Mielenkiintoista, koskahan poliisit laittaa ne kaikki poseen?
MC jengit Jyväskylässä
62
11576
Vastaukset
- pakenehönö
Kunhan sut saadaan ensin häkkiin
- ihmettelijä876
Mikspä laittas?Vai onko moottoeipyörällä ajelu jo laissa kiellettyä? :D Olet sinä hupsu.
- Anonyymi
En tiedä lukeeko tätä enää kukaan mutta mulla olis kysymyksiä joihin haluaisin vastauksia liittyen mun enoon jonka tunnet mahdollisesti... voisitko ottaa muhun yhteyttä jos näät tämän tai kukaan joka voisi tietää asiasta jotain? Facebookissa Alli Malaska
- Aaro1949
Menee hetki onhan ne jo julistettu järjestäytyneiksi rikollisjärjestöiksi
- Aaro1949onidiootti
Aaro idiootti
- Idioottiaaro1949
Joo Aaro1949 on idiootti
- Vittumitäääliöitä
Ketä vittua kiinostaa muuta kuin sinua mulkku.
- Jgddbj
läsnäolollaan
- Hänkö, jonka vuosien takaa tavattuasi saa menneet vuodet unohtumaan
- Hänkö, jonka sanojen ja tunteen ilmaisun aitoudesta voit olla täysin vakuuttunut
- Hänkö, jolle uskallat vuodattaa sydämesi syvimmät salaisuudet pelkäämättä, että sinua niillä joskus satutetaan
Kun minulla on yksikin tällainen ystävä, niin minulla on maailmassa kaikki!
Birgit Ahokas
Paavalin korinttolaiskirje (Rakkaus on...)
muunneltuna ystävyyden ylistykseksi.
Ystävyys on pitkämielinen.
Ystävyys on lempeä.
Ystävyys ei kadehdi.
Ystävyys ei kerskaa.
Ystävyys ei pöyhkeile.
Ystävyys ei käyttäydy sopimattomasti.
Ystävyys ei etsi omaansa.
Ystävyys ei katkeroidu.
Ystävyys ei muistele kärsimäänsä pahaa.
Ystävyys ei iloitse vääryydestä,
vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa.
Kaikki se peittää.
Kaikki se uskoo.
Kaikki se toivoo.
Kaikki se kärsii.
Parasta maailmassa on ystävyys!
Ystävyys ei ole trendi
se ei seuraa muotia,
siitä ei saa korkoa, eikä eläkettä.
Silti se on elämän paras sijoitus!
Ystävälle runon tahdon kirjoittaa
siihen kauneimmat sanat tuoda.
Hymyn pienen lahjoittaa
ja valoisan tunnelman luoda.
Pieni laulu ihmisestä
Ihminen tarvitsee ihmistä
ollakseen ihminen ihmiselle,
ollakseen itse ihminen.
Lämpimin peitto on toisen iho,
toisen ilo on parasta ruokaa.
Emme ole tähtiä, taivaan lintuja,
olemme ihmisiä, osa pitkää haavaa.
Ihminen tarvitsee ihmistä.
Ihminen ilman ihmistä,
on vähemmän ihminen ihmisille,
vähemmän kuin ihminen voi olla.
Ihminen tarvitsee ihmistä.
Tommy Tabermann
Ystävää ei saa rahalla,
ei hyvällä eikä pahalla.
Ystävyys syntyy noista,
elämän monista kiemuroista.
Olet olemassa, rakas ihminen.
Elämä kaunis on, kun tiedän sen.
Ei tärkeintä se, mitä sanot, teet,
vaan mitä olet, hymy, kyyneleet.
Mirjami Lähteenkorva
Miten kuvata osaisin ystävyyden?
Se on lämmin leipä tai tuliaispulla,
ovi avattu ystävän tupaan tulla,
se on tarinatunti, kahvihetki,
merenrantaan suunnattu uintiretki.
