corsa c:n etupään kolinat

kolikoli__

mikähän mahtaa olla vikana autoa on nosturillakin käytetty ja katsottu että on timmit alustan osat. Iskarin yläpään laakerit vaihdatin varalta mutta ei auttanut itse iskaritkin tuntus olevan ok kunnossa eikä ne myöskään ole löysällä sekin on tarkistettu. Auto ei kolise hidastustöyssyissä tai sellaisissa vaan soratiellä jossa on pientä epätasaisuutta nimismiehenkiharaa jne niin semmosessa se etupää kolisee.

4

1592

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aikaonajanutohi

Paalitavaraa!

• jarruvika

Jarrusatulan tapit on väljät. Ne jarrupalat pääsee helisemään niissä pienissä kuopissa. Itselläni on erilainen auto, mutta samanlaista ääntä pitää. Etupäätä tutkittiin useampaan otteeseen ja nuo samat iskarin yläpään laakeritkin vaihdettiin ilman tulosta. Sitten löysin jostain keskustelupalstalta jonkun muun auton omistajan kertomuksen aiheesta. Joksikin aikaa auttoi kun vaihdoin uudet jarrupalat, mutta nyt helisee taas. Pitäisi ne tapit vaihtaa. Tuon voit testata itse siten, että kun ajat niihin kiharoihin ja painat kevyesti jarrua niin ääni häviää. Ei kai tuo kovin vaarallista ole, mutta kun on muuten hiljainen auto niin noihin ääniin kiinnittää huomiota.

• Ap_____

Kiitos vastauksesta pitää testata tuo josko vika olisi niissä tapeissa.

• Ap____

No en oikein tiedä kävin pienen testilenkin ajamassa ja ainakaan aivan pienellä jarrutuksella ei kolina lähtenyt. Kokeilin kaksin käsin heiluttaa molempia eturenkaita niin aivan kuin tuntuisi hyvin pientä välystä ja kuuluu semmoista dudududu ääntä kun kokeilee ravistaa renkaita. Oisko uusia ideoita?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      181
      8407
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4558
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4118
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3572
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3136
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2880
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2586
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      36
      2325
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2046
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2043
    Aihe