Tykkäätkö läheisyydestä

läheisyydenKaipuusta

Mies, jos nainen haluaa makoilla kainalossasi, annantko luvan?

45

868

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miesantaaluvan

Annan toki

• kullannuppusenikuppuseni

Hui, särähti korvaan "annatko luvan"... Läheisyyden ei pitäisi olla luvanvaraista, ainakaan aito läsnäolo ja läheisyys ei tunne termiä "lupa-asiat" :D

Minulle läheisyys on olotila, läsnäoloa, kainaloa, halia ja pusuja ja kaikkea mitä vain voi ihanilta ihannimmasta ihmiseltä ollakkaan:) pushalinus... Välillä kaikkea nuita, välillä yhtä tai kahta, mutta ennen kaikkea aitoa välittämistä ja läsnäoloa ja kainaloa.

• Kokemuksesta

On myös sellaisia miehiä, jotka ajavat pois, kun menee kainaloon. Parisuhteessakaan tuo ei ole itsestään selvyys, siis läjelle päästäminen.

• UskoaJaToivoaJaRakkautta
        Kokemuksesta kirjoitti:

On myös sellaisia miehiä, jotka ajavat pois, kun menee kainaloon. Parisuhteessakaan tuo ei ole itsestään selvyys, siis läjelle päästäminen.

Ai kamala. Ei hyvä juttu se ei. Tietenkään se ei välttämättä johdu siitä "kainaloon tulijasta", ehkä hänellä on omia ristiriitaisuuksia omassa itsessään ja haluaa pohtia niitä rauhassa, mutta silloin pitäisi kauniisti sanoa toiselle, että "nyt kaipaan rauhaa".

Myötätuntoni sinulle. Anteeksi, jos sanon tämän, mutta olisi aivan hirveän loukkaavaa, jos toinen ei halua ottaa kainaloonsa omaa rakastaan. Ihmettelen joskus, kun meidän isän kainalo oli aika suosittu paikka ja aina hän oli valmis pitämään kainalossa/lähellä. Ja meitä kuitenkin oli aikas monta lasta:) Ei koskaan sanonut, että nyt ei käy, vaikka varmasti monesti olisi ollut kiirusta tai epäsopiva aika.

• Kokemuksesta kirjoitti:

On myös sellaisia naisia, jotka eivät KOSKAAN tule kainaloon, eikä muutenkaan lähelle.
        Itse olen sellaisen kanssa naimisissa.

• Ihmettelempävain

Eikö koskaan ole tullut, vai
        ei enää nykyisin ?

• Ihmettelempävain kirjoitti:

Eikö koskaan ole tullut, vai
        ei enää nykyisin ?

Ei enää nykyisin, yli viiteen vuoteen.
        Ei halua halata, suudella, istua lähellä, ei siis halua minkäänlaista kosketusta (ainakaan multa).
        En käytä alkoholia, en polta, en ole väkivaltainen, en huuda, en rähjää yms.
        Käyn töissä, kuntoilen, käyn saunassa tai suihkussa joka päivä, harjaan hampaani, käytän hyväntuoksuista deodoranttia, yms.,mutta silti en kelpaa vaimolleni.

• ihmettelempävain

Vakavalta kuulostaa.

• NuorempiN
        mikatre66 kirjoitti:

Ei enää nykyisin, yli viiteen vuoteen.
        Ei halua halata, suudella, istua lähellä, ei siis halua minkäänlaista kosketusta (ainakaan multa).
        En käytä alkoholia, en polta, en ole väkivaltainen, en huuda, en rähjää yms.
        Käyn töissä, kuntoilen, käyn saunassa tai suihkussa joka päivä, harjaan hampaani, käytän hyväntuoksuista deodoranttia, yms.,mutta silti en kelpaa vaimolleni.

Vaimosi on omituinen.
        Ei kukaan voi kohdella noin puolisoaan.

• NuorempiN kirjoitti:

Vaimosi on omituinen.
        Ei kukaan voi kohdella noin puolisoaan.

Niin minäkin luulin, kun aikoinaan hänen kanssaan aloin seurustelemaan. Jos olisin silloin tiennyt mitä on edessä, niin olisin valinnut toisin.
        Tietysti uudelleenvalinta ;) on vieläkin mahdollista, mutta monista syistä johtuen, paljon hankalampaa.

