Minä en koskaan anna tyttäreni mennä poikakaverille yöksi. En ole antanut enkä anna niin kauan, kuin elän. Minua kuvottaa ajatus puhtoisesta tyttärestäni tekemässä jotain niin iljettävää miehen kanssa. Miksi hän saisi alentaa itsensä vasten minun tahtoani? En halua kuvitellakaan, kuinka miehen jäykistynyt, sykkivä penis työntyy hänen suuhunsa ja kuinka hän imee sitä, sen jälkeen mies työntyy hänen sisäänsä kunnes lopulta, tuntien päästä ja keittiön lattian, kylpyhuoneen, sohvan ja sängyn päällä rakastelemisen jälkeen mies laukeaa tyttäreni viattomille kasvoille niin, että tyttäreni kosteista huulista valuu spermaa hänen rinnoilleen.
Tytär EI yökylään poikakaverille!
Äiti865754
7
192
Vastaukset
- ESonHyvää
Ai tyttäres on horo kun heti antaa?
- TyttöJokaTietää
Ei helvetti
Jaahas että semmone tapaus
- fevgeeq
Sun fetissi paistaa läpi
- 22131
Sä voisit liittyä mukaan
- nomraalia
hienoa satiiria
- vhjkkkkkkk
Ok...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3317179Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss714388- 2083175
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242987- 741952
- 1531826
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2161773Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1661587Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201548- 891448