Ongelmani on siis seuraava.
Minun pitäisi aloittaa sivunumerointi muusta kohdasta kuin "viralliselta ensimmäiseltä sivullta".
Dokumentissa on jo sivunumerointi, mutta siten että se alkaa ensimmäiseltä sivulta, ja sen muuttaminen tuottaa ongelmia, sillä olen toistaiseksi saanut aikaan sen, että ns. väärä sivunumerointi poistuu, ja sivunumerointi alkaa halutulta sivulta, mutta siten että numeroksi tulee 1. mutta muilla sivuilla ei silloin ole enää mitään numerointia.
Joten, mitähän tässä pitäisi tehdä että saan halutun sivunumeroinin aikaiseksi?
Sivunumeroinnin muuttaminen?
Floodzs
3
142
Vastaukset
- gooooooooooogel
kirjoita Googleen "openoffice sivunumerointi", löytyy toistatuhatta suomenkielistä linkkiä siihen.
Joko onnistui?
Jos haluat että vain ensimmäinen sivu ei numeroidu ja seuraava alkaa ykkösestä, niin
Lisää sivunumero > Sivunumeron muoto ja valitse Aloittava numero 0 - silloin numerointi alkaa kansilehden jälkeiseltä sivulta.
Klikkaa ylä- ja alatunnistetyökaluihin pukki kohtaan Erilainen ensimmäinen sivu, niin nolla ei näy kansilehdellä.
Jos taas haluat numeroinnin alkavan vasta myöhemmin, niin siihen en osaa auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2258454
- 1166177
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465682Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323950- 683848
- 303018
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue262793On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na282725Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta252697- 472630