Kaikkien miellyttäminen

Enmiellytäkaikkia

Eräs tuttavani yrittää miellyttää kaikkia ja on itse sanonut että haluaa olla "kaikkien kaveri". En voi käsittää tätä, miksi hän ei keskity ihmisiin jotka välittävät hänestä, perhe ja jo olemassa olevat kaverit? Kaikkien ihmisten miellyttäminen on mahdotonta. Hän myös sanoo, että häntä ärsyttää ihmiset, ketkä eivät halua uusia kavereita. Hän ei ota koskaan kantaa jos kyse on mielipiteistä, se on hänestä loukkaavaa muita kohtaan. Mitä olette itse mieltä tästä?

3

331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei
      Miksiköhän asia askaruttaa sinua?
      Tuntematta tuota henkilöä on tietysti vaikea ottaa voimakkaasti kantaa. Yleisellä tasolla olen sitä mieltä ettei kukaan voi miellyttää kaikkia. Varsinkaan jos ei koskaan ota oikein kantaa mihinkään, se jo saattaa herättää ärtymystä. Ei ole aina helppoa olla toisten puheiden kohteena tai jopa inhokkina. Luulisin, että me kaikki toivoisimme ihmisten mieluummin tykkäävän kuin inhoavan tai pitävän täysin yhdentekevinä meitä.
      Mutta ei kai uusien kavereiden tahtomisessa ja sosiaalisessa luonteenlaadussa ole mitään moitittavaa. Me olemme erilaisia, joku suuntautuu enemmän ulos perhepiiristä kun taas toiselle riittää pari läheistä ihmistä.

Pappi Elisabet

• Kunkku-

Avaajan ystävällä on hallussaan selvitymis keino jota hän käyttää ja vielä kun oppis jalostaan sitä ettei päädy joo joo miheksi tai naiseksi.

• 99-tyttönen

Varsinkin teini-iässä ihminen hakee hyväksyntää muilta, haöuaa ystäviä ja olla suosittu. Eli helposti päätyy sellaiseksi että haluaa miellyttää kaikkia. Jos muiden miellyttäminen pysyy järjellisyyden rajoissa niin en ymmärrä mikä on ongelma. Toisille on hyvin tärkeää saada olla juuri oma itsensä ja näyttää se muille, tuoda oma itsensä ja mielipiteensä vahvasti esiin, toiset taas haluaa mielummin tulla ihmisten kanssa toimeen, välttää konflikteja ja miellyttää muita.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      101
      6153
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      212
      3406
    3. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      18
      3335
    4. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      66
      3298
    5. Niin voimakkaat tunteet

Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi
      Ikävä
      16
      2515
    6. Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen

sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk
      Ikävä
      24
      2494
    7. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      28
      2353
    8. Onko 172cm lyhyt?

Pitääkö miehen olla pidempi kuin 172cm?
      Sinkut
      270
      2081
    9. Puhe on halpaa

Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.
      Ikävä
      44
      1646
    10. Halaisin sua mies

Jos voisin 💗
      Ikävä
      25
      1417
    Aihe