Viikon päästä lähtö ja hotelli Africa.Mitä mieltä oletta,millainen aamiainen,huoneet,palvelu?Apollo matkalaisia ollaa liekkö huoneet jonnekkin vastakkaisen hotellin seinille?
Mitä mieltä oletta hotelli Africasta?
2
194
Vastaukset
- ohikulkijaa
Joko seinään tai sitten erittäin vilkasliikenteiselle kadulle
- soonagain
Itse olin viime syksynä ja tykkäsin kovasti. Vaatimaton toki, mutta esimerkiksi oma huoneeni oli täysin remontoitu, 1 krs. wi-fi yhteys pelasi täydellisesti, omistaja aivan ihana ystävällinen nainen. Aamiainen oli ihan ok, oli lämmintä sekä kylmää noutopöydästä tarjoiltuna, vatsan sai erinomaisesti täyteen :) Parveke oli toisen talon pihaan, jotain kasvillisuutta tosin välissä mutta ei siellä tullut aikaa vietettyä :) Suosittelen kyllä. Itse matkustin yksin ja olen naisena yleensä vaativahko joten yllätys olikin suuri kun tämä hotelli tuplasi odotukseni täysin. Mukavaa matkaa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017593
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075708- 835087
- 1394476
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113180- 542889
- 532792
- 612407
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102404Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562006