Kävin sitten ostamassa lääkärin määräämää kipulääkettä reumakipuihin, kassa-alma pullisteli silmiä päässään ja oli jollain helvetin tripillä ilmeisesti, hirveä pelko ja hätä sillä oli.
Hälytti helvetin pässi siihen yhden henkilön lisää paikalle katsomaan perääni, kun olin jo ulkona niin puhelimeen puhuen mulkoili vielä lasin takaa perääni.
Harmi että psyykeongelmaisia on niin kovin monessa paikassa duunissa.
Olisi ehkä pitänyt tunkea ne kaikki kipulääkkeet sille kurkusta alas :D
Hullu, hullumpi - kassahenkilö
KanaKassalla
2
388
Vastaukset
- Kysympähänvaan
Olisikohan vika ollut sittenkin sinussa?
- sssssssssss53535
Siis mitä tässä nyt on tapahtunut? Kävit hakemassa lääkettä ja farmaseutilla oli isot silmät joilla katsoi sinua vielä poistuessassi apteekista. Onneksi jaoit tämän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3641974Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751316Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831297- 1361183
- 841053
- 90936
- 48870
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro120867- 48808
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60760