ATI radeon 9200se

ne hermot

eli seuraava ongelma en saa XP:ssä toimimaan
ea sportin nhl 2001 enkä myöskään superbike 2001,sekä fifa 2001 eikös ton XP.peen pitänyt ymmärtäämyös vanhempia pelejä asentuu kyllä sujuvasti ja näyttää videot ja antaa tehdä peliin asetukset ,mutta kun pitäsi pelin alkaa tulee seuraava ilmoitus D3D error invalid video mode
ohjain on ATI radeon 9200se olisin kovasti kiitollinen avusta

10

537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirjoita Suorita (run) kohtaan dxdiag katso mikä kortistasi puuttuu. Kuulostaa GART ajureilta

      • ne hermot

        mistäs mahtaa moisen ajurin saada,jos se auttais?


      • ne hermot kirjoitti:

        mistäs mahtaa moisen ajurin saada,jos se auttais?

        Eli hae radeonin alkuperäiset ajurit radeonin sivuilta. Korttisi todennäköisesti muun valmistajan (Club3D ...). Muista poistaa ensin vanhat.


      • ne hermot
        JuudasPastori kirjoitti:

        Eli hae radeonin alkuperäiset ajurit radeonin sivuilta. Korttisi todennäköisesti muun valmistajan (Club3D ...). Muista poistaa ensin vanhat.

        on sapphire radeon on niillä joku oma lataus sivu kun atin sivstosta en löydä?



      • ne hermot?

      • ne hermot
        JuudasPastori kirjoitti:

        http://www.ati.com/support/driver.html

        Ei vaan pelitä onko? toi ati hyvä näytönohjain tuntuu vaan että siitä on enemmän murhetta kuin hyöyä onko nvidia parempi


      • tazio
        ne hermot kirjoitti:

        Ei vaan pelitä onko? toi ati hyvä näytönohjain tuntuu vaan että siitä on enemmän murhetta kuin hyöyä onko nvidia parempi

        Mulla on ATI 9200 SE ja ainakin lapsukaisten NHL 2004 ja SIMS 2 toimivat kuuleman mukaan hyvin. Vertailukohtana on ikivanhan koneen GeForce2. Mutta monille tämä 9200SE on varmaankin jo täyttä antiikkia.


      • re ne hermot
        tazio kirjoitti:

        Mulla on ATI 9200 SE ja ainakin lapsukaisten NHL 2004 ja SIMS 2 toimivat kuuleman mukaan hyvin. Vertailukohtana on ikivanhan koneen GeForce2. Mutta monille tämä 9200SE on varmaankin jo täyttä antiikkia.

        Joo kyllä mullakin toimii noi uudet pelit mutta haluaisin joitakin vanhoja 2001-2002 pelejä myös toimimaan


      • re ne hermot kirjoitti:

        Joo kyllä mullakin toimii noi uudet pelit mutta haluaisin joitakin vanhoja 2001-2002 pelejä myös toimimaan

        Myös itselläni 9200Se aluksi ei pelannut mikään; mutta ATI:in omilla ajureilla kaikki pelannut.

        -Ja ne hermot todellakin oli mennä kesti puolvuotta säätää BIOS:ia, ja hemmetin ajureita, mutta nyt todella nopea (hintaansa nähden)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe