Viimeisin Android Mtv Katsomo päivitys poistaa pikakuvakkeen näytöltä. Sovellus piti poistaa ja asentaa uudelleen Google playsta jolloin kuvake ilmestyy taas näytölle.
Katsomo sovelluspäivitys ongelma
7
2484
Vastaukset
- Kuvakemani
Yleensä kaikk ohjelmat poistaa widgetin tai pikakuvakkeen, ei sitä silti uudestaan tarvitse asentaa vaan avaat kaikki sovelluksesi ja luot uuden kuvakkeen.
- androidonhelppo
Ei poista. Voi olla että liian nopea poistuminen päivityksestä aiheuttaa. Ja aloituksessa mainittu tapa on helpoin tapa saada pikakuvake taas näytölle. Pikakuvakkeen teko suosikki sivustosta on helppoa mutta sitä ei voi käyttää Katsomo eikä Areena tapauksessa. Oli poikkeustapaus. Viime päivitys taas ok. Sovellusluettelossa Katsomo, kaikki näkyy näkyvät mutta ei ole tapaa miten tehdä näytölle kuvake.
- Kuvakemani
androidonhelppo kirjoitti:
Ei poista. Voi olla että liian nopea poistuminen päivityksestä aiheuttaa. Ja aloituksessa mainittu tapa on helpoin tapa saada pikakuvake taas näytölle. Pikakuvakkeen teko suosikki sivustosta on helppoa mutta sitä ei voi käyttää Katsomo eikä Areena tapauksessa. Oli poikkeustapaus. Viime päivitys taas ok. Sovellusluettelossa Katsomo, kaikki näkyy näkyvät mutta ei ole tapaa miten tehdä näytölle kuvake.
Kyllä poistaa, tämä on fakta eikä musta tuntuu ajattelua.
Aloituksessa on kaikista typerin tapa mitä voi tehdä.
Esimerkki. jos heität roskan lattialle niin nostatko sen roskiin suoraan vai menetko ostamaan kaupasta uuden tuotteen ja pudotat roskan lattialle jolloin siellä on kaksi roskaa?
Eli kyllä ne kuvakkeet laitetaan sieltä kaikista ohjelmista takaisin, ne ohjelmat ei mihinkään katoa, ainoastaan kuvake aloitusnäytöstä. - Kuvakemani
androidonhelppo kirjoitti:
Puhut muutenkin eri asiasta, me puhutaan ohjelmien kuvakkeista ja sinä puhut nettisivujen kirjanmerkeistä.
- Näinkäyjoskus
Väärinkäsityksiä ja tietämättömyyttä kommenteissa. Katsomo päivityksessä kuvaketta ei siis ilmestynyt enää näytölle. Tyhjä paikka näytöllä. Tietysti sovellus on koneella. Pikakuvakkeella sovellukseen pääsee suoraan kosketusnäytöltä. Entäpä kun kuvake katosi? Poistamalla ja asentamalla sovelluksen Google Play kautta se pikakuvake tulee takaisin automaattisesti näytölle. Ei ole iso vaiva ja ongelma Android tabletissa. Kun muuta tapaa ei ole. Pikakuvakkeen mille tahansa sivustolle voi itse tehdä asetus valikosta näytölle ja sen voi poistaa vetämällä roskakoriin.
Google Play sovelluksessa kuvake tulee aina näytölle. Sitä ei tehdä itse. Sovelluksen poisto tapahtuu oman koneen sovelluksista jolloin kuvake poistuu samalla. Vieläkö jäi jotain ymmärtämättä? - Kuvakemani
Näinkäyjoskus kirjoitti:
Väärinkäsityksiä ja tietämättömyyttä kommenteissa. Katsomo päivityksessä kuvaketta ei siis ilmestynyt enää näytölle. Tyhjä paikka näytöllä. Tietysti sovellus on koneella. Pikakuvakkeella sovellukseen pääsee suoraan kosketusnäytöltä. Entäpä kun kuvake katosi? Poistamalla ja asentamalla sovelluksen Google Play kautta se pikakuvake tulee takaisin automaattisesti näytölle. Ei ole iso vaiva ja ongelma Android tabletissa. Kun muuta tapaa ei ole. Pikakuvakkeen mille tahansa sivustolle voi itse tehdä asetus valikosta näytölle ja sen voi poistaa vetämällä roskakoriin.
Google Play sovelluksessa kuvake tulee aina näytölle. Sitä ei tehdä itse. Sovelluksen poisto tapahtuu oman koneen sovelluksista jolloin kuvake poistuu samalla. Vieläkö jäi jotain ymmärtämättä?Eli asia on juuri kuten jo itse neuvoin.
Katsos kun sinä voit laitella haluamistasi ohjelmista kuvakkeita ja widgettejä ns. "työpöydälle/työpöydille"
- Anonyymi
Minulla pyysi puhelin päivittämään katsomon, mutta ei antanut sitä tehdä. Enkä pystynyt katsomaan katsomoa enää. Poistin kuvakkeen näytöltä ja yritin ladata uudestaan Google playsta, mutta en saa enää edes sitä ladattua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389