Turtlesit -seksinovelli osa 2

SuuriRunoilija

Jatko-osa tälle http://keskustelu.suomi24.fi/t/13443475/turtlesit--seksinovelli

Psyykeeni oli ollut muutaman vuoden hajalla. Näky itsestäni syömässä kilpikonnan spermalla täytettyä pizzaa oksetti minua ja sai oloni tuntumaan halvalta portolta. Pikku hiljaa demonit psyykeessäni alkoivat höllentää otettaan. Toipuminen oli alkanut.

Vaikka näin yhä painajaisia tapahtuneesta ja käteni vapisivat vimmatusti ahdistuksesta, pääsin kuntouttavan työtoiminnan varjolla työskentelemään ostoskeskuksen Prismaan harjoittelijana. Hyllytin tuotteita, neuvoin asiakkaita ja hoidin pullon palautusta. Ensimmäisen kuukauden olin erittäin arka, toisena kuukautena aloin jo pikkuhiljaa olemaan oma itseni.

Eräänä päivänä hyllyttäessäni kaakaopurnukoita ja siirrellessäni vanhempia tuotteita eturiviin, kuulin kongin jyrinää... kerran, kahdesti, kolmesti, kumisevat ääniaallot. KOOOONGGGG KOOOONGGGG KOOOOOONNNNGGG! Kongin jylinän keskellä alkoi kuulumaan myös hiljaista gregoriaaniskuoro-tyylistä messuamista: "KOOVAAA PAANKAAAAAA!"

Asiakkaat ja muu henkilökunta loivat katsekontaktin maahan, ja kävelivät hiljaa peloissaan pois. Kukaan ei uskaltanut katsoa minua päin. He vain kävelivät hiljaa ulos kaupasta. Kun koetin kysyä mistä on kyse, kukaan ei vastannut.

Kun ostoskeskus oli tyhjä, alkoi sisään vyöryä tummaa usvaa. Mustat varjot kuin liisivät sumun keskellä minua kohti... kun he olivat tarpeeksi lähellä, tunnistin heidät... Turtlesit ja mestari Tikku! "Kovaa pankaa!" julisti Rafaello. "Kovaa pankaa" vastasivat muut.

Yritin lähteä juoksemaan karkuun, mutta mutanttikilpikonnat olivat nopeampia ja riuhtaisivat minut maahan. He repivät vaatteet päältäni pois, ja jokainen otti yhden raajoistani otteeseen. "Me olemme jo häpäisseet kehontemppelisi, mutta he eivät ole vielä!" Samalla näin usvan keskeltä saapuvan kaksi hahmoa... Bebop ja Rocksteady!

Rocksteady meni peppuni luo kovan sarvikuonosarvensa kanssa ja työnsi sen anaaliini, syvemmälle ja ulos ja taas syvemmälle. Huohotin ja penikseni meni väkisinkin erektioon. Bebop otti penikseni villisikaiseen suuhunsa ja imi sitä intohimoisesti. Yritin rimpuilla irti siinä onnistumatta. Lopulta ejakuloin väkisin Bebopin suuhun.

"Tämä ei ole raiskaus... sinä itse nautit tästä!" julisti mestari Tikku.

Hän oli oikeassa. Kun Turtlesit päästivät raajoistani irti, en voinut enää juosta karkuun. Janosin lisää. Syöksyin kiinni Rafaellon penikseen ja aloin imeä. Runkkasin samalla Mikelangelon ja Donatellon kilpikonnan peniksiä. Avasin anaalini ja pyysin katkonaisesti Mestaritikkua työntymään sisälleni... "Tee se... en halua mitään muuta..." vinisin haukkoen henkeäni.

"EI!" vastasi mestari Tikku. "Olet niin likainen huora että olisi häpeällistä koskeakaan sinuun".

Samalla kilpikonnat, Bebop ja Rocksteady katsoivat minua paheksuvasti. "Vain yksi asia on sinun arvoistasi" sanoi Rocksteady ja työnsi perseensä vasten kasvojani. Tilanne kiihoitti minua kunnes pyllyreijästä työntyi ulos pehmeää ruskeaa paskaa. Sitä meni suuhini ja sieraimiini. Oksensin välittömästi. Tämän jälkeen Bebop, Turtlesit ja mestari Tikku tekivät saman.

Olin aivan oman oksennukseni, ja pähkinäisen ja liejuisen paskan keskellä. He olivat kävelemässä pois, luullen murtaneensa minut, kun nousin ylös. "EI!" karjaisin. "Tahdon lisää!". Syöksyin heidän kimppuunsa, imin heidän peniksiään, runkkasin heitä ja tyydytin heitä kehoniaukoilla. Lopulta he kaikki laukesivat samaan aikaan. "AAaaaahhh, en ole lauennut kuukausiin" huusi Rafaello ennen massiivisen spermamäärän vyörimistä suuhuni.

"Hän on valmis..." virnisti mestaritikku. "Olet kaikkien aikojen suurin lutka. Jopa suurempi kuin April haisevine pilluineen" selitti mestari Tikku. "Olet arvoisemme häväistyine ruumiinesi ja murrettuine mielinisi".

Tämän jälkeen Bebop työnsi munansa Rocksteadyn anaaliin, Rocksteady Rafaellon, Rafaello Mikelangelon, Mikelangelo Donatellon, Donatello Leonardon anaaaliin. Juna oli valmis. Lopulta Mestari Tikku otti minua kädestä, ja laski sen luisevalle rotan munalleen. Runkkasin hänen munaansa kunnes hän lauksei kasvoilleni. Tämän jälkeen menin junan eteen ja anoin Leonardon penetroida minua.

Lähdimme usvan keskellä yön pimeyteen... Kuljimme kaikki jonossa ähkien ja puhisten koko kaupungin läpi. Ihmiset katsoivat ikkunoistaan ja huutelivat haukkumasanoja siitä, kuinka olin menettänyt kaiken arvokkooteni. Olin sala ylpeä. Lopulta menimme kirkkoon junamme kanssa. Kaikki laukesimme toistemme anaaleihin, ja kun he ottivat peniksensä pois pyllyistä, ejakulaatio jatkui vielä puolituntia, ja lopulta kaikki pyhimysten kuvat, krusifiksit ja pyhät kirjat olivat aivan spermassa.

Hymyilin.

https://www.youtube.com/watch?v=nNa2Fr6CA0E

0

296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen kannatusromahdus ilahduttaa

Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.
        Maailman menoa
        202
        4760
      2. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
        Ikävä
        209
        3511
      3. Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän

elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi
        Maailman menoa
        121
        2962
      4. Pitkän päivän ilta

Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel
        Ikävä
        156
        2942
      5. Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?

Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis
        Maailman menoa
        45
        2868
      6. Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?

Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat
        Kuhmo
        13
        2337
      7. Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin

Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos
        Puolanka
        52
        2328
      8. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
        Maailman menoa
        74
        2213
      9. Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon

ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu
        Maailman menoa
        56
        2039
      10. En selvinnyt ilman naarmuja

Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa
        Ikävä
        13
        2035
      Aihe