näemmä ymmärrä mitään.


      • MS-luovuttaa
        windows.rules kirjoitti:

        Niin siinä on näköjään kohdallasi käynyt. Rocky-elokuviako olet katsonut vai mikä on tuo pyyhejuttusi?

        Heittää pyyhkeen kehään = Luovuttaa. Näinhän Microsoft on tekemässä puhelinten kohdalla. Vai etkö ole seurannut uutisointia ja Microsoftin tiedotteita.


      • windows.rules
        MS-luovuttaa kirjoitti:

        Heittää pyyhkeen kehään = Luovuttaa. Näinhän Microsoft on tekemässä puhelinten kohdalla. Vai etkö ole seurannut uutisointia ja Microsoftin tiedotteita.

        Missä vaiheessa on ilmoitettu Windowsin mobiiliversion kehitystyön lopettamisesta? Se on mennyt minulta kyllä ohitse. Ainakin vielä viime viikolla olivat kovasti jatkamassa kehitystä.

        Microsoft on pääasiassa softatalo. Ei pidä sekoittaa rautaa ja ohjelmistoja.


      • limux_jyrää

        "Saksassa nimittäin on linuxia kokeilleet kaupungit palanneet takaisin Windowsiin."
        Mitä ihmettä winwajakki höpiset. Ei siellä ole palattu takaisin windowsiin, vaan muutama tyyppi on sellaista ehdottanut. Palaaminen tulisi maksamaan miljoonia...


      • googlaa_tyhmä
        windows.rules kirjoitti:

        Missä vaiheessa on ilmoitettu Windowsin mobiiliversion kehitystyön lopettamisesta? Se on mennyt minulta kyllä ohitse. Ainakin vielä viime viikolla olivat kovasti jatkamassa kehitystä.

        Microsoft on pääasiassa softatalo. Ei pidä sekoittaa rautaa ja ohjelmistoja.

        Puhelimien valmistuksen lopettaa, mutta jatkossa yhä kehittää sitä vakoilevaa kymppiä.


    • Pienellekin kunnalle rahansäästö on mannaa. MS:n maksut on turha ja vapaaehtoinen rahanmeno. Molemmilla käyttiksillä tulee toimeen.

    • Wähäpätöinen_tubutin

      Näyttää siltä, että molemmat Lemin työntekijät ovat siirtyneet käyttämään linuksia.....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe