Isän uusi GF

ehitsme

Isällä on ollut tyttöystävä jtn pari vuotta. Isä asuu tunnin ajomatkan päässä. Kiroilen ja puhun paljon kotona, mutten ikinään isällä. En halua sinne mennä mutten halua hänen mieltänsäkään pahoittaa. Pari kk sitten sain tietää että tyttöystävä on raskaana ja he menevät naimisiin. Mitä teen ja puhunko hänelle vai annanko vain olla ja menen isälle joka viikonloppu niin kuin aina? Kuitenkin hän on isäni. En kuitenkaan siellä ikinä viihdy kauheasti ja puhelimella olen tai katson telkkaria. Mutta onko mitään syytä sille että siellä en viihdy?

6

241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Morsianko

      No otat perinnöt pois kuleksimasta, ja nos uus rouva on uorehko, niin vetäse hanuriin.

    • Jag1

      Ymmärrän sua. Yritä kuitenkin mennä käymään isälläsi niin kuin olet tähänkin asti tehnyt. Olet hänelle tärkeä. Ei sun tartte siellä mitään erityistä tehdä kunhan vaan olet siellä niin se riittää näyttämään että välität isästäsi. Ja ehkä välität joku päivä uudesta vaimostakin ja vauvastakin....

    • beyourselfnowandtomorrow

      Hmm.. Hän on isäsi, hän tulee aina olemaan sinulle se mitä kukaan muu henkilö ei pysty täyttämään. Isä, siinä missä äitikin, on ainutlaatuinen asia eikä kaikilla ole ikävä kyllä oikeutta siihen - joten käy isäsi luona, arvosta häntä. Teillä ei nyt ehkä ole parhaimmat välit, mutta ne voivat huomaamatta muuttua ajanmittaa kun vanhenet. Älä anna teidän välinne ruostua, koska jälkeenpäin tulevaisuudessa sinä katuisit sitä niin paljon.

    • Kauha-Guru

      Mikä helvetti teitä teinejä vaivaa,aina pitää vihata äiti/isä puolia yhyhyhyyhy pakko vaa jostaki syystä vihata

    • pyhimys-jätti

      onkos sun mutsilla uusi ukko. lähtikö mutsi uuden ukon luokse rikkoen ex perheensä. usein nämä itse oman perheensä rikkoneet ja uuden mukaan lähteneet leikkii pyhimystä kun ex löytää uuden tyttiksen.

    • Iskäntyttö

      Sun ikä ei tule esille, mutta jos oot yli 12 niin saat ite päättää kumman luona asut ja kuinka usein tapaat etävanhempaa. Mä muutin isälle 13v. kun en sietänyt äitin uutta miestä. Aloin vaa puhumaan isälle, että haluun sen luo ja koulussakin puhuin koulupsykologille, joka sitten alkoi puhua siitä eteenpäin. En ihan varma ole miten se meni, mutta noin vuosi kesti, että virallisesti asuin isällä. Syksyllä aloin puhua ja seuraavan kesän jälkeen vein jo tavarat mutta tais olla joulukuuta, kun posti alkoi tulla isän luo. Mut sinuna juttelisin äitis kanssa, ettet halua mennä. Minäkin käyn äitillä vaan ehkä kerran kuussa, kun sen mies on jossain matkoilla. Äitille se oli kova pala, mut on nyt jo ok. Oon nyt 16v. eli 3v. oon asunut jo isällä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      275
      2911
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1880
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1552
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1320
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      259
      1148
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      983
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      941
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      804
    Aihe