Tuppurainen

sukua : )

Onkohan tutkittu Tuppuraisen sukua?
Niitä tosin taitaa olla aika paljon,
mutta Kuopion suunta kiinnostaa.

6

3936

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rölli-peikko

Allu Tuppurainen, teatterilainen, joka esitti mm. Rölli-peikkoa Vaasan kaupungin teatterissa. Mahtaakohan hänen juurensa olla sieltä Kuopion seudulta lähtöisin ?

• Minna H

Tuppuraisten suvusta on ilmestynyt sukukirja. Tekijä muistaakseni Kaija Heiskanen.
        Rölli sisältyy kirjaan ;)

• tuppurainen :)
        Minna H kirjoitti:

Tuppuraisten suvusta on ilmestynyt sukukirja. Tekijä muistaakseni Kaija Heiskanen.
        Rölli sisältyy kirjaan ;)

..ja itse kuulun samaan sukuhaaraan joka on Kaavin maarianvaaran sukuhaara.. Kirja vain on vajavainen ja uusimpia tietoja jäänyt pois.. kun suku haarautuu moneen suuntaan.. muuten hyvä kirja mut julkimoita suositaan :)

• tillukka_
        tuppurainen :) kirjoitti:

..ja itse kuulun samaan sukuhaaraan joka on Kaavin maarianvaaran sukuhaara.. Kirja vain on vajavainen ja uusimpia tietoja jäänyt pois.. kun suku haarautuu moneen suuntaan.. muuten hyvä kirja mut julkimoita suositaan :)

itse olen kuopion suunnalta ja suku löytyy myös tuppuraisten sukukirjasta :)

• tuppulaupyllau...
        tillukka_ kirjoitti:

itse olen kuopion suunnalta ja suku löytyy myös tuppuraisten sukukirjasta :)

kuuluisin tuppuraisten tyttö miesvalinnoissaan.vaihdattaa nimeä kuin mustalainen hevosta.kuuluisa rautanyrkki aikoinaan,ruskopirtin otteluissa.käytti myös laittomia aseita tapellessaan, julisti sodassa ja rakkaudessa kaikki keinot ovat luvallisia kun tinttas muut kumoon.ois kaatanut kundit jo pelkällä ulkonäöllään, mutta halusi todistaa ja pitää reviirinsä.teki lapset peräkanaa,kun ei halunnut käydä kotoa käsin töissä.äiti kerttu,kepa,pyörremyrsky.pitää tummista,nai vaalean poliisimiehen,emmanuelella sisko rita ebynajaki ja broidihorhö myrtsis,n.s.linnankalpee.kasvatti itse ja omankädenoikeudella tyttärensä,lumitykki tian ja kiekkoliinan.elää voi hyvin tissiensä kanssa,nyk.seuraa lumitykkitian ja lassi salmelan jälkikasvun leevin ja kissansa aadan kanssa postinpatea ja naapurin latea.ottanut käyttöön iloisen lausahduksen iloa ja masennusta,sinunkin elämääsi,ja tarkoittaa sitä hyvällä.menee vielä jiftariin joskus jonkun ihanan kanssa.väl.huom.pylkkänen,oli myös naim.ajattelijan kans,jarpin.nyk.kts.emmanuellen kesä.emmanuellen talvi ja emmanuelle hirmumyrskyssä,paras.tyttöyst.nitta huumevanki tanskasta tai oik.sen.poikayst.piippolan vaari heh,heh.

• idänukko

tuppuraisten sukukirja tosiaan vajavainen .minunkin tiedot puuttuivat mut onneksi löysin sukuni .veljen ja siskoni .matti.tuppurainen @gmail.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      29
      5504
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4104
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3217
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      51
      2860
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      287
      1362
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1318
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      60
      1219
    8. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1149
    9. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      397
      1126
    10. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      217
      1126
    Aihe