On annettu aika,
tunti tai kaksi,
ja kaivattu korva kuuntelijaksi.
Se suo toivoa astua aamuun uuteen
yli maiseman katsoa ikuisuuteen.
Sinulle ystävä läheisin,
ojentaa tahdon lemmikin,
sinisen kuulaan kirkkauden
merkiksi kestävän rakkauden.
Ystävä lempeä, suloisin,
sinulle tuon ruiskaunokin,
tulvillaan sinistä valoa,
kiitoksen kirkasta paloa.
Vuosien jälkeen ojennan
sinulle hehkuvan daalian
syyspäivän leimun loistavan,
alati uuden ja ihanan.
Anna-Mari Kaskinen
Jos voisin antaa sinulle yhden
ominaisuuden, antaisin sinulle
kyvyn nähdä itsesi kuten minä
sinut näen. Silloin voisit huomata,
miten verraton oletkaan.
Pyysin kukkasta -
elämä antoi minulle puutarhan.
Pyysin jokea -
elämä antoi minulle valtameren.
Pyysin ystävää -
elämä antoi minulle SINUT.
Piirsin kuvan.
Siihen silmät, jotka nauravat
ja suun, joka hymyilee.
Piirsin korvat,
jotka jaksavat kuunnella
ja sydämen, joka välittää.
Piirsin ihmisen,
joka on minulle tärkeä.
Piirsin sinut!
Kiitos ystävyydestäsi!
Elämän syksyn tullessa
ainoa todellinen runo:
Tuntea läheiseksi, ystäväksi
toinen ihminen,
sanoitta.
Mika Waltari
Elämässä vähän on lopulta pysyvää,
joka vuodesta toiseen sydämeen jää.
Tänään muistathan hyvää ystävää,
hänelle kauneimmat terveiset lähettää.
On sulla ollut mulle aikaa antaa,
olen saanut hymyn, joka nostaa, kantaa.
Nyt lausun mä sulle kiitoksen,
Sä ystävä kallis kultainen.
Marleena Ansio
Mitä voisi lahjoittaa sille,
joka omistaa jo kissankellon,
vanamon, säteet kevätauringon,
jolla on talvi ja syys
– kävisikö ystävyys?
Elina Karjalainen
Toivoisin olevani Sinun rakas Nallekarhusi, niin että aina, kun kaipaat todellista ystävää, ottaisit minut syliisi, silittäisit poskeani, ja katsoisit minua syvälle silmiin ymmärtäen ja rakastaen.
Ja aina kun kaipaat lohduttajaa, ymmärtäjää, saisin minä ottaa Sinut käsivarsilleni ja syliini, hyräellen tuuditella, hiuksiasi silitellä, ja kuiskata korvaasi, että kaikki järjestyy ja
kaikki on hyvin.
Marleena Ansio
Yksinään ihminen on heikko olento
mutta siteet toisiin tekevät hänestä vahvan.
Mutta vain yksi ystävän vilkaisu sydämeen,
yksi lohdun sana ystävältä
ja matala taivas kohoaa korkeaksi
ja alakuloisuuden hetki on poissa.
Kerronpa sinulle tarinan tään
joka kuvaa kahta ystävää.
He kantoivat ruukkua keveää
oli täynnä se elämää elävää.
Oli ruukussa surut, ilot ja huolet
mutta -ei hätää- ystävä kantoi puolet.
Mutta kohtalo puuttui peliin
ja pienen paholaisen talutti esiin.
Putos ruukku ja meni rikki
sitä ystävät kumpikin itki.
Oli ruukku vuosia hajalla
kulki ystävät eri suunnalla.
Mietti kumpikin omalla tahollaan
voisko ruukkua ryhtyä korjaamaan.
Ihan pienin askelin etenivät
ja ruukun luokse ehtivät.
Sen yhdessä ehjäksi korjasivat
ja matkaa riemulla jatkoivat.
