Olin pakahtua kun sain Kelan päätöksen matkakorvauksista tältä vuodelta!Ennen on saanut 253km matkasta takaisin jotain 20e,nyt korvataan vain 1,20e!Sitten vielä poliklinikkamaksu on noussut yli 40e,aiemmin se oli jotain 34e...Kyllä nyt jää konrollit väliin,kun maksaa noin paljon!
1,20 e matkakorvausta kelalta!
2
213
Vastaukset
- arvelen
Olisiko siinä jokin vuosittainen omavastuu tullut. Joten jatkossa saat isomman korvauksen kuten ennekin.
- fgddhgjhkj
Arvellet väärin. Otapa selvää heidän säännöksistään. Ainakin luulen.
Minun matematiittinen taitoni kun on, mikä on, en saanut Kelan sivuilta selvää noista 'korvauksista', ja laskin, ettei minulle useasta käynnistä myönnetty 12 euroa ollut edes heidän omien säädöstensä mukainen, saati inhimillisyyden. Valitin, mutta sieltä vastasi joku virkamiesrobotti. En ummartanut. Vastasi toinen virkamiesrobotti. Sitten asia meni seuraavaan valitusportaaseen. Sitten vasta sain numerot järjestykseen ja totesin, että 150 km matkasta ei tosiaan enää korvata yhtikäs mittää. 'Kannattaa' silti hakea korvauksia, koska voihan sitä joutua sairaalakierteeseen ja käydä siellä niin paljon, että muutaman euron satasistasi ja tuhansistasi palauttavatkin. Virkailijat kyllä käyttivät runsaasti veronmaksajien maksamaa työaikaa ja postikuluja päästäkseen maksamasta potilaalle sen muutaman euron, jota hän haki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2944781Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353066Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k522973Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281541Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271242- 471189
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.7996Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu78991Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52969