Kävin joskus 70 ja 80 lukujen vaihteessa jossainpäin itäsuomea ja siellä oli muistaakseni jonkin retkeilyalueen kupeessa melkoinen määrä rakennusten pienoismalleja joiden välissä pystyi kävelemään. Sattuisiko kukaan muistamaan missäpäin tämä alue voisi olla?
Pienoiskokoisia rakennuksia. Esim eduskuntatalo
5
376
Vastaukset
- myöskäynyt
minimaa se oli..
- myöskäynyt
siis mikkelissä, vaan eipä ole enää..
- sldfkdfjdskl
Visulahdessa?
- myöskäynyt
sldfkdfjdskl kirjoitti:
Visulahdessa?
Juu, niin oli: https://museot.finna.fi/Record/musketti.M012:HK19931028:1871
Niinpä niin, olitte oikeassa siellä mikkelissähän se oli visulahdessa. Harmi, ettei enää paikalla, olisi ollut mukava piipahtaa uudelleen. Kiitos teille vastauksista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051014
- 96844
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96767- 75652
- 48635
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16560- 34486
- 43472
- 25465
- 44459