pojat mikä on tytöistä parasta

loveeme

Tissit perse luonne vartalo vai kasvot? Ite oon 155.5 cm 53 kg 75A tissit semi hyvän näkönen Ja sanottu et on hyvä perse oon mukava -01 tyttö.

32

1143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jehpulisjep

      Kasvot ja järkevä luonne on ihan tärkeintä! En kestäis jos tyttö ois joku ongelmatapaus. Sit jos on kiva peppu ja kiihottavat rinnat niin niistä plussaa ;)

      • loveeme

        Oisitko kiinostunut musta?


      • jehpulisjep

        Oon varmaan liian vanha sulle ja pitäis ainaki tietää poltatko?


      • loveeme

        Kui vanha oot? En polta.


    • Poika-01

      Yhdistelmä.
      Kasvot on tärkee, eikä kusipäitä jaksa kukaan.

      Sit muotojen puolella: Ei saa olla läski, ja jos on isot rinnat nii sais olla muotoa takanakin, jos on vähän vähemmän muotoa nii seki sais mielellään tasottua suunnilleen. Mut kyl rinnat on se ykkösjuttu muotojen puolella.

      • loveeme

        Oisitko kiinostunut?


      • loveeme kirjoitti:

        Oisitko kiinostunut?

        Jaa'a.
        Miks etit seuraa netistä, kun varmaan löytäsit oikeesta elämästäski jonkun? :/


      • loveeme
        Poika-01 kirjoitti:

        Jaa'a.
        Miks etit seuraa netistä, kun varmaan löytäsit oikeesta elämästäski jonkun? :/

        Emt. Kukaan ei poika ei oo kiinnostunut musta sillan ehkä?


      • 17vbooyy

        Jos 17v poika kiinnostaa anna kikkis :)


      • loveeme

        Ei oo kikkiä.


    • Jäbäääääääääääääääää

      Onko sulla kikkiä tai jtn missä tuut juttelee? T 17vee jäbä

      • loveeme

        Twitter. Ja ei oo kikkiä


    • Poika_01

      Luonne on tärkein

      • AlexDeLarge

        Joo ehdottomasti. Millään ei oo mitää väliä jos tyttö on sellanen, ettei sen kanssa haluu olla missää tekemisissä. Tottakai ns yhen yön jutut erikseen.


    • 244544

      Kasvot ja luonne ovat tärkeimpiä, mutta tissit ja perse on plussaa.

      • ykstyyppi10

        Täysin samaa mieltä. Ulkonäöllä on vain olemattoman pieni merkitys.


    • Metsä_Panosta_Haaveileva

      mua kiihottaa jos tyttö ei käytä rintaliivejä, koska silloin rinnat erottuu niin selvästi paidan alta ja ne pääsee liikkumaan vapaasti, se näyttää todella hyvältä (tykkään :)

      • jokujostainpiilosta

        rinnat näyttää pienemmiltä ilman rintaliivejä, joten ilman niitä et varmaan paljon tyttöjä nää.


      • fgfhfgjfgjhh
        jokujostainpiilosta kirjoitti:

        rinnat näyttää pienemmiltä ilman rintaliivejä, joten ilman niitä et varmaan paljon tyttöjä nää.

        Nännien erottuminen kiihottaisi kyllä enemmän kuin suurilta näyttävät rinnat


      • tytsy14

        joo eikä ainakaan sattuisi hihhuloida tissit vapaana pitkin pihoja:/


    • rtgertert

      Tytöissä parasta on..sukupuoli

    • sgd

      HB:n laulaja Johanna Aaltonen (Kultalahti). Siinä on kaikki kohallaan. On aika "mamu nuija"

    • dfvdfv

      Mistäs pojat voisivat tiertää mikä tytöistä on parasta? Pitää kysyä tytöiltä. Vai tarkotikko että mikä tytöissä on parasta

    • vilsuzzkik

      Sanotaan tällee jos tulisit mun kaveri possee nii eka katon sun muodot mut tärkeintä on kasvot ja luonne :) oispa sul kik..

    • tietäjää2

      kasvot ja terveellisyys ovat tärkeimmät ja kaikki muu on vain plussaa (perse varsinkin)

    • parastako

      Tärkeysjärjestyksessä: Terve itsetunto, asenne, luonne, normaalipaino, ryhti, tyylikkyys.

    • Anonyymi

      Parasta tytöissä on ainakin tissit ja per*e!
      Mun luokalla on yks Iida, johon mä oon ihastunut! Sillä ei oo tissejä juuri lainkaan, mutta hän on niin söpö ja ihana tyttö, ja sen peppu on aivan mahtava! Se ei oo levee, vaan muulla lailla ihana. Semmonen ihana trikoopeppu. Hän on muuten aika lyhyt.
      Ja muiden tyttöjen tissejä katselen mielelläni. On ihanaa nähdä, ku meidänkin luokan tytöillä alkaa peppu ja tissit suurenee!
      Olen 13v poika

    • Anonyymi

      Luonne ja kasvot, olin neljä vuotta yhdessä tytön kanssa joka ihan narsisti ja kohteli kuin roskaa.
      Hän oli kaunis ja uskomattoman seksikäs mutta luonne oli kauhea.

    • Anonyymi

      Jos vain panemisesta puhutaan, niin riittää sopusuhtainen vartalo, kauniit kasvot, kivat tissit ja hyvä perse. Jos pitempään ollaan yhdessä, niin olishan iloinen mukava luonne tietysti hyvä lisä.

      • Anonyymi

        Et pääse ikinä panempaan.


    • Anonyymi

      Perse tietysti

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe