Olen hieman varttuneempi mies ja haluaisin vielä kovasti lapsen. Parasta olisi jos vauva tulisi meille perheeseen, mutta kun aika käy vähiin lapsen saamiseksi olisi lapsi tervetullut vaikka sitten vain ystävinä. Tietenkin hyvä jos voisimme olla muutenkin yhdessä. Haluaisiko joku vastaavassa tilanteessa oleva nainen kirjoitella? Kirjoitan jos annat osoitteesi.
Perhe ja vauva - aika käy vähiin
4
235
Vastaukset
Paikkakunta olisi hyvä tietää.
- muksuttamyös
Asun Varsinais-Suomessa. Voimmeko kirjoitella?
kyl sä pystyt saamaanlapsia vielä vaikka kuolinvuoteellasi.......ette te miehet kärsi mistään vaihdevuosista, kuten me naiset...........katso vaik- ka todisteet jostakin Guinness world records-kirjasta 10:n vuoden sä- teellä on tietoa varmasti, että yks yli 100-v mies on saanut lapsen jon- kun selvästi nuoremman naisen kanssa................................itse olen juuri 40-v täyttänyt 100 % lapseton ja 100 % sinkku 100 % neitsyt todella olen ! ja noiksi ilmeisesti jään............en ole mikään kaunotar, mutten mi
-kään rumakaan, en vaan kelpaa ! syytä en tiedä, mutta aina, kun löy- dän jonkun suht. kelpaavan miekkosen, ennen pitkää HÄN pettää !! se on syy AINA HÄNESSÄ !!!! itse en petä koskaan. Enkä tykkää salailusta siitä asiasta !
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472