Tilanne olisi helpompi käsitellä, jos siihen kylmyyteen olisi joku selvä syy, mutta kun syyt ovat tasoa, "ei vaan kiinnosta".

• Jotakinonnyt
        mikatre66 kirjoitti:

Niin minäkin luulin, kun aikoinaan hänen kanssaan aloin seurustelemaan. Jos olisin silloin tiennyt mitä on edessä, niin olisin valinnut toisin.
        Tietysti uudelleenvalinta ;) on vieläkin mahdollista, mutta monista syistä johtuen, paljon hankalampaa.

Tilanne olisi helpompi käsitellä, jos siihen kylmyyteen olisi joku selvä syy, mutta kun syyt ovat tasoa, "ei vaan kiinnosta".

Väkisin herää kysymys, miksi puolisosi on kylmennyt sinulle..

• Jotakinonnyt kirjoitti:

Väkisin herää kysymys, miksi puolisosi on kylmennyt sinulle..

Samaa olen tässä vuosien aikana yrittänyt saada selville, mutta kun vastaus on, ei vaan kiinnosta, tai meidät kemiat ei kohtaa.
        Eikä tuo mitenkään yhtäkkiä ole tapahtunut, vaan usean vuoden kuluessa.

• MitenKoet
        mikatre66 kirjoitti:

Samaa olen tässä vuosien aikana yrittänyt saada selville, mutta kun vastaus on, ei vaan kiinnosta, tai meidät kemiat ei kohtaa.
        Eikä tuo mitenkään yhtäkkiä ole tapahtunut, vaan usean vuoden kuluessa.

Millaisena muutoin kuvailisit suhdettanne?

• MitenKoet kirjoitti:

Millaisena muutoin kuvailisit suhdettanne?

Aika vaikea vastata, koska ainakin mulle tuo fyysinen puoli on tärkeä. Haluan antaa ja saada kosketuksia, hellyyttä, suudelmia, seksiäkin.
        Mutta jos ne "unohtaa", niin suhteemme on hyvä.
        Teemme paljon asioita yhdessä ja välillä on ihan kivaakin, mutta kuitenkin takaraivossa on jonkinlainen katkeruus, joka leikkaa sen suurimman ilon pois.
        Jotain suurta puuttuu.

• Ihmettelempävain

Ymmärrän sinua kyllä hyvinkin. Läheisyys on tärkeää ja suhteen koossa pitävä voima. Ikävä kyllä, kun se puuttuu, niin suhde ajan oloon kuolee pois tai nujertaa ainakin sen läheisyyttä kaipaavan.

• Ihmettelempävain kirjoitti:

Ymmärrän sinua kyllä hyvinkin. Läheisyys on tärkeää ja suhteen koossa pitävä voima. Ikävä kyllä, kun se puuttuu, niin suhde ajan oloon kuolee pois tai nujertaa ainakin sen läheisyyttä kaipaavan.

Oletko itse joutunut kokemaan saman?

• ihmettelempävain

Osittain kyllä.
        Elämä vain on , ihmiset ja olosuhteet muuttuu.
        Täyttä totta on, että suhdetta pitää hoitaa, ei se muuten säily.

• ihmettelempävain kirjoitti:

Osittain kyllä.
        Elämä vain on , ihmiset ja olosuhteet muuttuu.
        Täyttä totta on, että suhdetta pitää hoitaa, ei se muuten säily.

Heräsi kiinnostus, mitä tarkoittaa "osittain kyllä"?

Juu, suhdetta pitää hoitaa, mutta kuinka, jos toinen osapuoli astuu aina askeleen kauemmaksi, kun itse astun askeleen lähemmäksi?

• ihmettelempävain

En viitsi eritellä.
        Toisen kohtelu ja kunnioittaminen on tärkeää. Läsnäolo, keskustelutaito ja jopa vaikeidenkin asioiden hoito.
        Yhteisiä harrasteita, mutta sopivasti myös omaa aikaa. Tasapuolisesti kodin arkiset askareet. Pientä hulluttelua ja leikkisyyttä unohtamatta.
        Vaikea tilanne kuulostaa kyllä teillä olevan. Ei osaa enää muita neuvoja antaa.

