ATI radeon 9200se

ne hermot

eli seuraava ongelma en saa XP:ssä toimimaan
ea sportin nhl 2001 enkä myöskään superbike 2001,sekä fifa 2001 eikös ton XP.peen pitänyt ymmärtäämyös vanhempia pelejä asentuu kyllä sujuvasti ja näyttää videot ja antaa tehdä peliin asetukset ,mutta kun pitäsi pelin alkaa tulee seuraava ilmoitus D3D error invalid video mode
ohjain on ATI radeon 9200se olisin kovasti kiitollinen avusta

10

537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirjoita Suorita (run) kohtaan dxdiag katso mikä kortistasi puuttuu. Kuulostaa GART ajureilta

      • ne hermot

        mistäs mahtaa moisen ajurin saada,jos se auttais?


      • ne hermot kirjoitti:

        mistäs mahtaa moisen ajurin saada,jos se auttais?

        Eli hae radeonin alkuperäiset ajurit radeonin sivuilta. Korttisi todennäköisesti muun valmistajan (Club3D ...). Muista poistaa ensin vanhat.


      • ne hermot
        JuudasPastori kirjoitti:

        Eli hae radeonin alkuperäiset ajurit radeonin sivuilta. Korttisi todennäköisesti muun valmistajan (Club3D ...). Muista poistaa ensin vanhat.

        on sapphire radeon on niillä joku oma lataus sivu kun atin sivstosta en löydä?



      • ne hermot?

      • ne hermot
        JuudasPastori kirjoitti:

        http://www.ati.com/support/driver.html

        Ei vaan pelitä onko? toi ati hyvä näytönohjain tuntuu vaan että siitä on enemmän murhetta kuin hyöyä onko nvidia parempi


      • tazio
        ne hermot kirjoitti:

        Ei vaan pelitä onko? toi ati hyvä näytönohjain tuntuu vaan että siitä on enemmän murhetta kuin hyöyä onko nvidia parempi

        Mulla on ATI 9200 SE ja ainakin lapsukaisten NHL 2004 ja SIMS 2 toimivat kuuleman mukaan hyvin. Vertailukohtana on ikivanhan koneen GeForce2. Mutta monille tämä 9200SE on varmaankin jo täyttä antiikkia.


      • re ne hermot
        tazio kirjoitti:

        Mulla on ATI 9200 SE ja ainakin lapsukaisten NHL 2004 ja SIMS 2 toimivat kuuleman mukaan hyvin. Vertailukohtana on ikivanhan koneen GeForce2. Mutta monille tämä 9200SE on varmaankin jo täyttä antiikkia.

        Joo kyllä mullakin toimii noi uudet pelit mutta haluaisin joitakin vanhoja 2001-2002 pelejä myös toimimaan


      • re ne hermot kirjoitti:

        Joo kyllä mullakin toimii noi uudet pelit mutta haluaisin joitakin vanhoja 2001-2002 pelejä myös toimimaan

        Myös itselläni 9200Se aluksi ei pelannut mikään; mutta ATI:in omilla ajureilla kaikki pelannut.

        -Ja ne hermot todellakin oli mennä kesti puolvuotta säätää BIOS:ia, ja hemmetin ajureita, mutta nyt todella nopea (hintaansa nähden)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe