Pikku kunta menee etukenossa, Linux ollut käytössä 3 v ja OpenOffice jo 13 v. https://joinup.ec.europa.eu/community/osor/news/public-administration-finnish-lemi-ease-linux-pcs
Lemi siirtyi Linuxiin
13
244
Vastaukset
- lapset.leikkivät
Taitaa mennä hieman jälkijunassa. Saksassa nimittäin on linuxia kokeilleet kaupungit palanneet takaisin Windowsiin.
Pidetään ne leikkikalut leikkikaluina ja työkalut työkaluina, eikä yritetä rakentaa leegopalikoista oikeita rakennuksia.- lkklhhgbsdd
Juuri Microsoft teki tietokoneesta leikkikalun.
- windows_tuhoaa
Microsoft palasi takaisin entiseen ja epäonnistui puhelimissa taas kerran
- windows.rules
windows_tuhoaa kirjoitti:
Microsoft palasi takaisin entiseen ja epäonnistui puhelimissa taas kerran
Kuinka niin epäonnistui? Windows phone on ollut hyvä jo 8 versiosta saakka ja paranee jatkuvasti. Kilpailevista käyttöjärjestelmistä ei voi sanoa samaa. Android keskittyy vakoiluun ja IOS on jumahtanut 10 vuoden takaiseen käyttökokemukseen.
Mikään muu käyttöjärjestelmä ei toimi yhtä sulavasti eri laitteiden kanssa kuin Windows. - windows_tuhoaa
windows.rules kirjoitti:
Kuinka niin epäonnistui? Windows phone on ollut hyvä jo 8 versiosta saakka ja paranee jatkuvasti. Kilpailevista käyttöjärjestelmistä ei voi sanoa samaa. Android keskittyy vakoiluun ja IOS on jumahtanut 10 vuoden takaiseen käyttökokemukseen.
Mikään muu käyttöjärjestelmä ei toimi yhtä sulavasti eri laitteiden kanssa kuin Windows.Minä sitten ymmärsin väärin jos pyyhkeen heittäminen kehään ei ole epäonnistuminen.
- windows.rules
windows_tuhoaa kirjoitti:
Minä sitten ymmärsin väärin jos pyyhkeen heittäminen kehään ei ole epäonnistuminen.
Niin siinä on näköjään kohdallasi käynyt. Rocky-elokuviako olet katsonut vai mikä on tuo pyyhejuttusi?
- windows_tuhoaa
windows.rules kirjoitti:
Niin siinä on näköjään kohdallasi käynyt. Rocky-elokuviako olet katsonut vai mikä on tuo pyyhejuttusi?
Typerä kakara ei näemmä ymmärrä mitään.
- MS-luovuttaa
windows.rules kirjoitti:
Niin siinä on näköjään kohdallasi käynyt. Rocky-elokuviako olet katsonut vai mikä on tuo pyyhejuttusi?
Heittää pyyhkeen kehään = Luovuttaa. Näinhän Microsoft on tekemässä puhelinten kohdalla. Vai etkö ole seurannut uutisointia ja Microsoftin tiedotteita.
- windows.rules
MS-luovuttaa kirjoitti:
Heittää pyyhkeen kehään = Luovuttaa. Näinhän Microsoft on tekemässä puhelinten kohdalla. Vai etkö ole seurannut uutisointia ja Microsoftin tiedotteita.
Missä vaiheessa on ilmoitettu Windowsin mobiiliversion kehitystyön lopettamisesta? Se on mennyt minulta kyllä ohitse. Ainakin vielä viime viikolla olivat kovasti jatkamassa kehitystä.
Microsoft on pääasiassa softatalo. Ei pidä sekoittaa rautaa ja ohjelmistoja. - limux_jyrää
"Saksassa nimittäin on linuxia kokeilleet kaupungit palanneet takaisin Windowsiin."
Mitä ihmettä winwajakki höpiset. Ei siellä ole palattu takaisin windowsiin, vaan muutama tyyppi on sellaista ehdottanut. Palaaminen tulisi maksamaan miljoonia... - googlaa_tyhmä
windows.rules kirjoitti:
Missä vaiheessa on ilmoitettu Windowsin mobiiliversion kehitystyön lopettamisesta? Se on mennyt minulta kyllä ohitse. Ainakin vielä viime viikolla olivat kovasti jatkamassa kehitystä.
Microsoft on pääasiassa softatalo. Ei pidä sekoittaa rautaa ja ohjelmistoja.Puhelimien valmistuksen lopettaa, mutta jatkossa yhä kehittää sitä vakoilevaa kymppiä.
Pienellekin kunnalle rahansäästö on mannaa. MS:n maksut on turha ja vapaaehtoinen rahanmeno. Molemmilla käyttiksillä tulee toimeen.
- Wähäpätöinen_tubutin
Näyttää siltä, että molemmat Lemin työntekijät ovat siirtyneet käyttämään linuksia.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683