olen aina ihmetellet mitä noi kirjaimet tarkoittaa esim yläasteella onko niissä muka jokin paremmuusjärjestely vai mitä? Ihan vaa tuli mieleen tämmönen kysymys
A- B- C- (D-) luokat?
7
624
Vastaukset
- gwtwwtwty
Ei vittu mikä kysymys. Jatkapa ihmettelyä.
- insert_name_here
haista paska olipas turha kommentti
- äääää9
No A tarkoittaa apinoita, sinne siis kaikki käytöshäiriöiset. B-luokille sijoitetaan ne, joiden veriryhmä on B. C-luokilla ovat C-hepatiitin kantajat. D-luokan oppilaat tarvitsevat päivittäin ylimääräisen D-vitamiinilisän. E-luokkalaiset ovat ernuja. F-luokkalaiset suuntaavat fakiireiksi, heitä on aika vähän, joten F-luokkia ei ole kaikissa kouluissa.
- insert_name_here
aha kiitos ku vastasit ku mä oon tätä viimeaikoina ihmetellyt nii vaa tuli mieleen kysyy täältä
- Kakkalöllö
On beellä! Jee!
- kpoekpoke
Koska kukaan muu ei vastaa normaalisti, niin minäpä vastaan. Vaikkakin kysymys on yllättävä... Ei siis todellakaan ole mitään paremmuusjärjestystä. Koulut ovat suuria, joten kaikki saman ikäiset eivät voi olla samalla luokalla. Siksi oppilaat jaetaan eri luokkiin, jotka nimetään kirjaimilla. Tietävät sitten ovatko vaikkapa 8A vai 8D luokalla. Jako luokkiin käy monin tavoin, mutta paremmuus ei kuulu kriteereihin. Esimerkiksi poikani mennessä ala-asteella jako tehtiin aakkosjärjestyksen mukaan. Joissakin kouluissa esimerkiksi sen mukaan, miltä asuinalueelta kulkee kouluun. Tapoja on varmasti monia. Usein samalle luokalle laitetaan kaikki joilla on jokin harvinaisempi tms. Esimerkiksi ET-oppilaat ovat samalla luokalla tms.
- kdldöwjwbdbkdld
joissain yläkoulussa sitten silleen että esim meillä A on liikkaluokka, E enkkuluokka ja F musaluokka. Yhessä toisessa koulussa E liikkaluokka ja D enkkuluokka jne.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232648- 1642081
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1161341Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631306- 971256
HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio291194En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771161Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351142Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451119Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841078