Mä oon alkanut näkemään harhoja, esim. Että tumma hahmo näkyy peilissä tai kun katson ovesta, joskus myös näen sivusilmällä katsoen kun vaalea tai tumma "hahmo" juoksee ohi.. Oon myös todella vainoharhanen eli jos kävelen vaikka pimeessä ulkona niin voin erehtyä vaikka kantoa joksikin muuksi "olennoksi".. Oon siis ylä-aste ikänen tyttö ja haluisin vaa tietää mikä mul on :D jos tiiätte jotain nii sanokaa.
Näköharhoja
2
1149
Vastaukset
- jonnepärinä
Montako litraa päivässä kittaat eeässää? Kuvailemasi oireet kuulostaa erehdyttävästi pärinöiltä.
- Pimeäpeikko
Onko elämässäsi tapahtunut jokin muutos(jonkun läheisen kuolema) tai muuten stressaava tai epävarma tilanne? Pimeässähän ihminen ei juuri näe tarkasti ja aivot saattaa muokata näkemääsi niin pitkälle kuin mielikuvitus riittää. Mielestäni aivan normaalia, eikä tarvitse ainakaan pelätä, että varjot muuttuisivat oikeiksi olennoiksi. Aivosi varmaan haluavat näköaistimusten kautta kertoa, että kaikkea muutakin ihmeellistä elämässä on kuin vain se mitä olemme tottuneet kokemaan ja näkemään. Luovilla ja herkillä ihmisillä saattaa kyllä mennä yli hilseen välillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2512294- 1921694
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä471349Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad501045- 41846
- 14820
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä31810Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver23778Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .25776Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647