Pesulle ennen seksiä.

Mällisuoleen

Miten hoitelette pesun ennen anaaliseksiä, ja millä.

12

953

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anaali

      Näin kerran tanskalaisista homoista kertovan televisio-ohjelman, jossa he olivat ostaneet tavalliseen suihkupäähän vaihdettavan putken, joka työnnetään peräaukkoon, vettä sisään ja turhat ulos. Suoli on sitten puhdas ja siisti kaikkiin leikkeihin.
      Pitäisi hankkia itsellenikin, mutta en ole edes yrittänyt vielä etsiä netistä.

    • Anaali
    • ripa_rykäisijä

      Meillä kyllä kunnon pieraisu on aina auttanut, kyllä siinä ylimääräsiet karstat lentävät ulos.

    • klölköl

      Pidesuihkusta suihku pois ja letkunpää reiälle. Kannattaa hieo mahdolliset terävät pinnat letkun päästä.

    • hihei1

      pieru aattaa, sanon minä

    • tor-olof

      Åken spermalla

    • löylis

      kaikkein paras ja toimivin on kuulema löylykauha

    • Jortsuuki

      Riittää, että painat bide-suihkun riittävän tiiviisti reiän päälle. Siitä menee silloin osa sisälle ja alkaa tuntua, kun suolessa turpoaa.

    • eikannataheterojenkadeht

      Kyllähän, se on surkeeta?? jopa työlästäkin? homppeli pojilla se seksi. Kun ensin on käytävä "ulosteella" Ja pestävä suoli. Ennen kuin pääsee, seksinautintoihin käsiksi. Meillä heteroilla, on helpompaa. Ei aina tarvitse, suuria valmisteluita kun pääsee asiaan. Eli kikkeli sisään. Nautinto alkaa heti.!! Joskus, jopa useinkin käy niin: Ettei sukupuoili elinten " esipesuakaan" Ei kerkiä suorittaa Ihan Seksi, ohjesäännon Mukaan

      • hkdglgd

        Jaa montako kuppaa olet jo saanut sieltä mätäpesästä?


      • hkjkljklö

        klamydia, kondylooma tai sukuelinherpes sieltä mätäpesästä yleensä lähtee, ai ku kiva .


      • hkkkjkhjklkkjh

        kuppa, tippuri, mycoplasma genitalium, HIV-infektio, trikomoniaasi ja lymfogranuloma venerum, hepatiitti B kans löytyy sieltä pesästä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2954
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1596
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe