Pakistanin islamilaisen neuvoston johtajan mukaan aviomiehille tulisi sallia vaimon kevyt kurittaminen.Johtajan mukaan yltiöpäiseen hakkaamiseen ei ole syytä mennä,vaan kurinpitoon tarvitaan vain pieni keppi,jotta vaimo pysyy pelokkaana.
Vaimon kevyt piekseminen sallittava.
15
679
Vastaukset
- ei.pahasta
Ei pahasta.ollenkaan
- Anonyymi
Myös aviomiestä voi kurittaa aina tarvittaessa.
- Anonyymi
Aviomiehen tulisi saada kurittaa vaimoaan muun muassa silloin, jos tämä kieltäytyy yhdynnästä ilman uskonnollista syytä, ei pukeudu miehen toiveiden mukaisesti tai puhuu liian kovalla äänellä.
Yltiöpäiseen hakkaamiseen ei ole syytä mennä, vaan kurinpitoon tarvitaan vain pieni keppi, jotta vaimo pysyy pelokkaana. - Anonyymi
Tuo on pahoinpitelyrikos nykyään, mutta eihän siitä ole kovin montaa vuosikymmentä, kun vaimon ja lasten kurittaminen oli täysin sallittua. Taisi olla niin, että ohuempaa keppiä sai käyttää, mistä tuli vain kipua, mutta paksummat kepit oli kiellettyjä, koska niistä saattoi saada vammoja. Varmaan nalkuttaminen ja kotitöiden tekemättä jättäminen oli yleisimmät syyt, mistä vaimo sai mieheltään keppiä. Ilmeisesti mitään varsinaista syytä ei tarvinnut olla, eli jos mies halusi vaikkapa vain ennaltaehkäisevästi antaa kurituksia, niin sekin oli täysin sallittua. Mitään rajoituksia ei myöskään tainnut olla, kuinka pitkää keppiä sai käyttää, kuinka kovaa sai lyödä tai monta iskua sai antaa.
- Anonyymi
Viisikymmenluvulla meidän piharakennuksessa asui perhe, mies, vaimo ja ikäiseni poika. Mies oli tuurijuoppo malari, jota vaimonsa sätti kovaan ääneen kun mies oli kaatokännissä. Mies lopetti sen nalkuttamisen vetelemällä ns. turpiin. Sitten iski mieheen katumus, ja oli niin kilttiä poikaa kuin vain olla voi. Kun oli muutamia päiviä ollut rauhallista, otti maalarimme ryypyt ja nousuhumalassa haetutti vaimollaan risut metsänreunasta ja antoi oikein reippaasti piiskaa vaimolleen ja kovaan ääneen sanoi siitä kälkättämisestä ja seurauksista. Näin omin silmin, kun kurkittiin ovenraosta. Sama ohjelma jatkui. ryyppääminen, nalkutus, nyrkki, piiska katumus jne. Poika sai äidiltään kerran viikossa piiskaa, kun oli varmaankin tehnyt jotakin sopimatonta, tai ainakin aikonut. Perjantaisin iltapäivänä, kun olimme tulleet koulusta oli piiska-aika. Jos poika ei ollut sisällä siihen aikaan, äiti huusi ovelta poikaa nimeltä, niin poika tiesi mennä sisälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viisikymmenluvulla meidän piharakennuksessa asui perhe, mies, vaimo ja ikäiseni poika. Mies oli tuurijuoppo malari, jota vaimonsa sätti kovaan ääneen kun mies oli kaatokännissä. Mies lopetti sen nalkuttamisen vetelemällä ns. turpiin. Sitten iski mieheen katumus, ja oli niin kilttiä poikaa kuin vain olla voi. Kun oli muutamia päiviä ollut rauhallista, otti maalarimme ryypyt ja nousuhumalassa haetutti vaimollaan risut metsänreunasta ja antoi oikein reippaasti piiskaa vaimolleen ja kovaan ääneen sanoi siitä kälkättämisestä ja seurauksista. Näin omin silmin, kun kurkittiin ovenraosta. Sama ohjelma jatkui. ryyppääminen, nalkutus, nyrkki, piiska katumus jne. Poika sai äidiltään kerran viikossa piiskaa, kun oli varmaankin tehnyt jotakin sopimatonta, tai ainakin aikonut. Perjantaisin iltapäivänä, kun olimme tulleet koulusta oli piiska-aika. Jos poika ei ollut sisällä siihen aikaan, äiti huusi ovelta poikaa nimeltä, niin poika tiesi mennä sisälle.
Uhu uhu mitä touhua
- Anonyymi
Lapsia ei saa enää piiskata, vaikka tietyissä tapauksissa se voisi olla paras tapa ohjata lapsi "oikealle polulle" kuten sanotaan. Aikuisille piiskaaminen sopii vallan hyvin ja se voisi olla molemminpuolisessa käytössä ihan sopimuksen mukaan. Ettei tulisi jälkipyykkiä, niin sopimus paperille ja nimet alle.
- Anonyymi
Ja höpö höpö
- Anonyymi
Kaikkein pahinta mitä mies voi tehdä vaimolle on väkivalta. Islam on täysin mätä ja paha uskonto, ala-arvoinen ja sivistykseen kuulumaton.
- Anonyymi
Tasapuolisuuden nimissä myös miehen pieksäminen on siinä tapauksessa sallittava, ja mielellään vieläpä yksi yhteen suhteessa niin, että jokaista naisen pieksämistä vastaa yksi miehen pieksäminen. Mies voi valita joko otavansa pieksämisensä heti naisen pieksämisen jälkeen tai vaikka useampi pieksäminen kerralla.
- Anonyymi
Tasapuolisesti yhteisymmärryksessä, aikuisten kesken.
- Anonyymi
Kannatta ruveta muslimiksi. Saa hakata, kivittää, tappaa ja raiskata jos siltä tuntuu. Koraanin tulkinta on niin vapaata että käytännössä mitä vain voi tehdä. Kunhan perustelee sen uskonnolla. Alkoholiakin voi juoda vaikka se on kiellettyä kunhan juo auringon laskettua koska allah ei näe pimeässä.
- Anonyymi
Indonesiassa terveysasemalla työskennellyt hoitaja kertoi, että n. 20% naisista on saanut piiskaa tms. osa jäljistä on vanhoja ja osa hyvinkin tuoreita. Asiasta ei naiset mielellään puhu, sanovat vaan, että sellaista se on.
- Anonyymi
Indonesia on tuosta kuuluisa. Julkiset kepitykset ovat tavallisia ja saavana osaouolena on yhtä usein mies kuin nainenkin. Jos tyttö ja poika kulkevat käsi-kädessä, niin molemmat kepitetään julkisesti. Naiset ovat miesten omaisuutta ja täydellisen määräysvallan alaisena. Kepillä lyöminen on täysin sallittua ja jopa suositeltavaa.
- Anonyymi
Singaporessa annetaan julkisesti keppiä, jos roskitat. Roskia ei pahemmin näkynytkään, mutta vielä siistimpää on esimerkiksi Malagassa ja muissakin aurinkorannikon kaupungeissa, vaikka siellä ei kepitetä ketään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391