Ystäväni, ne jotka etsivät yhtaikaa
myrskyä ja rauhaa
eivät löydä perille kulkematta käsi kädessä
miten kaukana toisistaan kulkevatkaan.
Tommy Tabermann
Ystävyytemme olkoon
kestävä, lämpöinen.
Kantakoon matkalla meitä
hiljainen voima sen.
Ystävyytemme- OUUUUJEEE
Katos, prossapoika oikein vetelee haikuja. Melekone runopoika.
- Näinonkuultu
Puttonen Make tuo outlaw mc jykylään ja tuhoaa kaikki muut jengit, näin se on puhunut, ub kuulat kaikki lähtee kun puttonen alias wilson tuloo..
- sdgsdgsdgncvvcn
Pyllistitkö mun Makelta tuli?
- vvhhj
Löylykauha perseeseen pyllisti
- vvhhj
Onks sillä iso löylykauha?
- asdfgjhk
voi vittujeesus näitä ex-Middlepointin urpoja. Puoli kaupunkia tietää tyypit ja ei kovin kummosta arvostusta taida olla. Klamydiakin teki niille biisin -90 luvulla:
https://www.youtube.com/watch?v=AlEP8b3Edek - 1342533534
no nyt se puttoska on saanut selfiensä iltalehteen :D
1342533534 kirjoitti:
no nyt se puttoska on saanut selfiensä iltalehteen :D
Ai kuka muka? Sekö muka on liideri kerholla?
- Anonyymi
Huh huh kovia poika mutta ei pärjää sniper cojotelle.
Pressa pieree muiden kerhojen pomoja nenään.
Painii krokotiilien kanssa.
Heittelee leijonia sähköaitaan.
Naton kylmänsodanaikainen vakooja.
USA n merijalkaväen Eversti.
Legioonan Vääpeli
Erikoistunut viidakko sodankäyntiin.
Bosnian sodan tarkka ampuja.
Puumat vahtii hänen lepoaan ja toipumistaan
Kouluttanut apilaxin ja miinoituksen osaaja Suomen armeijassa.
Hakkaa kaikki vastaantulija Hämeenkadulla(tampereella)
Poliisi pelkää häntä ja tulee vain panssaroituna paikalle.
Larha ja kanaali koskinen pelänneet häntä.
On paikka Kylmäkoskella ja on vankilan kingi jos joutuu sinne.
Tuossa jotain pistäkääpä paremmaksi.
Voisi aloittaa uhoomisensa vaikka tuosta ensimmäisestä kohdasta
olisi kiva olla kärpäsenä katossa miten käy.
On ne kovia kavereita.
- Pekka__Puupää
1% jengit pitää tappaa kaikki
- Sanojensa__Takana
Oot oikeessa
- Gohell
Hahhahahahaaaa!Puttosta putataan pyllyyn!hihhihhihhih!
- aesryduftygiouhi2
Eikös Puttonen ole persujen tyämies? Niin ne ainakin internjetissä kerto.
- afsaf
PÖÖ! Ei ole mitään peljättävää!
- äkkiätuli
Kiitos neuvosta, kyl se hyvvää teki. Terv, Urpo Nigander
- Vaippojakinlöytyy
Liivijengit HUOM!
Hyvä ja hyvinistuva liivi on aivan pakollinen jokaisen naisen vaatekaapissa! Meillä on yli 700 erilaista, fantastista mallia, merkkiä, väriä ja kokoa. Löydä liivi, joka sopii juuri sinulle. Meidän rintaliivivalikoimastamme löytyy liivejä joka tilanteeseen, siitä huolimatta oletko urheilemassa vai menossa juhliin. Valikoimassa on eri malleja kuten balconetteliivi, joka sopii syvään uurretun vaatteen kanssa, bandeau ja olkaimettomia malleja leninkien kanssa, jossa olkapäät ovat avoimet. Minimizer liivi luo vaikutelman pienemmistä rinnoista jopa kahden kuppikoon verran. Push up sitä vastoin suurentaa rintojen kokoa jopa kaksi kuppikokoa visuaalisesti.- OlenKateellinen
Onpas transusedällä hyvä valikoima.
