Perhe ja vauva - aika käy vähiin

vielä_ehdimme

Olen hieman varttuneempi mies ja haluaisin vielä kovasti lapsen. Parasta olisi jos vauva tulisi meille perheeseen, mutta kun aika käy vähiin lapsen saamiseksi olisi lapsi tervetullut vaikka sitten vain ystävinä. Tietenkin hyvä jos voisimme olla muutenkin yhdessä. Haluaisiko joku vastaavassa tilanteessa oleva nainen kirjoitella? Kirjoitan jos annat osoitteesi.

4

266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paikkakunta olisi hyvä tietää.

• muksuttamyös

Asun Varsinais-Suomessa. Voimmeko kirjoitella?

• kyl sä pystyt saamaanlapsia vielä vaikka kuolinvuoteellasi.......ette te miehet kärsi mistään vaihdevuosista, kuten me naiset...........katso vaik- ka todisteet jostakin Guinness world records-kirjasta 10:n vuoden sä- teellä on tietoa varmasti, että yks yli 100-v mies on saanut lapsen jon- kun selvästi nuoremman naisen kanssa................................itse olen juuri 40-v täyttänyt 100 % lapseton ja 100 % sinkku 100 % neitsyt todella olen ! ja noiksi ilmeisesti jään............en ole mikään kaunotar, mutten mi
      -kään rumakaan, en vaan kelpaa ! syytä en tiedä, mutta aina, kun löy- dän jonkun suht. kelpaavan miekkosen, ennen pitkää HÄN pettää !! se on syy AINA HÄNESSÄ !!!! itse en petä koskaan. Enkä tykkää salailusta siitä asiasta !

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      84
      6605
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3591
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      44
      3148
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2372
    5. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      28
      2211
    6. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      120
      2123
    7. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      2116
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2039
    9. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      40
      1942
    10. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1668
    Aihe