olen aina ihmetellet mitä noi kirjaimet tarkoittaa esim yläasteella onko niissä muka jokin paremmuusjärjestely vai mitä? Ihan vaa tuli mieleen tämmönen kysymys
A- B- C- (D-) luokat?
7
563
Vastaukset
- gwtwwtwty
Ei vittu mikä kysymys. Jatkapa ihmettelyä.
- insert_name_here
haista paska olipas turha kommentti
- äääää9
No A tarkoittaa apinoita, sinne siis kaikki käytöshäiriöiset. B-luokille sijoitetaan ne, joiden veriryhmä on B. C-luokilla ovat C-hepatiitin kantajat. D-luokan oppilaat tarvitsevat päivittäin ylimääräisen D-vitamiinilisän. E-luokkalaiset ovat ernuja. F-luokkalaiset suuntaavat fakiireiksi, heitä on aika vähän, joten F-luokkia ei ole kaikissa kouluissa.
- insert_name_here
aha kiitos ku vastasit ku mä oon tätä viimeaikoina ihmetellyt nii vaa tuli mieleen kysyy täältä
- Kakkalöllö
On beellä! Jee!
- kpoekpoke
Koska kukaan muu ei vastaa normaalisti, niin minäpä vastaan. Vaikkakin kysymys on yllättävä... Ei siis todellakaan ole mitään paremmuusjärjestystä. Koulut ovat suuria, joten kaikki saman ikäiset eivät voi olla samalla luokalla. Siksi oppilaat jaetaan eri luokkiin, jotka nimetään kirjaimilla. Tietävät sitten ovatko vaikkapa 8A vai 8D luokalla. Jako luokkiin käy monin tavoin, mutta paremmuus ei kuulu kriteereihin. Esimerkiksi poikani mennessä ala-asteella jako tehtiin aakkosjärjestyksen mukaan. Joissakin kouluissa esimerkiksi sen mukaan, miltä asuinalueelta kulkee kouluun. Tapoja on varmasti monia. Usein samalle luokalle laitetaan kaikki joilla on jokin harvinaisempi tms. Esimerkiksi ET-oppilaat ovat samalla luokalla tms.
- kdldöwjwbdbkdld
joissain yläkoulussa sitten silleen että esim meillä A on liikkaluokka, E enkkuluokka ja F musaluokka. Yhessä toisessa koulussa E liikkaluokka ja D enkkuluokka jne.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_232463Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531743Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111024Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2951012- 259972
- 146893
- 56844
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110749- 46735
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua8718