Mistä mahtaa löytyä.. ei löydy Upon nettisivuilta, ei edes googlettamalla... onko kellään kokemusta kyseisestä koneesta? tai käyttöohjetta. Kone toimii nyt miten sattuu.
Vastaukset 4
- fvert
Kaksi nappulaa pesu/linkous säädöille,yksi start/stop. Ei voi olla vaikeaa....
Ei niin se normi käyttö olekaan, mutta sitten kun tulee ongelmia niin käyttöohjeesta olisi apua. Minun tapauksessa kone ei mm tyhjentänyt vettä eikä luukku aukea tietenkään kun vettä sisällä..välillä posauttaa luukun auki normaalisti ohjelman loputtua, välillä taas ei..... nukkasihdin kautta sain vedet ulos.. ihän sen niin pitäisi mennä :D
Lopputulos oli että ohjekin viimen löyty teknisestä tuesta eli kaikki hyvin toistaiseksi.. eli seuraavaan pesukertaan- satujariittää
kaikukaneli kirjoitti:
Ei niin se normi käyttö olekaan, mutta sitten kun tulee ongelmia niin käyttöohjeesta olisi apua. Minun tapauksessa kone ei mm tyhjentänyt vettä eikä luukku aukea tietenkään kun vettä sisällä..välillä posauttaa luukun auki normaalisti ohjelman loputtua, välillä taas ei..... nukkasihdin kautta sain vedet ulos.. ihän sen niin pitäisi mennä :D
Lopputulos oli että ohjekin viimen löyty teknisestä tuesta eli kaikki hyvin toistaiseksi.. eli seuraavaan pesukertaanLöysit jotain mitä kukaan muu ei löydä. Masiina on vuodelta miekka-ja-kivi:))))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062215- 103886
- 66833
- 46800
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21746Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57551