Seurustelu keharin kanssa

RakastunutLuuseri

Tilanne on tämä. Olen ihastunut tyttöön, jo naisen ikään ehtineeseen kaunottareen.
Hän ei ole liikuntarajoitteinen tms. mutta kehityshäiriöitä aivopuolella.
On päivätoiminnassa ja ohjatussa työharjoittelussa joten hyvin pyyhkii sillä saralla.
Asustelee yksikseen ja jonkinlaista kotiapua saa.
Minä olen ns. normaali, työssäkäyvä mies.
Ajattelen että siitä ei hyvää seuraa jos alan osoittamaan kiinnostustani tyttöä kohtaa.
Tytön ympärillä olevat ihmiset alkavat puhumaan pahaa selän takana ja mustamaalaavat minua minkä ehtivät.

Eihän se ole sopivaa että ns."normaali" mies alkaa seurustelemaan "vajaan" tytön kanssa ?
Ihmiset alkavat todella nopeasti keksimään tarinoita esim. miehellä on varmasti jotain perversioita tai hyötymistarkoituksia... Vai onko sittenkään ?

Olisin niiiiin valmis suhteeseen hänen kanssaan mutta en taida uskaltaa.

Mitä ajattelette asiasta ?

3

230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rohkearitari

      Jos tyttö mieltyisi sinuun, kun tutustut, kannattaa heti olla tutustumassa hänen lähipiiriinsä aika nopeasti, paljon nopeammin kuin seurustelussa normaalisti. Eikä kannata petiin viedä ennen tätä. Jos tapaa usein hänen lähipiiriään, kaikki on sitten paremmin kartalla missä mennään. Se vaatii sinulta rohkeutta paljon, mutta onnistuessaan voi olla ihana rakastuminen puolin ja toisin.

    • RakastunutLuuseri

      Kiitos mielipiteestä "rohkearitari". Molemmin puolista kiintymystä on ilmassa. Olemme jopa keskustelleet tästä asiasta hänen kanssaan mutta myös hän pelkää lähimmäistensä reaktiota. Niinkö on että ympärillä olevat ihmiset tappavat alkavan suhteen heti alkuunsa.
      Onhan se niin että ei pitäisi antaa vaikuttaa mutta kun se vaan vaikuttaa.... ei voi kuin olla murheissaan :-(

      • Prominent

        Vammaisella ihmisellä on samat ihmisoikeudet kuin vammattomallakin.
        Itse olen suhteessa vammaiseen naiseen jo yhdeksättä vuotta ja hyvin menee.
        Joudutte hieman keskimääräistä tarkemmin katsomaan ketkä ovat todellisia ystäviänne...
        Kaikki eivät ole vaikka sellaisiksi tekeytyvät...
        Tarkistakaa lääkitys ettei niissä ole seksuaalisuuden lamaannuttavia hormoonivalmisteita jotka ennen pitkään aiheuttavat veritulppia, maksa- ja munuaisvaurioita... Lääkitys on hyvin yleinen ja tappava!
        Helposti nähtäväiä oireita ovat erittäin voimakas lihominen ja menkkojen puuttuminen...
        Lääkkeitä EI saa käyttää ilman naisen suostumusta, mutta pakkokäyttöä esiintyy...
        Tässäpä näitä suorasukaisia neuvoja Kynnys ry.ssä toimivalta aktivistilta...
        Ja eikun tuumasta toimeen!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5429
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3355
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1873
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1855
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1695
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1327
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      21
      1295
    Aihe