Minä en koskaan anna tyttäreni mennä poikakaverille yöksi. En ole antanut enkä anna niin kauan, kuin elän. Minua kuvottaa ajatus puhtoisesta tyttärestäni tekemässä jotain niin iljettävää miehen kanssa. Miksi hän saisi alentaa itsensä vasten minun tahtoani? En halua kuvitellakaan, kuinka miehen jäykistynyt, sykkivä penis työntyy hänen suuhunsa ja kuinka hän imee sitä, sen jälkeen mies työntyy hänen sisäänsä kunnes lopulta, tuntien päästä ja keittiön lattian, kylpyhuoneen, sohvan ja sängyn päällä rakastelemisen jälkeen mies laukeaa tyttäreni viattomille kasvoille niin, että tyttäreni kosteista huulista valuu spermaa hänen rinnoilleen.
Vastaukset 7
- ESonHyvää
Ai tyttäres on horo kun heti antaa?
- TyttöJokaTietää
Ei helvetti
Jaahas että semmone tapaus
- fevgeeq
Sun fetissi paistaa läpi
- 22131
Sä voisit liittyä mukaan
- nomraalia
hienoa satiiria
- vhjkkkkkkk
Ok...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51863
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63633- 54619
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43552Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29507Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4492En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.27426- 33415
- 66409
- 32405