Tilanne on tämä. Olen ihastunut tyttöön, jo naisen ikään ehtineeseen kaunottareen.
Hän ei ole liikuntarajoitteinen tms. mutta kehityshäiriöitä aivopuolella.
On päivätoiminnassa ja ohjatussa työharjoittelussa joten hyvin pyyhkii sillä saralla.
Asustelee yksikseen ja jonkinlaista kotiapua saa.
Minä olen ns. normaali, työssäkäyvä mies.
Ajattelen että siitä ei hyvää seuraa jos alan osoittamaan kiinnostustani tyttöä kohtaa.
Tytön ympärillä olevat ihmiset alkavat puhumaan pahaa selän takana ja mustamaalaavat minua minkä ehtivät.
Eihän se ole sopivaa että ns."normaali" mies alkaa seurustelemaan "vajaan" tytön kanssa ?
Ihmiset alkavat todella nopeasti keksimään tarinoita esim. miehellä on varmasti jotain perversioita tai hyötymistarkoituksia... Vai onko sittenkään ?
Olisin niiiiin valmis suhteeseen hänen kanssaan mutta en taida uskaltaa.
Mitä ajattelette asiasta ?
Seurustelu keharin kanssa
3
335
Vastaukset
- rohkearitari
Jos tyttö mieltyisi sinuun, kun tutustut, kannattaa heti olla tutustumassa hänen lähipiiriinsä aika nopeasti, paljon nopeammin kuin seurustelussa normaalisti. Eikä kannata petiin viedä ennen tätä. Jos tapaa usein hänen lähipiiriään, kaikki on sitten paremmin kartalla missä mennään. Se vaatii sinulta rohkeutta paljon, mutta onnistuessaan voi olla ihana rakastuminen puolin ja toisin.
- RakastunutLuuseri
Kiitos mielipiteestä "rohkearitari". Molemmin puolista kiintymystä on ilmassa. Olemme jopa keskustelleet tästä asiasta hänen kanssaan mutta myös hän pelkää lähimmäistensä reaktiota. Niinkö on että ympärillä olevat ihmiset tappavat alkavan suhteen heti alkuunsa.
Onhan se niin että ei pitäisi antaa vaikuttaa mutta kun se vaan vaikuttaa.... ei voi kuin olla murheissaan :-(- Prominent
Vammaisella ihmisellä on samat ihmisoikeudet kuin vammattomallakin.
Itse olen suhteessa vammaiseen naiseen jo yhdeksättä vuotta ja hyvin menee.
Joudutte hieman keskimääräistä tarkemmin katsomaan ketkä ovat todellisia ystäviänne...
Kaikki eivät ole vaikka sellaisiksi tekeytyvät...
Tarkistakaa lääkitys ettei niissä ole seksuaalisuuden lamaannuttavia hormoonivalmisteita jotka ennen pitkään aiheuttavat veritulppia, maksa- ja munuaisvaurioita... Lääkitys on hyvin yleinen ja tappava!
Helposti nähtäväiä oireita ovat erittäin voimakas lihominen ja menkkojen puuttuminen...
Lääkkeitä EI saa käyttää ilman naisen suostumusta, mutta pakkokäyttöä esiintyy...
Tässäpä näitä suorasukaisia neuvoja Kynnys ry.ssä toimivalta aktivistilta...
Ja eikun tuumasta toimeen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100