Onkohan tutkittu Tuppuraisen sukua?
Niitä tosin taitaa olla aika paljon,
mutta Kuopion suunta kiinnostaa.
Tuppurainen
6
3883
Vastaukset
- Rölli-peikko
Allu Tuppurainen, teatterilainen, joka esitti mm. Rölli-peikkoa Vaasan kaupungin teatterissa. Mahtaakohan hänen juurensa olla sieltä Kuopion seudulta lähtöisin ?
- Minna H
Tuppuraisten suvusta on ilmestynyt sukukirja. Tekijä muistaakseni Kaija Heiskanen.
Rölli sisältyy kirjaan ;) - tuppurainen :)
Minna H kirjoitti:
Tuppuraisten suvusta on ilmestynyt sukukirja. Tekijä muistaakseni Kaija Heiskanen.
Rölli sisältyy kirjaan ;)..ja itse kuulun samaan sukuhaaraan joka on Kaavin maarianvaaran sukuhaara.. Kirja vain on vajavainen ja uusimpia tietoja jäänyt pois.. kun suku haarautuu moneen suuntaan.. muuten hyvä kirja mut julkimoita suositaan :)
- tillukka_
tuppurainen :) kirjoitti:
..ja itse kuulun samaan sukuhaaraan joka on Kaavin maarianvaaran sukuhaara.. Kirja vain on vajavainen ja uusimpia tietoja jäänyt pois.. kun suku haarautuu moneen suuntaan.. muuten hyvä kirja mut julkimoita suositaan :)
itse olen kuopion suunnalta ja suku löytyy myös tuppuraisten sukukirjasta :)
- tuppulaupyllau...
tillukka_ kirjoitti:
itse olen kuopion suunnalta ja suku löytyy myös tuppuraisten sukukirjasta :)
kuuluisin tuppuraisten tyttö miesvalinnoissaan.vaihdattaa nimeä kuin mustalainen hevosta.kuuluisa rautanyrkki aikoinaan,ruskopirtin otteluissa.käytti myös laittomia aseita tapellessaan, julisti sodassa ja rakkaudessa kaikki keinot ovat luvallisia kun tinttas muut kumoon.ois kaatanut kundit jo pelkällä ulkonäöllään, mutta halusi todistaa ja pitää reviirinsä.teki lapset peräkanaa,kun ei halunnut käydä kotoa käsin töissä.äiti kerttu,kepa,pyörremyrsky.pitää tummista,nai vaalean poliisimiehen,emmanuelella sisko rita ebynajaki ja broidihorhö myrtsis,n.s.linnankalpee.kasvatti itse ja omankädenoikeudella tyttärensä,lumitykki tian ja kiekkoliinan.elää voi hyvin tissiensä kanssa,nyk.seuraa lumitykkitian ja lassi salmelan jälkikasvun leevin ja kissansa aadan kanssa postinpatea ja naapurin latea.ottanut käyttöön iloisen lausahduksen iloa ja masennusta,sinunkin elämääsi,ja tarkoittaa sitä hyvällä.menee vielä jiftariin joskus jonkun ihanan kanssa.väl.huom.pylkkänen,oli myös naim.ajattelijan kans,jarpin.nyk.kts.emmanuellen kesä.emmanuellen talvi ja emmanuelle hirmumyrskyssä,paras.tyttöyst.nitta huumevanki tanskasta tai oik.sen.poikayst.piippolan vaari heh,heh.
- idänukko
tuppuraisten sukukirja tosiaan vajavainen .minunkin tiedot puuttuivat mut onneksi löysin sukuni .veljen ja siskoni .matti.tuppurainen @gmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6014718Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?242439HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2652341- 1231659
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1271433Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3411344Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101173- 121045
Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P73906- 99823