- 1949aaro
Olen Aaro1949 olen idiootti
- Unisexmallit
Imetysliivit - Laaja valikoima imetysliivejä isoille pojille
Käytännöllisten ja laadukkaiden imetysliivien ansiosta voit imettää huomaamattomasti ja helposti – missä ja milloin vain! Bodyoomilta saat miellyttävät imetysliivit äitiysaikaan. Valikoimassamme on muun muassa saumattomia sekä topattuja, (näytät lihaksikkaammalta), imetysliivejä useissa eri väreissä ja malleissa. Tutustu valikoimaamme tänään ja löydä omat suosikkiliivisi! - 1234r5tyhjkl
Suurin osa noista moottoripyöräjengiläisistä surkeita läskimahoja, youtuben videoista näkee kuin kaljamahat roikkuu suurimmalla osalla, tuskin jaksaisivat edes juoksuaskelta ottaa kun kaatuisivat jo maahan puuskuttamaan.
Siksi oltava iso pyörä alla ettei mopo häviä läskiperseen alle. - löylis2
Saa iso löylykauha ennen kuin tehoaa!
- Sitämitten
Mitä sitten?
- Yksliikaa
Niemine on kovaäijä. Satun tuntemaan.
- sfdsg
Hyvä tyyppi, mutta ei enää hyppää mäkee ja tais saada jonkun romahduksenkin.
- Sitämitten
sfdsg kirjoitti:
Hyvä tyyppi, mutta ei enää hyppää mäkee ja tais saada jonkun romahduksenkin.
Mitä sitten?
- sdgsdghjk
No ei se voi hypätä enää mäkkee kun jalat ei pysy balanssissa.
- WCBiDee
sdgsdghjk kirjoitti:
No ei se voi hypätä enää mäkkee kun jalat ei pysy balanssissa.
Ei kun nehän pitää olla suksissa eikä missään balanssissa. Jos ne ei pysy suksissa niin silloin on asiat kehnommin.
- iiaq
Outlaws MC on hiljattain myöntänyt ehdokas- eli prospective-aseman Jyväskylän sekä Lappeenrannan kannattajakerhoille. Kumpikin on hyväksytty osaksi pahamaineista, poliisin rikolliseksi luokittelemaa kansainvälistä järjestöä. Ehdokaskerhoa seuraava vaihe on täysjäsenyys.
Tieto uudesta statuksesta vuoti järjestön ulkopuolelle Norjan Outlawsien presidentin Facebook-sivulta, missä hän julkaisi kuvan Jyväskylän kerhon ykkösmiehestä yhdessä itsensä ja kolmen muun ilmeisesti norjalaisen liivimiehen kanssa. Kuvassa hymyilevät miehet tervehtivät katsojaa Outlawsien perinteisin käsimerkein.
Päivitys on saanut satoja tykkäyksiä ja kymmeniä onnitteluja Outlawseilta eri puolilta maailmaa Australiaa ja Uutta Seelantia myöten.
Kuvan on jakanut omilla sivuillaan myös Jyväskylän Outlawsien nokkamies. - Anonyymi
iiaq kirjoitti:
Outlaws MC on hiljattain myöntänyt ehdokas- eli prospective-aseman Jyväskylän sekä Lappeenrannan kannattajakerhoille. Kumpikin on hyväksytty osaksi pahamaineista, poliisin rikolliseksi luokittelemaa kansainvälistä järjestöä. Ehdokaskerhoa seuraava vaihe on täysjäsenyys.
