Olipa taas töykeää palvelua Finnairilla.
Lento lähti myöhässä mutta laukku ei silti ehtinyt samalle lennolle.
Määränpäässä totesivat vaan, että tuo on Finnairin jokapäiväistä toiminta nykyään ja alkaa olla jo todella tunnettu huolimattomuudestaan.
Siis nyt pitäisi tehdä ryhtiliike ja myydä äkkiä pois ainakin valtion osuus, kun se nyt vielä saattaisi olla jonkin arvoinen.
Onneksi vapaakilpailu on tuonut myös muita vaihtoehtoja matkusteluun ja taidan ainakin itse siirtyä lentämään toisella.
Huh huh...
10
327
Vastaukset
- koitapäästäTallinnaan
Nojatuolimatkaajien jutut on juuri tätä.
- noniinjoo
Finnair ei huolehdi matkatavaroiden lastauksesta.
- AY.ukko
Ei, mutta maksaa sen suorittamisesta Swissportille ja Finnair korvaa myöhästyneet ja kadonneet matkatavarat, vaikkakin nihkeästi.
- einäitäaloituksia
Aloittaja ei ole edes lentänyt pitkään aikaan, onkohan rahat riittäneet edes Tallinnaan?
- Bunga
Tein palautteen töykeästä ja valheellisesta tapahtumasta lennolla.
Vastaus tuli 3kk kuluttua ja oli ,että olin ollut päihtynyt ja häirinnyt muita.
Yli 40v Finnairin asiakkaana
26.1.2016 Helsinki_Bangkok Business rivi 8- Bunga
Korjaisin päivämäärän,joka oli 16.1.2016 Helsinki_ Bangkok
- ProForm
Mikä tässä on pointti? Valheellinen tapahtuma oli mikä? Olitko ollut päihtynyt ja häiritsitkö muita, vai tarkoitatko että syytös oli aiheeton?
- Bunga
Pointti on,etten tietenkään tee palautetta jos olisin käyttäytynyt huonosti,vaan minua oli kohdeltu töykeästi kuten aiemmin kirjoitin.
- uteliaskysyy
Kerro sitten kuinka lentoemo kohteli töykeästi sinua ja miksi näin tapahtui.
- pitihänsearvata
uteliaskysyy kirjoitti:
Kerro sitten kuinka lentoemo kohteli töykeästi sinua ja miksi näin tapahtui.
Kun aletaan kysellä asiasta tarkemmin niin katkera juoppo häviää kuin pieru Saharaas, koska ei osaakaan sepittää mitään uskottavaa tarinaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus165823- 1972480
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan811846En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761487Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1871030- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46919- 77833
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7698