Moi! Mä oon poika alaasteelt. oon jo kuudennel luokal ja mun vieres luokas istuu tyttö. se haluu varmaa koskee mun pippelii :) kerra se sano et se syö ain prinssinakkei ku se tykkää niist. mä terotan aina kynää ja hieron mun kikulii pulpetin reunaa ku se on mun vieres. se kattoo mua ain sillo silee kivasti :) mä oon aatellu et vois näyttää sile mun pippelin.
se haluu nähä mun pipelin
munmunaonainaki5cm
7
350
Vastaukset
- munmunaonainaki5cm
VITTU!!!!!!!!1111 menin näytää sile mun pipelliä ja se sanol etfw se on ihajku prinsinnaki VITTU1111!!!1
- pimppikarva
Onks sul kik? Näytä mulle sun kikkeli? Oon saman Ikäne kun sä
- pimppikarvaa
Mun kik on _elllenn_
- 444
ei kannata kikata tolle _elllenn_ varotan vaa. se ei omista kuvaa eikä vastaa viesteihin. siel on kuiteski aikuinen ihminen.
- Tyt_
Trolli
Opettele lapsi kirjoittamaan!
- Pippelipoju
Pippeli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016153
- 2123406
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183335Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663298Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162515Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242494Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282353- 2702081
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441646- 251417