Tieto uudesta statuksesta vuoti järjestön ulkopuolelle Norjan Outlawsien presidentin Facebook-sivulta, missä hän julkaisi kuvan Jyväskylän kerhon ykkösmiehestä yhdessä itsensä ja kolmen muun ilmeisesti norjalaisen liivimiehen kanssa. Kuvassa hymyilevät miehet tervehtivät katsojaa Outlawsien perinteisin käsimerkein.
Päivitys on saanut satoja tykkäyksiä ja kymmeniä onnitteluja Outlawseilta eri puolilta maailmaa Australiaa ja Uutta Seelantia myöten.
Kuvan on jakanut omilla sivuillaan myös Jyväskylän Outlawsien nokkamies.Taetaapa olla tätä nykyä täävet värit. :D
- aaasits
Jaahas sopu tilaa antaa, missähän noitten "kerhotilat" no toisaalta enpä ole edes Cannoball äijiä nähnyt vaikka täälä ovat. H-D rikki vai?
- 12347658
onhan noilla ainaki kaks shapteria jyväskylässä.
muuramen ja kypärämäen osasto.
kumpikin ukoista lehden kuvassa.
vakavasti ottaen aika vammasta kun lähellä eläkeikää tollasta jaksaa heilua - aaaq
muuramen ja kypärämäen osasto eli ketkä? älä ujostele kerro pois
- 214153235325253
kato iltalehden kuvasta, siinähä ne kaks vasemmanpuoleista on
- PellenKakki
aaaq kirjoitti:
muuramen ja kypärämäen osasto eli ketkä? älä ujostele kerro pois
Tuollahan sitä juttua nuista on
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=6&t=8198&p=819409&hilit=outla*#p819409 - Anonyymi
12347658 kirjoitti:
onhan noilla ainaki kaks shapteria jyväskylässä.
muuramen ja kypärämäen osasto.
kumpikin ukoista lehden kuvassa.
vakavasti ottaen aika vammasta kun lähellä eläkeikää tollasta jaksaa heiluaMitäs näille kuuluu?
- Kake-Kamala
Buahahahhahah, 1% jengit poseeeeeeeen
- gdgfdgdgdfg
pysy sinä vana sielä Jämsässä
- pokkaa
Jälleen joku munaton ääliö esiintyy täällä netissä minun Kake Kamala nimimerkilläni.
Se en ole minä!!!!
Kake Kamala
Ai Jyväskylässä on muka 2 chapteria. No mitkäs ne sitten on? Ja kuka niissä pomona?
- UUUUUUUUUUUH
muurame ja kypärämäki
tuollahan on linkki murha.infon osastolle.
jyppilän pahat papat kokoontuvat ja voimailuainein MC MCDONALDS
- aaasit
Cannonball on vai onko enään? mikäs tää porukka on joka olisi Outlaws kytkös?kokelas porukka. Meinaan kun ei noita CB ole oikein näkynnyt...Middle Point kadonnut aikoja sitten.
- mopopoika.olen
Minulla on mopo ja sillä päristellen vaipat kostuen.
- väljäröörinenpoju
käytätkö jo väljässä aunuksessasi tampaxia
- CB_sanakirja
pakopuki fukifuki pakofuki pukipuki fakopuki fukipako pakopuki fukifuki pakofuki pukipuki fakopuki fukipako pakopuki fukifuki pakofuki pukipuki fakopuki fukipako pakopuki fukifuki pakofuki pukipuki fakopuki fukipako pakopuki fukifuki pakofuki pukipuki fakopuki fukipako pakopuki fukifuki pakofuki pukipuki fakopuki fukipako pakopuki fukifuki pakofuki pukipuki fakopuki fukipako pakopuki fukifuki pakofuki pukipuki fakopuki fukipako pakopuki fukifuki pakofuki pukipuki fakopuki fukipako
- pokkaa
Jälleen joku munaton ääliö esiintyy täällä netissä minun Kake Kamala nimimerkilläni.
