Olen Kainuun valvoja skeptikko ja välillä valvon Hesaakin ja muuta Suomee, miten tuota kysyntää riittää.
Saan tosi hyvää palkka a Kainuun valvonn asta, niin, että elelen ihan keposherroiksi.
Niin olen skeponen ja valvon tätäkin palstaa kuten olette jo huoma.nneet.
Tervesin skeponen Kainuun valvonnosta
OLEN KAINUUNVALVOJA SKEPTIKKO !
10
133
Vastaukset
- NauravaSkeponen
Kuolen nauruun!
- nirick109-18
"Hesaa"?
- HyvääPäivää-kirvesvartta
Hyvää huomenta!
Mitäs sinne Takahikiälle kuuluu näin maanantaiaamuna?
- Edistynyt
Suosittelen sinne Perähikiälle voodooCAM - hoitoja kaikkeen. Aloittakaa opiskelu Liinanblogista ja tutustukaa sitten TAYS:n syöpäklinikan esitteisiin. Siellä Pauliina Aarva johdattaa teitä.
- aivosyöpäskeptikko
Kiitos!
Luen heti Liinan blogin ja senjälkeen tilaan ajan Pauliina Aarvan cam-syöpähoitoihi.
Kiitos vielä kerran asiallisista neuvoistasi!
terveisin aivosyöpäsairas skeptikko
- TohtoriTolonen2.0
Miten tämä ammatinvalintasi liittyy palstan aihepiiriin? Täällähän pitäisi keskustella yleisellä tasolla vaihtoehtoisista hoidoista. Esimerkiksi: päätäni särkee, otanko parasetamolia vai vaihtoehtoisesti ibuprofeenia? Nimittäin päänsärky näitä "DKEPON" aloituksia lukiessa voi tulla.
- Käypähoitosuositus
Käypähoitosuositus: Kannattaa ottaa molemmat ja jos ei helpota, niin kahden tunnin kuluttua taas voi ottaa kumpaakin yhden tabletin, jos ei vieläkään helpota, niin soita ambulanssi!
Pääset terveyskeskukseen ja saat vielä parempaa käypää hoitoa! - DKEPO
Aivan samoin kuin sinunkin aivojätöksesi liittyvät palstan aihepiiriin!
Jo isoisäni oli Kainuunvalvoja skeptikko, joten jatkan suvun kunniakasta ammattiprinnettä!
Olen ylpeä ammatistani!
Olen maailman paras Kainuunvalvoja DKEPOskeptikko! - paxmateralma32palma
DKEPO kirjoitti:
Aivan samoin kuin sinunkin aivojätöksesi liittyvät palstan aihepiiriin!
Jo isoisäni oli Kainuunvalvoja skeptikko, joten jatkan suvun kunniakasta ammattiprinnettä!
Olen ylpeä ammatistani!
Olen maailman paras Kainuunvalvoja DKEPOskeptikko!Nostetaanpa tämä vuosien takainen palstahäiriköinti malliksi tuosta palstahäirikön vuosia jatkuneesta palstanpilaamisesta.
- Paxmaterslms32
paxmateralma32palma kirjoitti:
Nostetaanpa tämä vuosien takainen palstahäiriköinti malliksi tuosta palstahäirikön vuosia jatkuneesta palstanpilaamisesta.
Ääliö!
Miksi nostat palstalle vanhoja herjakirjoituksiasi!
Sinä voit poistua palstalta lopullisesti, tietoliikenteen häiritsijä, loukkaaja ja nimimerkkivaras.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683208Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875- 84869