Moi! Mä oon poika alaasteelt. oon jo kuudennel luokal ja mun vieres luokas istuu tyttö. se haluu varmaa koskee mun pippelii :) kerra se sano et se syö ain prinssinakkei ku se tykkää niist. mä terotan aina kynää ja hieron mun kikulii pulpetin reunaa ku se on mun vieres. se kattoo mua ain sillo silee kivasti :) mä oon aatellu et vois näyttää sile mun pippelin.
se haluu nähä mun pipelin
munmunaonainaki5cm
7
353
Vastaukset
- munmunaonainaki5cm
VITTU!!!!!!!!1111 menin näytää sile mun pipelliä ja se sanol etfw se on ihajku prinsinnaki VITTU1111!!!1
- pimppikarva
Onks sul kik? Näytä mulle sun kikkeli? Oon saman Ikäne kun sä
- pimppikarvaa
Mun kik on _elllenn_
- 444
ei kannata kikata tolle _elllenn_ varotan vaa. se ei omista kuvaa eikä vastaa viesteihin. siel on kuiteski aikuinen ihminen.
- Tyt_
Trolli
Opettele lapsi kirjoittamaan!
- Pippelipoju
Pippeli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1002080Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2891886Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3361719Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2041565Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht961337- 311237
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941113Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤661064- 511047
- 581038