siitä puhutaan paljon mutta kuka on oikea Sulttaani.
Kukase on se suomussalmen sulttaani
15
1804
Vastaukset
- jormassalöytyy
Hyvä idari,ethän ole saanut vielä vastausta edelliseenkään kysymykseesi,kenellä on S:salmen suurin terska.Minäpä tiedän,sinulla mutta se keikkuu siinä missä normaali ihmisellä on pää niin sinua ei voi julistaa voittajaksi.
- kehujat
Mihin ne ihtesäkehujat on joutunna.
- lestasabotoilinkin
katoppa mallie tuosta videosta... oesko Sulttaani vae Durexi?
- kehuja
Onkose sukupuoliatleetti heittäöny puhumattomaksi.
- Kerryweber
Suomussalmelta kotoisin oleva sulttaani viettää siistiä elämää kotona, mutta tilaisuuden tullen nainen kuin nainen kelpaa.
- menejatiedä
Lieneekö hänellä viehtymys miehen puoliin?
- roopeukko
menejatiedä kirjoitti:
Lieneekö hänellä viehtymys miehen puoliin?
No mitäs pahhoo siinä ois vaikka viehtyski. Kokkeilisit ittekki. Kuka se tietää imeä paremmin ku mies.
- Nimimerkkipilu
Rantarosvo
- jokikutsuu
Eiköhän sulttaani asustele emäjokivarressa.
- Sulttaanit
Niitähä on kaks asuuvat näljängässä ja muorin korppu muuttanu kans sinne velliä keittämään niille.
Taitaapi viestittäjiä kiinnostaa kovastikkin sulttaanit. Haluttaako???
- Meitäonmoneks
Taijat sinä olla hankala ihminen. Luulen että asustelet yksin. Tai sitten sulla on kauniimman sukupuolen edustajana sen verran kova luu ettet hänen kanssaan uskalla inttää. Sitten jos naamatusten laitettas höpottelemään, niin et varmaan sanaa suustasi saa.
- Lumperiantti
Meitäonmoneks kirjoitti:
Taijat sinä olla hankala ihminen. Luulen että asustelet yksin. Tai sitten sulla on kauniimman sukupuolen edustajana sen verran kova luu ettet hänen kanssaan uskalla inttää. Sitten jos naamatusten laitettas höpottelemään, niin et varmaan sanaa suustasi saa.
Minäkö? Hä!!!
- Blsxbldxblzwn
Se kellä on eniten penskoja ja useempi ex vaimo.
- zulttaani
Syntinen se, joka ei kiimaista auta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit605590KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2013658Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182458Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222385Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91298Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT671088- 901072
- 1021069
Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181042Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79975