• Ihme_kyssäri

TOTTAKAI!

• kunhan_kerron

jos saan koskettaa , viedä käteni pepullesi , haaroväliisi ,rinnoillesi niin kuin haluan

• kiitosnauruista

eikä enää sanottavaa !!

• Univalve

Mä haaveilen siitä joka ilta tyyny kainalossa. Uneksin, että katseltais joku elokuva ja hän tulisi mun kainaloon ja nukahtaisi siihen. Mä valvoisin hievahtamattakaan aamuun asti, vaikka käsi kuoliossa, koska en haluaisi tuhlata minuuttiakaan siitä hetkestä nukkumiseen.

• kommenttienkommentti

:( voi että

• hyhhyh

Kukaan siiderivalas ei ainakaan.

• Aina.avoinna

Annan.

• yks-ukko-vaan

Juuri sellaisesta läheisyydestä olen unelmoinut erään vaalean supertytön kanssa.
      Kainalopaikkaa olen hänelle pitänyt varattuna jo monta kuukautta.

• superiamiten

Supertytön ?
        Mahtuuko semmoinen kainaloosi ?

• yks-ukko-vaan

Hyvin mahtuisi kainalooni, pieni ja ihana tehopakkaus.
        Jos hän vain malttaisi hieman hidastaa ja nauttia hetkestä, monta rautaa tulessa kokoajan.

• superiamiten

Missä tämmöinen supertyttö on ?

• yks-ukko-vaan

Käytin juuri tuota sanaa viimeisessä tekstiviestissäni, oikea supertyttö tunnistaa minut siitä.

• kuumapaketti

How are you

• alkupelissäsääret

Saa jos ei aiheuta hengenvaaraa eli olemalla joku pussailija joka tukkii se tyttö kaikki hengitysreitit, meinaa heti tukehtua, mutta hyvillä säärillä aloitamme.

• aktissapussaileeliikaa

Minulla oli kerran sellainen tyttökaveri.. joo seksissä oli yläpuolella, alkoi pussailemaan niin paljon että meinasi loppua oikeasti happi, piti sanoa että piti sanoa kesken seksin että: älä viitsi pussailla niin paljon, kun minulla loppuu kyllä happi, kun en pysty hengittämään, on aivan totta.

• näinseelämävainonPOJU

Mutta sellainen joku mukava, sitten heräilee aamulla samasta sängystä melkein päällekkäin makoillen siinä, että katotaampa paljonko kello on nyt: jaa on vielä aikaa makoillaan vielä hetken aikaa, mietitään sitten vasta.

Viilentävien säärien kanssa nukkumassa.

• Pe69

Tulisit vaan kainaloon. Olisipa kainalossa nytkin. Läheisyys on hieno juttu.

• SeOlisiIhanaa

Olisi ihanaa....

• eivarmaankaanmulle
      • ihmettelempävain

Hyvä biisi !

• MinäSainMennä

Meillä oli niin, ettei mies koskaan tullut lähelle, muttei kieltänyt minua tulemasta. Usein menin kainaloon ja halailin. Tykkään läheisyydestä, paljon, joten otis sitä usein.

• Pe69

SeOlisiIhanaa
      Tulisitko?
      Ajattelen sanamuodoista, että olet nainen kuitenkin.

• Typaikkanamillainen

Lehdessä kirjoitettiin eilen halauspalvelusta. Voi tilata halaajan kotiin :)

• telepatiaako

Hauskaa, mietin eilen, että voisi ytunnuksella käydä rapsuttamassa selkiä yms hellää hoivaaa :)

• VideokintaisOlla
        telepatiaako kirjoitti:

Hauskaa, mietin eilen, että voisi ytunnuksella käydä rapsuttamassa selkiä yms hellää hoivaaa :)

Olikohan Iltalehden vai Iltasanomien sivuilla tuo juttu. Kuvia lusikassa makoilusta sohvalla, halauksia ja kainalossa oloa :)

• SeOlisiihanaa

En tulisi :( Se olisi silti ihanaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      18
      5123
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      115
      2654
    3. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      10
      2134
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      580
      1920
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      118
      1680
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      69
      1289
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      41
      1279
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1048
    9. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      221
      1028
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1027
    Aihe