Kuka on Puuskupihien tuvanjohtaja?
Vastaukset 15
- minä tiedän
verso
- jaska jokunen
puuskupihien tuvanjohtajaa ei ole olemassa
"Puuskupuh"- olko
heh... kyllä se on verso
- kad
olko kirjoitti:
heh... kyllä se on verso
eikö verso ole korpinkynnen tuvanjohtaja?
- SiriusMusta
...virheitä..:P Mutta kyllä se on Verso, eikö vaan?
- SiriusMusta
kad kirjoitti:
En satu muistamaan mikä on Korpinkynnen tuvanjohtaja, mutta Verso on varmasti Puuskupuhien. Olen siitä 100% varma, ja varmasti moni muukin...:)
- Kalmakoira
kad kirjoitti:
Verso on Puuskupuhien, ja Korpinkynsien muistaakseni Lipetit, et silläi...
- Aimee
SiriusMusta kirjoitti:
...virheitä..:P Mutta kyllä se on Verso, eikö vaan?
Eikös matami Huiski ole korpinkynnen tuvan johtaja?
- v-a-g-u-e
Aimee kirjoitti:
Nyt on mennyt ajatukset teillä pahasti ristiin! Verso on Puuskupuhin, Lipetit Korpinkynnen. Jos vielä epäilyttää, katsokaa Rown sivujen kysymys-osiosta, sieltä muistaakseni löytyy ainakin tuo Lipetit-juttu. Ja Verso löytyy esim. Liekehtivän pikarin sivulta 725, kahdeksannelta riviltä alhaalta laskien.
Toivottavasti en väsymykseni keskellä sekoittanut asioita... - empuli-pumpuli
olko kirjoitti:
heh... kyllä se on verso
joo siis on se verso. Rohkelikolla on McGarmiwa, Luihusilla Kalkkaros, Korpinkynnellä LIpetit ja Puuskupuhien Verso. Korjaatkaa jos olen väärässä. Mutta mielestäni se on noin.
- SiriusMusta
Kalmakoira kirjoitti:
Verso on Puuskupuhien, ja Korpinkynsien muistaakseni Lipetit, et silläi...
Niin se taiskin olla Lipetit! Kiitti, kun snaoit, kun itse en huomannut...:)
- SiriusMusta
Aimee kirjoitti:
Mun mielestä Huiski ei ole todellakaan minkään tuvan johtaja.. Lipetit se taitaa olla.
- plooohh
SiriusMusta kirjoitti:
Mun mielestä Huiski ei ole todellakaan minkään tuvan johtaja.. Lipetit se taitaa olla.
kun mulla ei ollut ekaks mitään hajua ketä on korpinkynsien tai puuskupuhien tuvanjohtaja.
- madameRosmerta
No Professori Verso, ilman muuta..
- Anonyymi
Minerva Mccarmiva rohkelikko lipetit Korpinkynsi Verso Puuskupuh ja Kalkaros Luihuinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S61915- 34857
Lehtikankaan oppilas kuolema
Mistä lie tyttöparka löytyny, mikä ajaa tekemään itsemurhan tuon ikäsenä 😞16806- 105803
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125786- 38703
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.72586- 42579
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66571- 40557
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.29543Nyt kaatuu Kuisla
Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee27503Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev112468- 88458
- 60454
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei2452- 45436
- 36427
- 39423
- 35407