Kuinkakohan paljon on mahdollista että juoksuaika muuttaa koiran käytöstä? Mulle ihan uus juttu, mutta koiralla on juoksuaika nyt 8.päivää, ja alkoi ulvomaan yöllä, kun käytiin nukumaan. Todella uneton yö, ja todella ikävää naapureille. Käskemällä kun ei lopettanut kuin hetkeksi! Ole siinä sitten huomioimatta, että se lopettaisi, kun koko talo on hiljaisena ja naapurit (ja itsekin) haluaisi nukkua!! Toisella tytölläni ei mitään vastaavaa... Siksi vähän yllätyin, kun en tosiaan ollut kuullut tällaisesta aikaisemmin.
Juoksuaika
6
3769
Vastaukset
- P. Veli
Uroskoira ei tottele mitään eikä ketään, kun se saa vainun kiimaisesta nartusta. Oikeastaan aika inhimmillinen ominaisuus. Miehet toiminevat pääsääntöisesti samoin.
- Minkeli
Mulla oli eka koira uros... tämmöstä tää narttujen elämä on, sekottaa vaan urosten päät!
- Pipa
Kyllä joillakin koirilla on monenlaista rauhattomuutta juuri toisella ja kolmannellakin juoksuviikolla. Itselläni on kolme tyttökoiraa ja kaksi oireilee syömättömyydellä. Yksi ulvoo ja toinen uikuttelee vähemmän kuuluvasti, kolmas ei ole pitänyt ääntä ja syökin paremmin.
- kiti
meillä on myös ekat juoksut just menossa neidillä... nyt kolmatta viikkoa. alussa se yöllä myös ulvoi,mutta ei enään,onneksi!
koira on nyt 9kk (iso rotu). muutenkin on melko levoton ollut ->ihme ukinaa yms.
voiko olla että juoksut kestävät jopa yli kuukauden kun tällaista olen kuullut... milloin voin olla varma että ne ovat ohi? - Eetuli
Nartun juoksu on pahimmillaan eli se antaa uroksen astua n. 10-14pvä juoksun alusta. Silloin se on myös monesti melko levoton ja pyytää jatkuvasti ulos. Toiset nartut ovat voivat olla kuin viilipyttyjä. Käyttäytyminen on yksilöllistä koirissakin.
- rotukohtainen
Toisilla (kai isommilla) koirilla ns h-hetki on kyllä vasta siinä 20. päivän kohdalla.
Meillä ei urokset kelvanneet kuin vasta kolmannella viikolla, mutta sitten saatiinkin aikaan 6 suloista pentua :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lopetin kokonaan ravintoloissa ruokailun ja juomisen
Ravintoloissa hinnat ovat aivan naurettava korkealla. Alkoholin juomisessa ravintoloissa ei ole senkään vertaa järkeä.1712556Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä
Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin222234kukaan ei pakota kasteeseen..
Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot4001055Mari Rantanen eroa! Lausunnot vapun pahoinpitelystä ovat järkyttäviä!
Poliisiministerin, eli sisäministeri Mari Rantasen on syytä erota!147899- 66834
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä382804- 55712
- 96692
Rakas, haluan sut niin hulluna kuin olet, tiedän jo sun pakkomielteet ja muut jutut, ihana naiseni
Kunhan et minun takia satuta itseäsi tai muita, minulla nyt ole niin väliä. Rakas mä ymmärrän ja näen kaiken, sun suure47644Euroviisuhuitelua
En ole koko viisuista kiinnostunut enkä aio edes katsoa kisoja. Ihmetyttää tämä vouhkaaminen laulaja pariskunnasta joka32643