Se en ole minä!!!!
Kake Kamala - Anonyymi
Puttosmake on kiertänyt monet jengit, se on kuitenkin enemmän semmoinen joka puuhastelee kaikkee laitonta mieluummin yksin kun saa pitää kaikki rahat itsellään. Rogeri vaikka on kauheen iso äijä osaa kyllä hyvin käyttäytyä, on vaarallinen mutta ei syyttömiä kiusaa. Cmc jkl oli muutama vuosi sitten täynnä jotain MBD tapauksia joilta ei suunnittelu luonnistunut mutta sivullisten hakkaaminen luonnistui mainiosti. En ole liivien kaveri mutta ala missä itse joskus olin joutui kaikenlaisia rikollisia nähdä, heikoin yleissivistys Cmc sälleillä, apukoulun kasvatteja niinkuin kaikki mbd potilaat ovatkin. MC haukkala crew vois olla parempi nimi jengille.
- Anonyymi
Asustaako raiskaaja vielä Jyväskylässä?
- Anonyymi
Mitäs kerhoja Jyväskylästä löytyy?
- Anonyymi
Jengejä syntyy aina uusia . Joten tulevaisuutemme on turvattu .
- Anonyymi
Näin keväällä aktivoituu nämä nahkapöksyiset Tom of Finlandit!
- Anonyymi
oih
- Anonyymi
Jyväskylässä on myös joku saatananpalvojien moottoripyöräkerho. Wormwood MC. Myyvät saatanallisia kuvia omaavia kerhon tukipaitoja, ja koko kerhotila on kuin paholaisen luola. Ristejä väärinpäin ja saatanallista kuvastoa joka paikka täynnä.
- Anonyymi
Antaahan näiden pikkupoikien leikkiä mopoillaan ja kuvitella että ovat pahoja joita pelätään🤣
Jokainen mielessään nauraa näille pelleille kun näitä näkee esim kaupoissa. Näyttää että kauppojen hyllyvälit on heille liian kapeat kulkea, lieneekö kainaloissa wc-paperirullat🤣...kalatkin leveällä kulkevat, voi tosin olla sekin syynä että nämä pimpelipom-naminani miehet sheivanneeet karvansa kainaloista ja alakerrasta niin sänki kirvelee niin siksi joutuu kävelemään jalat harallaan ja kädet levällään 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Mielenterveyskiima
Eli naapuri käynnisti vainon jossa halusi pakkomielteisesti että siittämänsä pershedelmät ja akkansa on tonttini kupeessa
Kun perheenä poistuimme kotoa koko perhe, ja jouduimme palata takaisin hakemaan jotain, oli jätkänsä nopeasti laitettu takki auki seisomaan kotimme rajalle.
Samaa tekee seuraavat naapurit ja koko alue. Iso minun mittainen jätkä seisoo mahdollisimman lähellä kotiamme kun tulen. Kukaan tämän jätkän perheestä ei ulkoile ja harrasta muualla kuin pihassa
Mutta minulla on näitten mukaan ongelma mt.
Minulla ei ole mitään pakkomiellettä oleskella väkisin kenenkään kodin liepeillä. Enkä värvää ketään muutakaan vainoamaan ihmisiä koska sitä se kodin liepeillä väkisin oleminen on.
Koko alue on harrastanut tätä vastapäisen aikuisen miehen persuuksien hedelmien lisäksi
Kun palasin kotiini puörällä töistä aikoinani yrittäen vitkutella mahdollisimman paljon keskustassa että täällä olisi rauha, niin talvella ketään ei näkynyt matkalla iltapimeässä mutta kotikadullani alkoi karjunta kuulua kun 19 -20 aikaan ajoradalla kotini edessä jengi tuottaa siinä impulssimaista meteliä.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431869
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir281987- 35848
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.78807Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31739Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta10692Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44681Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse48656- 43650
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos58644