Hei!
Olen lähdössä Rhodokselle 9.6-16. Olen yli 50 vuotias nainen. Onko silloin lähdössä
miehiä samaan paikkaan? Voitaisiin mennä yhdessä syömään tai terassille.
Rhodokselle 9.6.2016
6
466
Vastaukset
- 000.999
Kyllä sinne tulee satoja miehiä suunnilleen samaan aikaan. Ehkä eivät ole kiinnostuneita kaikista harpuista, mutta mistäs tuon tietää ennen kuin näkee...
- kalo_taxidi
No huh huh, mikä kommentti. Oletkohan sinä 000.999 katseen-ja älyn kestävä komeus? 211kangasala, toivon sinulle hyvää matkaa! Minulla matka vasta heinäkuussa Mallorcalle. Aion fillaroida, snorklata, sukeltaa ja nauttia muuten vaan. Minäkin olen yli viiskymppinen nainen. Nautitaan elämästä!
- 211kangasla
kalo_taxidi kirjoitti:
No huh huh, mikä kommentti. Oletkohan sinä 000.999 katseen-ja älyn kestävä komeus? 211kangasala, toivon sinulle hyvää matkaa! Minulla matka vasta heinäkuussa Mallorcalle. Aion fillaroida, snorklata, sukeltaa ja nauttia muuten vaan. Minäkin olen yli viiskymppinen nainen. Nautitaan elämästä!
Tyypillinen miehen kommentti. Mukavaa matkaa myös sinulle. Aion nauttia lämmöstä ja uida ja syödä hyvin. Mehän nautimme elämästä!!
- mmkki
Minä lähden vaimon kanssa.
- Rodos1
Mielelläni lähtisin kanssasi illanviettoon, mutta menen vasta syyskuussa
- etelänpappa
syssyllä sitten kun sussuja saa, eli syyskuussa kaksi viikkoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017583
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075698- 835087
- 1394476
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113180- 542879
- 522789
- 612407
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102394Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561996