eli seuraava ongelma en saa XP:ssä toimimaan
ea sportin nhl 2001 enkä myöskään superbike 2001,sekä fifa 2001 eikös ton XP.peen pitänyt ymmärtäämyös vanhempia pelejä asentuu kyllä sujuvasti ja näyttää videot ja antaa tehdä peliin asetukset ,mutta kun pitäsi pelin alkaa tulee seuraava ilmoitus D3D error invalid video mode
ohjain on ATI radeon 9200se olisin kovasti kiitollinen avusta
ATI radeon 9200se
10
537
Vastaukset
Kirjoita Suorita (run) kohtaan dxdiag katso mikä kortistasi puuttuu. Kuulostaa GART ajureilta
- ne hermot
mistäs mahtaa moisen ajurin saada,jos se auttais?
ne hermot kirjoitti:
mistäs mahtaa moisen ajurin saada,jos se auttais?
Eli hae radeonin alkuperäiset ajurit radeonin sivuilta. Korttisi todennäköisesti muun valmistajan (Club3D ...). Muista poistaa ensin vanhat.
- ne hermot
JuudasPastori kirjoitti:
Eli hae radeonin alkuperäiset ajurit radeonin sivuilta. Korttisi todennäköisesti muun valmistajan (Club3D ...). Muista poistaa ensin vanhat.
on sapphire radeon on niillä joku oma lataus sivu kun atin sivstosta en löydä?
ne hermot kirjoitti:
on sapphire radeon on niillä joku oma lataus sivu kun atin sivstosta en löydä?
- ne hermot
JuudasPastori kirjoitti:
Ei vaan pelitä onko? toi ati hyvä näytönohjain tuntuu vaan että siitä on enemmän murhetta kuin hyöyä onko nvidia parempi
- tazio
ne hermot kirjoitti:
Ei vaan pelitä onko? toi ati hyvä näytönohjain tuntuu vaan että siitä on enemmän murhetta kuin hyöyä onko nvidia parempi
Mulla on ATI 9200 SE ja ainakin lapsukaisten NHL 2004 ja SIMS 2 toimivat kuuleman mukaan hyvin. Vertailukohtana on ikivanhan koneen GeForce2. Mutta monille tämä 9200SE on varmaankin jo täyttä antiikkia.
- re ne hermot
tazio kirjoitti:
Mulla on ATI 9200 SE ja ainakin lapsukaisten NHL 2004 ja SIMS 2 toimivat kuuleman mukaan hyvin. Vertailukohtana on ikivanhan koneen GeForce2. Mutta monille tämä 9200SE on varmaankin jo täyttä antiikkia.
Joo kyllä mullakin toimii noi uudet pelit mutta haluaisin joitakin vanhoja 2001-2002 pelejä myös toimimaan
re ne hermot kirjoitti:
Joo kyllä mullakin toimii noi uudet pelit mutta haluaisin joitakin vanhoja 2001-2002 pelejä myös toimimaan
Myös itselläni 9200Se aluksi ei pelannut mikään; mutta ATI:in omilla ajureilla kaikki pelannut.
-Ja ne hermot todellakin oli mennä kesti puolvuotta säätää BIOS:ia, ja hemmetin ajureita, mutta nyt todella nopea (hintaansa nähden)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 104574
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.48503- 47437