Tissit perse luonne vartalo vai kasvot? Ite oon 155.5 cm 53 kg 75A tissit semi hyvän näkönen Ja sanottu et on hyvä perse oon mukava -01 tyttö.
pojat mikä on tytöistä parasta
32
952
Vastaukset
- jehpulisjep
Kasvot ja järkevä luonne on ihan tärkeintä! En kestäis jos tyttö ois joku ongelmatapaus. Sit jos on kiva peppu ja kiihottavat rinnat niin niistä plussaa ;)
- loveeme
Oisitko kiinostunut musta?
- jehpulisjep
Oon varmaan liian vanha sulle ja pitäis ainaki tietää poltatko?
- loveeme
Kui vanha oot? En polta.
Yhdistelmä.
Kasvot on tärkee, eikä kusipäitä jaksa kukaan.
Sit muotojen puolella: Ei saa olla läski, ja jos on isot rinnat nii sais olla muotoa takanakin, jos on vähän vähemmän muotoa nii seki sais mielellään tasottua suunnilleen. Mut kyl rinnat on se ykkösjuttu muotojen puolella.- loveeme
Oisitko kiinostunut?
loveeme kirjoitti:
Oisitko kiinostunut?
Jaa'a.
Miks etit seuraa netistä, kun varmaan löytäsit oikeesta elämästäski jonkun? :/- loveeme
Poika-01 kirjoitti:
Jaa'a.
Miks etit seuraa netistä, kun varmaan löytäsit oikeesta elämästäski jonkun? :/Emt. Kukaan ei poika ei oo kiinnostunut musta sillan ehkä?
- 17vbooyy
Jos 17v poika kiinnostaa anna kikkis :)
- loveeme
Ei oo kikkiä.
- Jäbäääääääääääääääää
Onko sulla kikkiä tai jtn missä tuut juttelee? T 17vee jäbä
- loveeme
Twitter. Ja ei oo kikkiä
- Poika_01
Luonne on tärkein
- AlexDeLarge
Joo ehdottomasti. Millään ei oo mitää väliä jos tyttö on sellanen, ettei sen kanssa haluu olla missää tekemisissä. Tottakai ns yhen yön jutut erikseen.
- 244544
Kasvot ja luonne ovat tärkeimpiä, mutta tissit ja perse on plussaa.
- ykstyyppi10
Täysin samaa mieltä. Ulkonäöllä on vain olemattoman pieni merkitys.
- Metsä_Panosta_Haaveileva
mua kiihottaa jos tyttö ei käytä rintaliivejä, koska silloin rinnat erottuu niin selvästi paidan alta ja ne pääsee liikkumaan vapaasti, se näyttää todella hyvältä (tykkään :)
- jokujostainpiilosta
rinnat näyttää pienemmiltä ilman rintaliivejä, joten ilman niitä et varmaan paljon tyttöjä nää.
- fgfhfgjfgjhh
jokujostainpiilosta kirjoitti:
rinnat näyttää pienemmiltä ilman rintaliivejä, joten ilman niitä et varmaan paljon tyttöjä nää.
Nännien erottuminen kiihottaisi kyllä enemmän kuin suurilta näyttävät rinnat
- tytsy14
joo eikä ainakaan sattuisi hihhuloida tissit vapaana pitkin pihoja:/
- rtgertert
Tytöissä parasta on..sukupuoli
- sgd
HB:n laulaja Johanna Aaltonen (Kultalahti). Siinä on kaikki kohallaan. On aika "mamu nuija"
- dfvdfv
Mistäs pojat voisivat tiertää mikä tytöistä on parasta? Pitää kysyä tytöiltä. Vai tarkotikko että mikä tytöissä on parasta
- vilsuzzkik
Sanotaan tällee jos tulisit mun kaveri possee nii eka katon sun muodot mut tärkeintä on kasvot ja luonne :) oispa sul kik..
- tietäjää2
kasvot ja terveellisyys ovat tärkeimmät ja kaikki muu on vain plussaa (perse varsinkin)
- parastako
Tärkeysjärjestyksessä: Terve itsetunto, asenne, luonne, normaalipaino, ryhti, tyylikkyys.
- Anonyymi
Parasta tytöissä on ainakin tissit ja per*e!
Mun luokalla on yks Iida, johon mä oon ihastunut! Sillä ei oo tissejä juuri lainkaan, mutta hän on niin söpö ja ihana tyttö, ja sen peppu on aivan mahtava! Se ei oo levee, vaan muulla lailla ihana. Semmonen ihana trikoopeppu. Hän on muuten aika lyhyt.
Ja muiden tyttöjen tissejä katselen mielelläni. On ihanaa nähdä, ku meidänkin luokan tytöillä alkaa peppu ja tissit suurenee!
Olen 13v poika - Anonyymi
Luonne ja kasvot, olin neljä vuotta yhdessä tytön kanssa joka ihan narsisti ja kohteli kuin roskaa.
Hän oli kaunis ja uskomattoman seksikäs mutta luonne oli kauhea. - Anonyymi
Jos vain panemisesta puhutaan, niin riittää sopusuhtainen vartalo, kauniit kasvot, kivat tissit ja hyvä perse. Jos pitempään ollaan yhdessä, niin olishan iloinen mukava luonne tietysti hyvä lisä.
- Anonyymi
Et pääse ikinä panempaan.
- Anonyymi
Perse tietysti
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .613757Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493000Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631272914Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3661970- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101141Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101125Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27949- 47931
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että108918