Mikä kaljuunnuttaa nuoret miehet ?

MärkäuniUlla

Onko se joku Imatra-tauti vai typerä muoti ?

24

482

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ValkoinenSuomi

      Kumpaakin! Ruuassa on niin paljon säilöntäaineita nykyään ja se vetää testosteronitason alas nykypäivän miehillä. Tukka ei millään kasva, äänikin niillä on kimeä ja heikko on lihaskunto. Katsos joskus kun mustamaija tulee sua vastaan liikenteessä, ratissa istuu yleensä huonoryhtinen pulipää! Sitten on se muotiasia!! On makeeta näiden kaljujen mielestä näyttää kuin joltain kaltoinkohdetulta punavangilta Suomen sisällissodasta. Tämä on mun selitys asialle!

    • piiahattara

      Savonlinnan hullu on kalju jopa vaatteiltaankin........ juipin koko suku on kalju jo SUKUNIMELTÄÄNKIN.

      • Mitä_yhteistä

        on nimellä Rask ja sanalla kalju. Ei Pia Rask mikään kalju ole. Hullu se kyllä voi olla mutta se onkin jo eri juttu.


    • naisensilmin

      parempi sekin kuin nuo sivuilta siiliksi nyrhityt ja pään päällä pitkät haivenet. jossa vielä saattaa olla ponnari..pitkä tukka on miehelläkin hyvännäköinen, jollei ole rasvanen liimaletti.

    • nappanahka

      Vanha sanonta kertoo että mulkun päässä ei karva kasva.

    • tuhnuillenaurua

      mite se liittyy tähä............ älä ees yrittäkkää selittää ett kaljuill juipeill seisois pili ? IMPOTENTTEJÄ kaikki maar !

      • jetsulleenjees

        mistäs tiedät että KAIKKI ovat, ?? ootko kolunnut KAIKKI läpi, jos oot nainen, ni oot horo.....jos mies, ni oot homo.


    • Särmää

      Eikö sulla ole varaa parturiin ja olet kateellinen??! V*itun köyhä!

    • tuhnuilklenaurua

      työ ootte molempii samas säkis : homo/lepso >>>>>> mie sitä vastoi oon kirkasotsane IPV :n takakentän koppari. ja lyöjätilaston ykköne.

    • mieshormooni

      Kaljuilla nuorilla miehillä on paljon testosteronia.

    • Tosionkuvesi

      Järki ja tukka ei mahdu samaan päähän.

    • TERVEIMPOTENTTI

      kalju on juuri testoteronin puutteen oire. kaljulla ei seiso edes mopo ilman seisontatukea HEHEHEHEHEHEHE

      • no eipä taida olla teston puutteesta


    • nappanahka

      Tyhjä talo ei kattoa kaipaa sanoo myös toinen sananlasku.

    • mällikebap

      Huono ravinto.

    • hautomo

      Ehkä kaljuuntumista aiheuttaa sekin, kun jätkät istuu kesät talvet pipo päässä niin ulkona kuin sisälläkin.

    • EijaLO

      kalju on SUSIRUMA.

      • sepe.susi

        sie oot muute vaa susruma:D


    • Kaljuonjapysyy

      No meikäläisellä se on tuo hiustenleikkuukone!!

    • miutupeetukka

      Mutta miullapa onkin tupee, sitä kun käyttää niin naisetkin rupee, silleen. Kerran yks repäs siintä kiinni ja säikähti ja sitten nauroi mulle. Nyt se räkättää ilman hampaita, irvistelköön nyt, hä hää. Maksoi kyllä mulle se naisen riemu, nauru, iva vai mikä oli. Siis maksoin %-numeroisen summan, siis yli reippaasti yli10 000 $. Että parempi olla irvistelemättä, mulla kyllä paalua riittää, useammallekkin tupeen ja kaljun pilkkaajalle.

    • saanauraa

      tuppikulleilla on tupee...joka repee kun siihen tarttuu.

      tuppikulli tuupeelaiset on impotenttejä....tämä koskee myös niitä jotka on syntyneet karvahattu päässä.

    • Arnold71

      Valitettavasti testosteronin puute,leijonista tulee lampaita..ei vehkeet kohta pelitä kun kebab ja pizza maistuu, rasva kehossa lisääntyy ja pahoja erektio-ongelmia edessä :(
      Kuntosalia sekä aerobista treeniä lääkkeeksi.

    • VirasojanViriilixz

      samaamieltä..tupakka ja kalja pois ja sykkeet salille.

      • woman.in.love

        Korkea mieshormoonitaso on yleisin syy. Näin todellakin on, että kaljut miehet ovat runsastukkaisia kyvykkäämpiä miehisyydessä.
        Miehen LUONNE ratkaisee. Tosinainen rakastaa ja arvostaa miestään, tukka on täysin sivuseikka.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      92
      6618
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      28
      2652
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2233
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1894
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1671
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1457
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1367
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe